Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مشاور وزارت بهداشت گفت: با توجه به شرایط کرونا، امسال عزاداری حسینی در شهرهای قرمز و زرد با ضوابط ویژه و شدید کرونایی برگزار می‌شود. - اخبار استانها -

محمد اسماعیل‌مطلق در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در دزفول، اظهار داشت: با توجه به شرایط کرونا و آمار بالای ابتلا در سطح کشور، امسال عزاداری سید و سالار شهیدان در شهرهای قرمز و زرد با ضوابط ویژه و شدید کرونایی برگزار می‌شود تا ضمن برپایی شعائر حسینی، مسائل بهداشتی نیز بهتر رعایت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سازمان تبلیغات اسلامی و مسئولان هیئت از نظر وزارت بهداشت مسئول رعایت و نظارت بر اجرای پروتکل‌های بهداشتی هستند.

مشاور معاون بهداشت وزارت بهداشت تصریح کرد: متولیان هیئت باید شرایط برگزاری تجمعات دینی در طول روز و در فضای آزاد مانند خیابان یا کوچه برگزار شود.

این مقام مسئول بیان داشت: همه افراد و عزاداران ملزم به استفاده از ماسک هستند. لازم است مداحان و مسئولان مردم را به استفاده از ماسک تشویق کنند.

محدودیت‌های شدید برای برگزاری مراسم‌های عزاداری ماه محرم در استان اردبیل اتخاذ می‌شودگزارش تسنیم|‌بهره‌گیری از الگوی موفق شب‌های قدر در محرم/ برپایی عزاداری با رعایت دستورات بهداشتیامام جمعه کرمان: هیچ منعی برای برگزاری مراسم عزاداری سیدالشهدا(ع) در ماه محرم وجود ندارداهتمام امام باقر (ع) به عزاداری سیدالشهداء در دوران خفقان بنی‌امیه

وی افزود: یکی از ضوابط برگزاری عزاداری مربوط به مکان تجمع عزاداران است. این مکان باید دارای تهویه مناسب، دارای امکان برای شست‌وشوی مکرر دست‌ها باشد. رعایت فاصله اجتماعی حداقل 2 متر از مسایلی است که باید رعایت شود.

این مقام مسئول ادامه داد: مکان هیئت باید به طور مرتب ضدعفونی شود و شرایطی فراهم شود تا افراد به راحتی بتوانند دست‌های خود را ضدعفونی کنند. ایستگاه‌های صلواتی نیز باید مجوز لازم را از بهداشت اخذ کنند.

مطلق گفت: حذف آبخوری‌ها، استفاده از آب‌های بسته‌بندی‌شده از دیگر الزامات هیئات مذهبی است. مردم نیز از پذیرش غذای نذری از افراد ناشناس پرهیز کنند.

