Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید علی آقازاده نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی با سیاوش غلامی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان دیدار و از بخش های مختلف ساختمان مجتمع خدمات توانبخشی، درمان و دارویی جمعیت بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به افزایش سطح توقعات اجتماعی جامعه بیان کرد: امروزه توقع اجتماعی مردم متناسب با فضای جامعه افزایش یافته است و جمعیت هلال احمر باید بر اساس توقعات اجتماعی مردم خود را آماده کرده و پاسخگو باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقازاده با اشاره به نقش موثر هلال احمر در شرایط مختلف بحرانی افزود: هلال احمر باید در شرایط و لحظات سخت به مردم خدمت کند، زیرا مردم عملکرد جمعیت را عملکرد نظام مقدس جمهوری اسلامی می دانند.

رئیس کمیته دفاع کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی، نقش پیشگیرانه در جمعیت هلال احمر را مهم دانست و گفت: جمعیت هلال احمر دستگاهی است که باید با تقویت نقش و سیاست پیشگیرانه خود "آموزش" را بعنوان مهمترین عامل پیشگیری کننده حوادث با قدرت بیشتری ادامه دهد.

سید علی آقازاده با اشاره به نقش هلال احمر در تهدیدزدایی اذعان داشت: جمعیت هلال احمر باید یک سازمان مطالبه گر و به نوعی نقش تهدیدزدایی را ایفاء کند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از عملکرد جمعیت هلال احمر گیلان در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، خاطرنشان کرد: خود را یک عضو هلال احمری می دانم وبه هلال احمری بودن خود افتخار می کنم و تمام تلاش خود را جهت کمک به هلال احمر در مجلس شورای اسلامی به کار خواهم بست.

گفتنی است: در ابتدای این نشست مدیرعامل و معاونین جمعیت هلال احمر استان گیلان، گزارشی از عملکرد هلال احمر استان در سال ۹۸-۹۹ ارائه کردند.

شایان ذکر است؛ در انتهای این دیدار، سید علی آقازاده به عنوان عضو افتخاری جمعیت هلال احمر استان گیلان درآمده و آمادگی خود را جهت حمایت بیشتر از جمعیت هلال احمر از طریق مجلس شورای اسلامی اعلام کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جمعیت هلال احمر نظام مقدس جمهوری اسلامی سیاوش غلامی مجلس شورای اسلامی جمعیت هلال احمر هلال احمر استان هلال احمر هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۷۴۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب بودجه ۱۴۰۳ هلال احمر

رییس جمعیت هلال‌احمر، از تصویب ماده واحده بودجه سال ۱۴۰۳ هلال‌احمر در مجمع عمومی جمعیت هلال احمر خبر داد.

 به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، پیرحسین کولیوند، در ششمین نشست از پنجمین دوره مجمع عمومی جمعیت هلال‌احمر گفت: ماده واحده بودجه سال ۱۴۰۳ جمعیت هلال‌احمر پس از بررسی‌های جزئی و کارشناسی مورد بحث در مجمع عمومی جمعیت هلال‌احمر قرار گرفت و به تصویب رسید.

وی افزود: با تلاش‌های انجام شده و پیگیری‌های صورت گرفته شاهد همراهی مجلس و دولت با جمعیت هلال‌احمر هستیم و ثمره این همراهی خدمت بهتر به مردم است و این روند می‌تواند منجر به توسعه فعالیت‌های بهداشتی، امدادی، درمانی و آموزشی توسط هلال‌احمر شود.

رئیس جمعیت هلال‌احمر ادامه داد: نظارت و بازرسی امروز در هلال‌احمر جایگاه ویژه‌ای دارد، زیرا اولویت اول ما عملکرد شفاف است. این عملکرد شفاف کمک می‌کند تا اعتماد عمومی‌به هلال‌احمر هر روز بیش از گذشته شود. نباید فراموش کرد که دارایی اصلی هلال‌احمر همین اعتماد مردم به جمعیت است و باید در حفظ و ارتقای آن کوشید.

کولیوند خاطرنشان کرد: بر همین اساس صورت‌های مالی و تفریغ بودجه سال ۱۴۰۱ جمعیت هلال‌احمر پس از تحلیل و بررسی تصویب شد تا امورات هلال‌احمر به صورت شفاف در مقابل نگاه نمایندگان مردم پیش برود.

دیگر خبرها

  • تا پای جان برای دختر ایران
  • خدمات رسانی جمعیت هلال‌احمر به حادثه دیدگان شهرک امام زاده ابراهیم
  • نجات خانواده ۱۱ نفره گرفتار در کوه پس از ۵ ساعت جستجو
  • خانواده‌ ۱۱ نفره گرفتار در کوه «اکوز داغی» مهمان هلال‌احمر شدند
  • خانواده‌ای ۱۱ نفره گرفتار در کوه اکوز داغی مهمان هلال‌احمر شدند
  • تصویب بودجه ۱۴۰۳ هلال احمر
  • تلاش بی وقفه نیروهای هلال احمر در نجات خودروها از سیلاب تسوج
  • ۲۰ استان و ۱۱۰ شهرستان متأثر از بارش‌ها و سیلاب بهاری / بهره‌مندی ۳۲۰۰ نفر از خدمات امدادی
  • نجات دختر ۱۴ ساله روستای چرمه سرایان با تلاش امدادگران
  • رادان: مردم افتخار کنید رئیس‌جمهوری دارید که برایش تکلیف مهم است/ بیشترین کسانی که در طرح نور و لایحه عفاف و حجاب تلاش کردند، نمایندگان اصفهان بودند/ ما به سبک خودمان آزادی برای احیای دینمان را ایجاد می‌کنیم