Web Analytics Made Easy - Statcounter

فصل فوتبالی دشوار4 نماینده ایران از شهریور با مسابقات لیگ قهرمانان شروع می شود و بازیکنان این تیم فرصتی برای استراحت ندارند.

به گزارش  فارس، لیگ برتر نوزدهم یکسال تمام طول کشید! مسابقاتی که از 31 مرداد 1389 آغاز شد بالاخره در 30 مرداد امسال به پایان می رسد. لیگ برتری که به دلیل تجهیز ورزشگاه ها با دو ماه تاخیر آغاز شد و سپس ویروس کرونا میهمان ناخوانده و منحوس آن شد تا تیم ها بعد از 4 ماه بلاتکلیفی 8 هفته پایانی رقابت ها را برگزار کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته پایان لیگ نوزدهم برای 4 نماینده ایران در آسیا زمانی برای استراحت نیست. استقلال، پرسپولیس، شهرخودرو و سپاهان 24 شهریور باید در لیگ قهرمانان آسیا در قطر به میدان بروند. آن هم در حالیکه پیش از این رقابت ها استقلال با سپاهان، پرسپولیس با برنده بازی نفت مسجدسلیمان و تراکتور تبریز در جام حذفی هم مسابقه دارند.

به این ترتیب باید گفت استقلال و پرسپولیس در شهریور وارد تونل وحشت در آسیا خواهند شد. بازی در لیگ قهرمانان آسیا مقابل تیم هایی که از نظر امکاناتی و بازیکنان با کیفیت خارجی بسیار برتر از استقلال و پرسپولیس، سپاهان و شهر خودرو هستند. در آسیا دیگر نمی توان با بهانه داشتن بازیکن کرونایی از حضور در برخی رقابت ها انصراف داد!

از سویی دیگر فصل آینده لیگ برتر قرار است از اواسط مهرماه آغاز شود یعنی تیم های درگیر در لیگ قهرمانان آسیا شاید کمتر از 15 روز فرصت استراحت برای شروع رقابت های فصل بعد را داشته باشند. البته این در صورتی استکه این بازیکنان ملی پوش نباشند و به تیم ملی دعوت نشوند زیرا تیم ملی در مهر و آبان امسال نیز 4 رقابت حساس در مقدماتی جام جهانی دارد و بازیکنان ملی پوش این باشگاه ها باید برای تیم ملی هم بازی کنند.

به این ترتیب به نظر می رسد که بازیکنان ملی پوش و با کیفیت تیم های مطرح فوتبال ایران باید خود را برای فصلی سخت و فشرده آماده کنند فصلی که اگر ریکاوری ها و تمرینات بدنسازی براساس اصول علمی نباشد ممکن است بازیکنان زیادی در آن مصدوم شوند.

همه این دشواری های فوتبالی بعلاوه ویروس منحوس کرونا باعث می شود که بدانیم چه روزهای سختی در انتظار فوتبال باشگاهی کشورمان است. جام حذفی این فصل نیز 4 مسابقه تا پایان دارد. ابتدا مسابقه معوقه استقلال و سپاهان باید برگزار شود تا تیم چهارم حاضر در نیمه نهایی مشخص شود.

سپس دو بازی در نیمه نهایی و یک مسابقه در فینال که شاید این مسابقات قبل از 24 شهریور 99 به پایان برسد. پرسپولیس می خواهد دوباره دبل کند و قهرمان جام حذفی شود. شاگردان مجیدی برای کسب این جام و دفاع از اعتبار خود به آب و آتش خواهند زد. تراکتور هم می خواهد یک جام به هوادارانش تقدیم کند. در واقع تنها تیمی که خیلی شانس قهرمانی ندارد نفت مسجدسلیمان است. با این حال نمی توان این تیم را دستکم گرفت. فراموش نکنیم در جام حذفی سال های اخیر تیم هایی از لیگ یک هم به فینال رسیده اند.

به این ترتیب مسابقاتی هیجان انگیز، جذاب و دشوار پیش روی تیم های محبوب فوتبال ایران است اما تنها افسوس غیبت تماشاگران در ورزشگاه هاست که همه امیدواریم ویروس کرونا را شکست بدهیم تا دوباره روزهای خوب برگردد روزهایی که تماشاگران در ورزشگاه حضور داشتند.

