Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@01:27:16 GMT

ساعت جی شاک و یک دنیا امکانات

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۷۵۴۹۵

ساعت جی شاک و یک دنیا امکانات

ساعت مچی کاسیو و مخصوصا ساعت جی شاک از این برند همیشه به امکانات ویژه اش معروف بوده است؛ اما چرا این ویژگی‌ها ساعت جی شاک را منحصربه‌فرد می‌کند؟ مگر یک ساعت مچی چقدر می‌تواند امکانات داشته باشد؟ آیا ساعت‌های مچی با برندهای دیگر این امکانات را دارند؟

به گزارش ایسنا، بنابراعلام تیک تاک گالری، در این متن قصد داریم تعدادی از امکانات ویژه‌ی ساعت‌های جی شاک که آن را نسبت به باقی برندها از نظر امکانات منحصربه‌فرد می‌کند را بررسی کنیم!

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 ساعت مچی جی شاک، مثل روز در تاریکی

ساعت جی شاک برای اولین بار با توسعه‌ی نور پس زمینه «ای ال» دیدن صفحه ساعت را برای کاربر آسان کرده است؛ و با این تکنولوژی کاربردی بودن عملکرد نور شماره‌گیری را در مقایسه با لامپ کوچک مینیاتوری بهبود بخشیده است.

برای شب روهایی که در دل تاریکی به حرکت ادامه می‌دهند و یا غواص‌هایی که در کف اقیانوس وقت زیادی را می‌گذرانند و یا طبیعت‌گردانی که در انتهای یک غار شگفت‌انگیز در حال لذت بردن هستند، ال ای دی ساعت‌های جی شاک بهترین یاور است.

. ساعت جی شاک، مبدل نور به انرژی:

سیستم شارژ خورشیدی کاسیو که نور را به انرژی الکتریکی کافی تبدیل می‌کند.

دیگر به تعویض باتری حتی بعد از ۱۰ سال احتیاجی نیست!

همانطور که می‌دانید خط تولید ساعت جی شاک، باتری ساعت‌هایش را به مدت ۱۰ سال بیمه می‌کند.

با این‌ حال ساعت جی شاک در سال ۲۰۰۸ رو به تولید باتری‌هایی آورد که با نور خورشید بتوانند خود را شارژ کنند و احتیاجی به تعویض باتری نداشته باشند.

باتری‌های سولار کاسیو با نور خورشید و یا نور مصنوعی مثل لامپ و پروژگتور می‌توانند شارژ خود تامین کنند.

. ساعت جی شاک، نگهدار دقیق زمان (کنترل رادیویی):

ساعت جی شاک، مجهز به یک تابع پذیرش است که امواج رادیویی با زمان استاندارد را دریافت می‌کند و زمان را به‌طور خودکار تصحیح می‌کند و دقت بسیار بیشتری را نسبت به صفحه نمایش ساعت کوارتز ارائه می‌دهد.

برای مثال شما وقتی وارد تهران می‌شوید، به‌راحتی می‌توانید امواج ساعت جی شاک را با شهر تهران تنظیم کنید و الگوریتم تنظیم را روی ۶ ماه اول یا دوم سال قرار دهید (صرفا جهت یک ساعت اختلاف بین ۶ ماه اول و دوم سال)

ساعت شما اتوماتیک ۴ بار در روز خود را با امواج شهر شما تطبیق می‌دهد و احتمال خطا را به صفر می‌رساند!

این ویژگی را علاوه بر ساعت‌های جی شاک، ساعت‌های ادیفایس و پروترک و بی بی جی و جی ام اس (که دیگر کالکشن های پرطرفدار ساعت کاسیو هستند) نیز دارند!

. ساعت جی شاک، ساخته‌شده برای بهترین عملکردهای ورزشی:

ساعت‌های جی شاک، مجهز به امکاناتی برای استفاده گسترده در ورزش هستند. از جمله کرنومتر، قدم شمار، تایمر شمارش معکوس با دقت صدم ثانیه و ...

قابلیت‌هایی مثل شمارش معکوس، شمارش از صفر، قابلیت غواصی، تحمل فشار تا ۲۰ اتمسفر و ... باعث کارآمد بودن ساعت جی شاک می‌شود!

برای مثال، مسابقه‌ای مثل دو صد متر به صدم ثانیه‌ها مختوم می‌شود و در مسابقات رالی و فوتبال و مابقی ورزش‌ها صدم ثانیه‌ها برنده و بازنده را مشخص می‌کنند.

- ساعت جی شاک، شکست‌ناپذیر در گرما و سرما:

 جنگل نوردان و اهالی ورزش‌های کوهستانی و شرایط سخت، به‌خوبی اهمیت دوام ساعت جی شاک در سرما را درک می‌کنند.

اگر ساعت مچی شما در شرایطی مثل برف و یا سرمای زیاد تحملی ندارد پس احتمالا خرید ساعت جی شاک برای شما خیلی حیاتی است.

