Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-06@03:54:54 GMT

تغییر در برنامه‌های آماده‌سازی بوکسورهای المپیکی

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۷۴۸۴۸

تغییر در برنامه‌های آماده‌سازی بوکسورهای المپیکی

علیرضا استکی سرمربی تیم ملی برنامه تمرینی جدیدی به بوکسورهای المپیکی ارائه داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از فدراسیون بوکس، تمرینات دانیال شه‌بخش و سیدشاهین موسوی دو بوکسور المپیکی کشورمان از زمان شیوع کرونا به صورت انفرادی پیگیری می‌شود و سرمربی تیم ملی به صورت مجازی این تمرینات را زیر نظر دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا علیرضا استکی به این دو بوکسور اعلام کرد تا روز 15 مرداد ماه تمرینات طبق روال قبل پیگیری می‌شود اما پس از آن برنامه جدیدی طراحی خواهد شد.

سرمربی تیم ملی بوکس کشورمان در این رابطه گفت: تمرینات مداوم و تکراری آن هم به صورت انفرادی بوکسورها را خسته می‌کند. باید در برنامه‌های خود خلاقیت داشته باشیم تا ضمن حفظ آمادگی‌جسمانی، المپین‌ها را از نظر روحی هم آماده نگه داریم. برهمین اساس از 15 مرداد ماه برنامه تمرینی شه‌بخش و موسوی تغییراتی خواهد داشت که آن هم بیشتر برای حفظ آمادگی جسمانی و روحی این دو بوکسور خواهد بود.

انتهای پیام/4057/

منبع: آنا

کلیدواژه: علیرضا استکی المپیک توکیو شاهین موسوی دانیال شه بخش بوکسورهای المپیکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۷۴۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیکرز به دنبال تغییر سرمربی

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، پس از ناکامی تیم پرافتخار لس‌آنجلس لیکرز در فصل جاری لیگ NBA، مسئولان این باشگاه تصمیم گرفته‌اند به همکاری با سرمربی فعلی خود پایان داده و نیمکت سرمربیگری این تیم را دستخوش تغییر کنند.

باشگاه لیکرز که در فصل جاری نتوانست با سرمربیگری داروین هم نتایج خوبی را کسب کند، پس از بررسی گزینه‌های مختلف جیسون کید را به عنوان اصلی‌ترین گزینه مد نظرش برای جانشینی معرفی کرد.

کید هم‌اکنون به عنوان مربی تیم دالاس‌ ماوریکس در حال فعالیت است و باید دید آیا سران باشگاه لیکرز می‌توانند مقدمات حضور این مربی سرشناس را در تیمشان فراهم کنند یا خیر.

گفته می‌شود که جیسون کید و لبران جیمز،‌ فوق ستاره تیم لیکرز، ارتباط خوبی با هم دارند و شاید همین موضوع یکی از دلایلی باشد که کید پیشنهاد لیکرز را قبول کند.

دیگر خبرها

  • در صورت جدایی از منچستریونایتد؛ اریک تن هاخ آماده جانشینی توماس توخل در بایرن مونیخ
  • لژیونرها به تیم ملی والیبال ملحق شدند
  • لیکرز به دنبال تغییر سرمربی
  • نفس راحت پائز: تیم ملی تا دندان مسلح شد
  • خروج از بحران/ همه دعوت شده‌ها به اردوی تیم ملی والیبال آمدند
  • ترکیب تیم ملی والیبال کامل شد/ لژیونرها آمدند
  • تاریخ‌سازی خشن‌ترین دختر ایران در آستانه المپیک
  • پیگیری تمرینات جوانان ایران زیرنظر حسین عبدی
  • تمرینات فشرده آماده سازی ماریو بالوتلی در ترکیه / فیلم
  • کسب ۵ مدال نقره و برنز بوکسورهای کردستانی در رقابت‌های کشوری