Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران، سفارت انگلیس بامداد سه‌شنبه در پیامی توئیتری اعلام کرد: مرکز درخواست ویزا تهران دیروز (دوشنبه) مجدداً برای ارائه خدمات ویزای بریتانیا باز شده است.

«راب مک‌ایر» سفیر انگلیس در ایران روز سه شنبه هفته گذشته از بازگشایی مرکز صدور روادید این کشور در تهران خبر داد و تاکید کرد: برای دریافت ویزا نیاز به هیچ واسطه یا دلالی نیست و همه اطلاعات مورد نیاز به‌شکل آنلاین است و هر هفته وقت داده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با انتشار ویدئویی در حساب رسمی سفارت انگلیس در ایران در اینستاگرام گفت: افرادی که در نظر دارند برای دریافت ویزا اقدام کنند، می‌توانند آخرین جزئیات مربوط به درخواست ویزا، اقدام‌های بهداشتی مربوط به ویروس کرونا را که برای محافظت هر مراجعه‌کننده و هم کارکنان بخش درخواست ویزا به اجرا گذاشته شده را در وبسایت وی‌اف‌اس دریافت کنند.

 

اخبار مرتبط انگلیس صدور ویزا را برای اتباع ایرانی محدود کرد درخواست بعیدی نژاد از وزرای انگلیس برای حل مشکل ویزای خبرنگار ایرانی که نیاز به درمان در آن کشور دارد سفیر انگلیس در ایران: توافق هسته‌ای یک دستاورد بزرگ و دیپلماتیک بود توضیحات سفیر انگلیس در خصوص موانع برای صدور ویزای اتباع ایرانی

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا ویزای انگلیس صدور خدمات روادید سفارت انگلیس در تهران سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۷۴۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۵ صیاد ایرانی از جمهوری سیشل

سفیر ایران از آزادی پنج صیاد ایرانی بازداشت شده در کشور «سیشل» و بازگشت آنها به کشور خبر داد.

به گزارش ایرنا، بنا بر اعلام حسن علی بخشی سفیر اکردیته جمهوری اسلامی ایران در سیشل، پنج صیاد بلوچ بازداشتی در این کشور آفریقایی آزاد شدند.

سفیر ایران افزود: با پیگیری همه جانبه سفارت، این پنج نفر که سرنشین یک لنچ ماهیگیری بوده‌اند و در دی‌ماه سال گذشته به جرم ورود غیرقانونی به آبهای سیشل دستگیر شدند، آزاد شده و فردا از طریق خطوط شرکت هواپیمایی قطر به میهن اسلامی باز می‌گردند.

سیشل با نام رسمی جمهوری سیشل، کشور جزیره‌ای در خاور قارهٔ آفریقاست که در درون آب‌های اقیانوس هند جای گرفته‌است. سیشل، کوچک‌ترین کشور قاره آفریقا است که پایتخت آن ویکتوریا است.

این کشور، تنها کشور آفریقایی دارای شاخص توسعه انسانی با درجهٔ بسیار بالا می‌باشد. سیشل از مجمع‌الجزایری شامل ۱۱۵ جزیره تشکیل شده‌است که در حدود ۱۵۰۰ کیلومتری قاره آفریقا واقع شده‌اند.

این جزایر در شمال ماداگاسکار قرار گرفته‌اند. سیشل با ۱۰۰٬۰۹۲ نفر جمعیت، یکی از کمترین جمعیت‌ها را در میان کشورهای آفریقا دارد./ ویکیپدیا

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مخالفت اسرائیل با صدور ویزا برای کمیسر کل آنروا
  • آزادی ۵ نفر از صیادان ایرانی در سیشل
  • آزادی ۵ صیاد ایرانی از سیشل
  • آزادی ۵ صیاد ایرانی از جمهوری سیشل
  • آزادی ۵ نفر از صیادان ایرانی در کشور سیشل
  • هوشمند شدن خدمات دولت برای کسب وکار واحد‌های صنفی در اردبیل
  • شرایط اخذ ویزای دبی برای کودکان
  • سفارت آمریکا در بغداد مرکز گسترش انحرافات اخلاقی است
  • تهران، بیشترین متقاضی دریافت گواهینامه موتورسیکلت را داشته است
  • تهران بیشترین متقاضی دریافت گواهینامه موتورسیکلت را داشته است