لینک کوتاه: asriran.com/0036QP

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: استقلال پرسپولیس لیگ قهرمانان جام حذفی رقابت ها تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۷۴۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به روز رسانی| اوسمار: تا روز آخر می جنگیم/ اگر به شانس بود همه تیم های برزیلی هر سال باید قهرمان شوند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، اوسمار ویرا در نشست خبری بعد از دیدار پرسپولیس و سپاهان اظهار کرد: قبل از اینکه بخواهم درباره بازی صحبت کنم می‌خواهم از تمام هوادارانی که به ورزشگاه آمدند و به ما انرژی دادند، تشکر کنم. رابطه خوب بازیکنان با هواداران در شرایط سخت به ما کمک می‌کند و باید از آنها تشکر کنم. ما می‌دانستیم که بازی سختی با سپاهان خواهیم داشت و جزئیات کوچک می‌تواند بازی را تغییر دهد. یک شانس خوب ترابی داشت و زمانی که 10 نفره بودیم شانس خوبی هم تیم سپاهان در لحظات آخر بازی داشت.

وی افزود: امروز این فرصت خوب را داشتیم که به صدر جدول برویم و اختلاف خود با استقلال را از بین ببریم، اما هنوز پنج بازی دیگر مانده و تا روز آخر می‌جنگیم تا به آنچه حق‌مان است برسیم.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: فوتبال اتفاقات زیادی دارد و برای همین جذاب است. یارگیری‌های من تو من و خطاها، جزء شرایط بازی است، اما گاهی سرعت مسابقه را کم می‌کند. در جریان بازی توانستیم وسط زمین را به خوبی کنترل کنیم، اما پاس‌های آخر یا جزییات ریزی که باعث به گل رسیدن‌مان می‌شد، به درستی اتفاق نیفتاد. به همین دلیل بازی مساوی شد.

اوسمار در پاسخ به این سوال که امروز بازیکنان با توجه به توقف استقلال جسارت لازم را نداشتند و به نظر بازیکنان سپاهان هم وقت کشی می کردند، گفت: برای گلزنی برنامه و شانس داشتیم، اما نشد از آنها استفاده کنیم. بازی‌های بزرگ مثل دیدار پرسپولیس مقابل استقلال، سپاهان و تراکتور سخت است. خیلی سخت می‌توانیم به هدف خود برسیم، اما به نتیجه بازی استقلال و تراکتور نگاه نکردیم بلکه دنبال نتیجه‌گیری خودمان بودیم.  پرس کردن در زمین حریف نشان می‌دهد تا چه اندازه دوست داشتیم رو به جلو حرکت کرده و بازی را به سود خودمان تمام کنیم.

سرمربی پرسپولیس در واکنش به این موضوع که شانس یک بار در خانه آدم را می‌زند و با توجه به نتیجه بازی استقلال، امشب تیمش فرصت صدرنشینی داشت و آیا بازیکنان این تیم چنین تفکری داشتند، تاکید کرد: من هم یک ضرب‌المثل به شما می‌گویم. اگر قرار بود با شانس چیزی را به دست بیاورید، باید هرسال تیم‌های برزیلی که خیلی به شانس اعتقاد دارند، قهرمان می‌شدند. شانس در فوتبال وجود دارد. هرچند در ۶ بازی به نسبت ۵ بازی، شانس بیشتری داشتیم، اما تا آخرین لحظه می‌جنگیم تا به هدف خود برسیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اوسمار: تا آخرین لحظه می‌جنگیم تا به هدف خود برسیم
  • مورایس: به سود استقلال بازی کردیم!
  • مورایس: تساوی با پرسپولیس فقط به نفع استقلال بود
  • اوسمار: تا روز آخر می‌جنگیم/دست من باشد می‌گویم پرسپولیس همیشه قهرمان می‌شود
  • به روز رسانی| اوسمار: تا روز آخر می جنگیم/ اگر به شانس بود همه تیم های برزیلی هر سال باید قهرمان شوند
  • اعلام ترکیب تراکتور برای پایین کشیدن استقلال
  • گفت‌وگوی ویژه با مردی که افغانستان را راهی جام جهانی کرد
  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)
  • اجلاس اتاق های بازرگانی کشورهای عضو ACD-اصفهان