انتهای پیام/341/س

R41468/P/S6,57/CT1 بیشتر بخوانید... قم|مراسمات عزاداری محرم با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود روحانی: ایجاد دوگانه عزاداری و سلامت غلط است/مراسم های محرم با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار می شود صحبت‌های حجت‌الاسلام انصاریان درباره کم و کیف برگزاری عزاداری ماه محرم/ جلسات را با عشق و شوق برگزار کنید و نترسید قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... قم|مراسمات عزاداری محرم با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود روحانی: ایجاد دوگانه عزاداری و سلامت غلط است/مراسم های محرم با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار می شود صحبت‌های حجت‌الاسلام انصاریان درباره کم و کیف برگزاری عزاداری ماه محرم/ جلسات را با عشق و شوق برگزار کنید و نترسید پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ نوبخت: همسان‌سازی حقوق بازنشستگان از اول مهر ماه اجرایی می‌شود / واریز پاداش بازنشستگان قبل از اتمام ماه آینده ۲ طرح ۲فوریتی مجلس برای حمایت از خانوارهای نیازمند/ تدوین بسته جامع برای ۵ دهک پایین جامعه ۳ فکری: از روز اول به شرافت و عملکرد فنی بازیکنان نساجی اعتقاد داشتم/ نمی دانم چرا به فولادی‌ها دستور اتلاف وقت داده می‌شود! ۴ رئیس یکی از‌ ادارات شهرستان مرودشت دستگیر شد ۵ گرم‌ترین روز سال خوزستان را تا پایان هفته به تعطیلی کشاند ۶ پورموسوی: شکست فوتبال ایران به خاطر مصلحت‌اندیشی، فرار از قانون و ترس از برخی تیم‌هاست/ آقای صالحی! صد درصد اشتباه کردی ۷ نامجومطلق: خودی‌ها به تیم ما فشار روانی وارد می‌کنند/ از پیشکسوتان استقلال انتظار حمایت داریم ۸ موفقیتی دیگر از دانشمندان ایرانی‌ /‌ کیت استخراج ژنوم ویروس ۱۹ ـ Covid‌ به تولید انبوه رسید مهمترین اخبار استانها قدردانی تولیت آستان قدس از موضع‌گیری خوب رئیس جمهور برای ‌‌برگزاری ‌عزاداری محرم / میزبان عزاداران ‌خواهیم‌ بود رئیس بنیاد مسکن کشور: "خانه‌های کپری" برچیده می‌شود / اختصاص ۱۰هزار میلیارد تومان برای مقاوم‌سازی خانه‌های روستایی درخواست علمای برجسته اهل‌سنت کردستان از مردم / دیدو بازدیدهای عیدقربان را تعطیل کنید گزارش| تراژدی ترسناک کرونا در هرمزگان / شرایط ‌بیمارستان‌ها‌ برای پذیرش سایر بیماران عادی شد مهمترین اخبار تسنیم «عیار ۱۵»|پیش‌بینی افزایش ۱۰۰ درصدی صادرات ایران به عربستان و بحرین/ صادرات ۱۰۰ میلیارد دلاری محقق می‌شود؟ ثبت‌نام ۱.۴میلیون نفر برای وام ودیعه مسکن/ سابقه سکونت ۵ساله جزو شروط ثبت‌نام نیست مرکز آمار: ایران چهارمین کشور پرتورم جهان شد/ صعود قیمت ۴۷۵ کالا با نرخ متوسط ۲۶ درصد آخرین آمار جهانی کرونا/ ابتلای ۶۱۰۰۰ آمریکایی در ۲۴ ساعت گذشته + جدول آخرین تغییرات قدردانی تولیت آستان قدس از موضع‌گیری خوب رئیس جمهور برای ‌‌برگزاری ‌عزاداری محرم / میزبان عزاداران ‌خواهیم‌ بود درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: محرم با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار می شود عزاداری محرم ماه محرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۷۴۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم "محرم علیپور" برگزار شد

فرماندار مرند در این مراسم با تاکید بر الگو قرار شهدا در تمامی عرصه‌های زندگی گفت: شهدا با نثار جان خود در راه دفاع از اسلام و مظلومان حق امامت و پیشرو بودن را بر گردن ما دارند.

داود عباسی با بیان اینکه به برکت خون شهدا، تمام دنیا اقتدار و آزادگی ملت ایران را به چشم دید خاطر نشان کرد: تمام دنیا می‌داند که خاک ایران اسلامی پر است از شهیدانی، چون قاسم سلیمانی و محرم علیپور لذا ملت ما هیچ ترسی از هیچ دشمنی ندارد.

وی ادامه داد: در حال نابودی اسرائیل از روی این جهان هستیم که این نابودی در قبال ایستادگی و از جان گذشتگی این شهدا میسر شده است.

شهید مدافع حرم محرم علیپور، در روز ۷ اردیبهشت ۱۳۹۳، در نبرد با پیروان اسلام آمریکایی برای دفاع از حرم حضرت زینب (سلام الله علیها) خلعت شهادت پوشید و در مزار شهدای روستای زادگاه پدری قراجه محمد به خاک سپرده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • طرح نور با رعایت ظرافت ها و مراقبت های لازم استمرار یابد
  • حذف قرمز پوشان در شب نفس‌گیر اراک
  • کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در حرم مطهر راه‌اندازی شد/مهیای نذر جمعه اول
  • سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» در اتاق تبریز برگزار شد
  • برگزاری مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم محرم علیپور در مرند
  • مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم "محرم علیپور" برگزار شد
  • برپایی بیش از ۸ هزار محفل شیرخوارگان حسینی در ۴۵ کشور
  • رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی
  • قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات
  • فعالیت مجامع اجلاسیه بین المللی پیرغلامان حسینی