Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@02:32:11 GMT

تاسیس دانشگاه علوم پزشکی در بروجرد مطالبه مردم است

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۷۵۲۹۹

تاسیس دانشگاه علوم پزشکی در بروجرد مطالبه مردم است

به گزارش خبرنگار مهر، عباس گودرزی شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در حوزه بهداشت و درمان در مرحله گذار هستیم؛ وضعیت شهرستان در گذشته بدتر از این بوده است، دوره‌ای را پشت سر گذاشتیم که بیمارستان آیت الله بروجردی، اورژانس امام حسن (ع)، بیمارستان کوثر نیمه تمام بودند و از لحاظ تجهیزاتی اولیه درمانی مانند «سی تی اسکن» و «ام آر آی» محروم بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هم اکنون دستگاه «ام آر آی» به بیمارستان آیت الله بروجردی اعطا شده اما هنوز پس از ۱۰ ماه راه اندازی نشده است.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در حال حاضر اعلام کرده‌اند که ایجاد فضای مناسب برای استقرار دستگاه «ام آر آی» در بیمارستان آیت الله بروجردی وجود ندارد.

گودرزی با بیان اینکه متأسفانه از اساس محلی برای استقرار این دستگاه دیده نشده است، ادامه داد: در رابطه با این مسئله هم شهرستان و هم استان باید جوابگو باشند.

وی بیان داشت: تا پایان دولت دوازدهم نیز بیمارستان کوثر بروجرد به بهره برداری خواهد رسید و به ۱۰۰ تخت ارتقا خواهد یافت؛ این مرکز بیمارستانی با زیرساخت‌های لازم خواهد بود به طوری که در آینده هم بتوان بیش از ۱۰۰ تخت برای آن در راستای طرح توسعه پیش بینی کنیم.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به لحاظ بیمارستان و تجهیزات به مرحله تقریباً قابل قبولی رسیده‌ایم، افزود: موانع ساخت بیمارستان امام رضا (ع) نیز با شهرداری بروجرد برطرف شده است و امروز در مرحله انتخاب پیمانکار است.

گودرزی در بخشی دیگر از سخنانش با اشاره به ایجاد دانشگاه علوم پزشکی در بروجرد اظهار داشت: از امروز به بعد مطالبه اصلی مردم بروجرد در حوزه بهداشت و درمان در وهله اول، تأسیس دانشگاه علوم پزشکی است.

وی تاکید کرد: تا این دانشگاه در بروجرد تأسیس نشود مشکلات بهداشت و درمان شهرستان برطرف نخواهد شد.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به استخدام نیروهای بومی پرستار در بروجرد ادامه داد: هر پرستار بومی متقاضی استخدام که تا کنون جذب نشده پیگیری کند ما هم پیگیری می‌کنیم تا امورات مربوط به استخدام آنها انجام شود.

کد خبر 4984856

منبع: مهر

کلیدواژه: عباس گودرزی بروجرد نماینده بروجرد در مجلس شورای اسلامی ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا قزوین گرگان شهرکرد اقامه نماز جمعه خطبه های نماز جمعه ستاد مقابله با کرونا ازدواج بیرجند مجلس شورای اسلامی مسکن مردم بروجرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۷۵۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز یکشنبه دانشجویان، اساتید، کارکنان و مدیران دانشگاه علوم پزشکی آبادان با برگزاری تجمعی در راستای حمایت از مردم مظلوم غزه، نسل‌کشی بی‌رحمانه صهیونیست‌ها را محکوم کردند.

همچنین در این تجمع حاضران با سردادن فریاد «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» حمایت خود را از دانشجویان آزادی‌خواه آمریکا اعلام کرده و از برخورد خشن پلیس این کشور با اعتراضات اعلام انزجار کردند.

کد خبر 6091022

دیگر خبرها

  • اعضای بیمار مرگ مغزی در مشهد جان چهار نفر را نجات داد
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • خیّران سلامت یک میلیارد ریال به حوزه سلامت شهرستان کاشمر کمک کردند
  • بهره‌برداری از بیمارستان رزن نیازمند اهتمام دانشگاه علوم پزشکی
  • نصب یک دستگاه رادیوگرافی دیجیتال پرتابل در بیمارستان حضرت رسول (ص) جوانرود
  • اجرای درمان رایگان کودکان در بیمارستان‌های علوم پزشکی تهران
  • افتتاح دستگاه MRI بیمارستان رازی رشت، به زودی
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه