Web Analytics Made Easy - Statcounter

نوع لباسی که می پوشید، غذایی که می خورید، مسواکی که می زنید و محصولاتی که برای اصلاح صورت و موهای زائد بدن استفاده می کنید، می توانند از جنبه های مختلف بهداشت شخصی باشند. در این مقاله، می خواهیم در رابطه با دو مورد از مهم ترین محصولات مربوط به بهداشت شخصی صحبت کنیم. این دو محصول، مسواک و ژیلت هستند که به طور روزمره و منظم توسط تمامی افراد چه زنان و چه مردان مورد استفاده قرار می گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به طوریکه می توان آن ها را در دسته محصولات پر مصرف قرار داد.

کیفیت مسواک به اندازه روش مسواک زدن اهمیت دارد

شاید فکر کنید خرید مسواک یک مسئله کاملا پیش پا افتاده است که می توانید هر مدل از مسواک را از هر برند و فروشنده ای خریداری کنید. باید با شما رو راست باشیم؛ کاملا در اشتباهید. مسواک محصولی است که حداقل روزی دوبار وارد دهان شما شده و با دندان ها و لثه شما در تماس قرار می گیرد. در صورت حساس بودن دندان ها و یا لثه های شما مسواک ممکن است منجر به زخم شدن و خون ریزی لثه شود و میزان حساسیت دندان شما را افزایش دهد. مسواک نامرغوب که آن را از دست فروشان به قیمت بسیار ارزان تر از قیمت معمول بازار خریداری می کنید به وسیله پلاستیک های فشرده بازیافت شده است و شما آن را وارد دهان خود می کنید. تصور کنید این مسواک حامل چه میزان باکتری، میکروب و مانند این هاست و می تواند چه بیماری هایی را برای شما به ارمغان بیاورد.

در مقابل، یک مسواک با کیفیت با فرچه های مرغوب و پلاستیک خوب، می تواند به آرامی و با فشار مناسب، دندان ها، لثه و زبان شما را از میکروب ها و باکتری ها پاکسازی کند. یک مسواک خوب، عمر مفید بالاتری دارد و دسته آن به صورت کاملا ارگونومیک طراحی شده است. مسواک مرغوب، به هیچ عنوان منجر به بروز بیماری در دهان، دندان و گوارش شما نخواهد شد. پس دفعه بعد که قصد خرید مسواک را داشتید، پیشنهاد می کنیم یک فروشگاه معتبر را به این منظور انتخاب کرده و یک مسواک مرغوب خریداری کنید تا تضمینی برای سلامت دهان و دندان شما باشد.

کیفیت ژیلت را فراموش نکنید.

بهتر است بدانید که اکثر ژیلت های ارزان قیمت را از محصولات بازیافتی تولید می کنند و تیغه فلزی آن را به وسیله فلزهای بازیافتی نامرغوب می سازند. آیا مواد سازنده ژیلتی که با قیمت پایین تهیه کرده اید، کیفیت مناسبی دارند؟ اصلا معلوم نیست. این ژیلت ها به سرعت زنگ می زنند و به دلیل تجمع مو در ناحیه تیغه آن ها به سرعت تبدیل به محلی برای رشد باکتری ها می شوند. فلز و پلاستیک این ژیلت ها می تواند حامل بسیاری از میکروب ها و باکتری های مضر باشد و در صورت بریدن پوست و تماس با خون فرد می توانند منجر به بروز بیماری و انواع عفونت در فرد مصرف کننده گردند.

در مقابل در صورت خرید ژیلت با کیفیت و بنام، شما دیگر نگرانی از بابت کیفیت محصول خریداری شده نخواهید داشت. یک ژیلت مرغوب می تواند چندین بار برای شما کار کند بدون اینکه موجب بیماری و عفونت گردد. ژیلت های با کیفیت از مواد اولیه درجه یک ساخته شده اند و به سرعت زنگ نمی زنند. شاید شما به ژیلت های یکبار مصرف علاقه مند باشید. حتی در این صورت هم باید یک ژیلت یکبار مصرف با کیفیت بخرید تا تیغه آن به اندازه مناسبی تیز باشد و در آن میکروب وجود نداشته باشد تا باعث بروز عفونت یا بیماری در بدن شما شود. این نکته را فراموش نکنید که ژیلت یکبار مصرف، همانطور که از نامش پیداست، تنها یکبار باید مورد استفاده قرار گیرد. در غیر این صورت، حتی انواع مرغوب آن هم می توانند منجر به بروز بیماری و انتقال میکروب ها در بدن شما شوند.

از کجا بخریم؟

در دنیای پر از رقابت امروز و در حالی که بسیاری از افراد اقدام به فروش اجناس تقلبی می نمایند، پیدا کردن یک فروشگاه معتبر که بتوان به کیفیت محصولاتش اعتماد کرد، بسیار سخت به نظر می رسد. متاسفانه بسیاری از افراد سود جو شرایطی را فراهم کرده اند که اعتماد برای همه ی ما به کاری غیر قابل تصور تبدیل شده است. این در حالی است که برخی از مراکز فروش و سایت های فروشگاهی تمام تلاش خود را برای ارائه محصولات با کیفیت و اصل به مشتریان خود به کار می برند. یکی از این فروشگاه های اینترنتی معتبر فروشگاه اینترنتی میس و مستر است.

چرا میس و مستر؟

میس و مستر فروشگاهی است که به صورت تخصصی در حوزه لوازم آرایشی و بهداشتی فعالیت می کند و یک مرجع کامل و جامع در این حوزه محسوب می شود. در این فروشگاه شما می توانید ریز و درشت لوازم آرایشی و بهداشتی، از ماسک صورت تا عطر و ادکلن، از نوار بهداشتی تا کرم پودر و ... را ملاحظه و خریداری کنید. خرید و انتخاب محصول مناسب در میس و مستر بسیار آسان است زیرا تمامی محصولات دارای اطلاعات کاملی هستند که ویژگی های آن ها را به زبان ساده توضیح داده و کاربر با مقایسه آن ها می تواند بهترین انتخاب را داشته باشد. تمامی محصولات موجود در میس و مستر، با ضمانت اصل بودن، سلامت فیزیکی و در سریع ترین زمان ممکن تحویل داده می شوند.

فروشگاه اینترنتی میس و مستر، در بازه زمانی عید غدیر تا عید قربان جشنواره فوق العاده ای برگزار کرده است و بسیاری از محصولات مرغوب و پر فروش خود را با تخفیف های شگفت انگیز و فوق العاده به فروش می رساند. شما می توانید در این بازه زمانی، با مراجعه به صفحه اصلی سایت فروشگاه، به قسمت تخفیف ویژه متصل شده و محصولات مورد نیاز خود را با تخفیف ویژه تهیه کنید. زمان تحویل این محصولات نیز همانند دیگر خرید هایی که از میس و مستر می کنید، در کم ترین زمان بوده و با کم ترین هزینه ممکن به دست شما خواهد رسید. به این ترتیب می توانید با خرید از جشنواره، کالاهای محبوب خود را با قیمتی باورنکردنی خریداری نمایید.

۲۱۲۱

کد خبر 1415189

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ژیلت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۷۵۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید بیش از ۹۵میلیارد ریال وسایل کمک توانبخشی برای معلولان قزوینی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ فرهاد اکبرشاهی، معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی قزوین اظهارکرد: در سال گذشته برای تامین وسایل کمک توانبخشی معلولان توانبخشی این استان ۹۵میلیارد و ۳۱۵میلیون ریال هزینه شده است این در حالی است که میزان اعتبار برای تامین و تهیه وسایل توانبخشی معلولان در سال گذشته نسبت به سال ۱۴۰۱ حدود ۲۰۰درصد رشد داشته است.

وی افزود: از اعتبارات تخصیص داده شده برای تامین و تهیه وسایل توانبخشی، یک هزار و ۵۰۰ دستگاه انواع ویلچر و صندلی مخصوص افراد دارای معلولیت، ۲۰ دستگاه ویلچر برقی، ۵۰۰ عدد انواع تشک مواج، ۳۲۳ جفت انواع عصا به همراه ۲۱۱ عدد انواع واکر برای جامعه هدف دارای معلولیت جسمی استان تهیه شده است.

اکبرشاهی با اشاره به اینکه بخشی از این هزینه ها نیز صرف تهیه انواع وسایل کمک توانبخشی برای نابینایان و کم بینایان شده است، توضیح داد: ۲۰۰ وسیله شامل عصای سفید، شطرنج نابینایان، دستگاه ضبط صدا، رایانه همراه و معلم قرآن هوشمند هم برای این قشر تهیه شد.

معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی استان قزوین اضافه کرد: برای جامعه هدف کم شنوا نیز ۶۵۰ دستگاه سمعک و حدود ۱۳ هزار حلقه باتری سمعک خریداری شده و پنج میلیارد ریال کمک هزینه خرید وسایل کمک توانبخشی به صورت موردی به توانخواهان پرداخت شده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901369

دیگر خبرها

  • خرید بیش از ۹۵میلیارد ریال وسایل کمک توانبخشی برای معلولان قزوینی
  • نکات کلیدی که قبل از خرید فایل گرافیکی لایه باز باید بدانید
  • عصبانیت سرمربی لیگ برتری؛ از جیب شهر ما ۱۰۰ میلیارد برای خرید پرسپولیس دادند
  • سعید دقیقی: 100 میلیارد از جیب مردم قزوین برای خرید پرسپولیس رفته است؛ شهرداری برای شمس آذر هزینه کند!
  • تلویزیون‌های UHD واقعی را بشناسید 
  • خرید بیش از ۹۵ میلیارد ریال وسایل کمک توانبخشی برای معلولان قزوینی
  • بهترین تلویزیون های ساخت داخل و با گارانتی
  • بهترین زمان برای مسواک زدن چه وقتی است؟
  • آشنایی با نحوه محاسبه هزینه بیمه شخص ثالث
  • خرید شکلات تلخ بهتر است یا  شکلات شیرین؟