Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد:  در ساعت ۵:۱۹ صبح امروز(سه‌شنبه ۷ مرداد ماه) یک مورد آتش‌سوزی در یک مرکز درمانی واقع در خیابان جلال آل‌احمد، نرسیده به خیابان کارگر شمالی به سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی تهران اعلام شد که به سرعت سه ایستگاه آتش‌نشانی به همراه نردبان هیدرولیکی و خودرو‌های پشتیبانی به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران گفت: با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد که در طبقه دوم در مجاورت بخش‌های درمانی، اتاقکی به وسعت حدود ۶ تا هفت متر وجود داشته که وسایل تهیه کپی و سایر لوازم در آن قرار گرفته بود.

او افزود: در اتاقی که آتش‌سوزی رخ داده، آتش به بخشی از سقف‌های کاذب بالای اتاق نیز سرایت کرده و در حال گسترش بود که آتش‌نشانان عملیات خود را آغاز کردند و به سرعت آتش خاموش شد.

ملکی با بیان اینکه مقداری دود نیز به راهرو همان بخش سرایت کرده بود، گفت: خوشبختانه از سرایت آتش به بخش‌های دیگر جلوگیری به عمل آمد و دود حاصله نیز تخلیه شد، همچنین  مشکلی برای بیمارانی که در بخش‌های مجاور حضور داشتند، پیش نیامد.

سخنگوی آتش‌نشانی شهرداری تهران تأکید کرد: فقط چند نفری که در راهرو حضور داشتند برای جلوگیری از اینکه مشکلی پیش نیاید، به فضای باز منتقل شدند، اکنون نیز بخش‌های درمانی بیمارستان در حال خدمت‌رسانی هستند و مشکلی برای بیماران به وجود نیامد.

 بیشتر بخوانید

جزئیات تشییع پیکر شهید آتش نشان مرتضی حیدری تعداد شهدای آتش نشانی به ۶۰ نفر رسید

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آتش سوزی شهرداری تهران آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۷۵۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جان باختن یک نفر در حادثه آتش سوزی منزل مسکونی در گرگان

حادثه شامگاه جمعه چهاردهم اردیبهشت در کوی شهریار گرگان کوچه شهریار دوم روی داد و بر اثر آن یک مرد جان خود را از دست داد.

صفری مسئول آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان گفت: این آتش سوزی که شعله‌های آن از پنجره به بیرون زبانه می‌کشید سبب سوختن تمامی وسایل خانه و دودزدگی کامل شد و ماموران آتش نشانی از سرایت آتش به واحد‌های دیگر جلوگیری کردند.

او افزود: همزمان با خاموش کردن آتش ماموران جسم بی جان یک مرد را نیز مشاهده کردند که در اختیار ماموران انتظامی و قضایی قرار گرفت.

صفری گفت: علت حادثه در دست بررسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان صیاد شیرازی
  • جان باختن یک نفر در حادثه آتش سوزی منزل مسکونی درگرگان
  • مشکل سرایت بنزین به آب‌های سطحی اهواز در حال رفع است
  • بیانیه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز در خصوص سرایت بنزین به آب‌های سطحی
  • جان باختن یک نفر در حادثه آتش سوزی منزل مسکونی در گرگان
  • آتش سوزی در کارخانه ایزوگام در جاده کلات
  • واکنش وزیر کشور به آتش‌سوزی مهیب در روستای توریستی | حادثه سنگینی بود اما...
  • سخنگوی دولت: مشکلی در تامین منابع ارزی نداریم
  • شهادت امام جعفر صادق (ع) هیأت کجا برویم؟
  • مهار آتش سوزی انبار قطعات خودرو در کرج