استفاده از ساعت جی شاک خیال شما را از بابت آسیب سرما و یا گرما به ساعت راحت می‌کند.

. ساعت جی شاک و قابلیت اتصال به تلفن همراه:

برای اولین بار ساعت‌های جی شاک قابلیت اتصال به گوشی‌های هوشمند را فراهم کردند. (در سال ۲۰۱۲)

ویژگی جذاب و جوان‌پسند این ساعت، تنظیم ساعت از طریق تلفن همراه بود که قابلیت‌هایی مثل هشدار پیام، هشدار تماس، تنظیم زنگ هشدار (آلارم) و تنظیم شهر شما توسط امواج رادیویی (به بخش کنترل رادیویی مراجعه کنید) به این‌گونه ساعت‌ها افزوده شد.

علاوه بر آن، نشان‌دهنده‌ی میزان شارژ باتری ساعت جیشاک، از طریق تلفن همراه نیز امکان‌پذیر می‌باشد.

. ساعت جی شاک، مخصوص کوهنوردی:

این ویژگی برای چند مدل محدود از ساعت‌های جی شاک و بیشتر مخصوص دیگر کالکشن قدرتمند کاسیو به نام پروترک هست.

برای کوهنوردانی که میزان ارتفاع صعود کرده‌ی خود را قرار است بدانند، این ویژگی بسیار مهم و کارآمد است.

حال متوجه می‌شویم که یک ساعت مچی چقدر می‌تواند امکانات داشته باشد.

البته هستند برندهایی دیگر که امکانات ساعت جی شاک را دارند و حتی قابلیت‌هایی بیشتر حتی دارا هستند ولی محصولات ژاپنی و به‌خصوص کاسیو به اقتصادی بودن معروف‌اند.

مثلا برندی مثل برایتلینگ که ساعت‌های غواصی ساخته و تولید می‌کند، قیمت ۳ هزار دلار تا ۳۰ هزار دلاری دارد و ابدا از لحاظ قیمت با ساعت جی شاک قابل‌ مقایسه نیست.

علت توصیه‌ی ما به برندهای ژاپنی علی‌الخصوص ساعت جی شاک و مابقی کاسیوها، صرفه اقتصادی بالای آن ها به همراه قیمت مناسب آنهاست.

برای خرید ساعت ‌های کاسیو می‌توانید به سایت تیک تاک گالری سر بزنید و لیست ۷۰۰ مدل کاسیو و ۳۰۰ مدل ساعت جی شاک متنوع را ببینید و لذت ببرید!

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ساعت جی شاک ساعت مچی جی شاک ساعت ها ی ساعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۷۵۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیریت بحران شهرستان خوروبیابانک ار امکانات کافی برخوردار نیست

فرماندار شهرستان خوروبیابانک گفت: مدیریت بحران این شهرستان از امکانات کافی برخوردار نیست و نیاز اساسی به پزشکان متخصص، مجرب و امکانات پزشکی دارد و این خواسته مردم است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، احمدرضا طحانی ظهر امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در جلسه مدیریت بحران شهرستان که با حضور منصور شیشه فروش، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: شهرستان خوروبیابانک با توجه به پراکندگی روستاها و وسعت زیاد آن، نیاز به امکانات امدادی دارد.

وی افزود: در حال حاضر امکانات و تجهیزاتی که برای مقابله با حوادث احتمالی مخصوصاً سیل در شهرستان وجود دارد، بسیار اندک است و در صورت وقوع حوادث، این شهرستان با مشکل مواجه خواهد شد.

فرماندار شهرستان خوروبیابانک با اشاره به مشکلات حوزه بهداشت و درمان، خاطرنشان کرد: مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان باید این موضوع را در نظر داشته باشند که این شهرستان نیاز اساسی به پزشکان متخصص، مجرب و امکانات پزشکی دارد.

طحانی محرومیت‌زدایی را مهمترین نیاز مردم این خطه از استان اصفهان عنوان و تصریح کرد: با وجود اقدامات بسیار در شهرستان خوروبیابانک، همچنان بحث محرومیت قابل لمس است که انتظار می‌رود برای خروج از مشکلات به این شهرستان توجه ویژه شود.

مسئولان اصفهان صدای مردم خوروبیابانک را نمی‌شنوند

حجت‌الاسلام محمدحسین رمضانی، امام جمعه شهرستان خوروبیابانک نیز تصریح کرد: با گذشت چند سال از افتتاح بیمارستان محروم این شهرستان، مسئولان استانی صدای این مردم را نمی‌شنوند و بارها از تریبون نماز جمعه در این خصوص صحبت شده است.

وی ادامه داد: آنچه که این مردم ولایت‌مدار و شهیدپرور تقاضا دارند تجهیز کامل بیمارستان و حضور پزشک متخصص است.

امام جمعه شهرستان خوروبیابانک گفت: کاهش تعرفه برق منطقه گرمسیری یکی از مطالبات بحق و جدی مردم شهرستان خوروبیابانک است.

کد خبر 748455

دیگر خبرها

  • رنجش اهالی شهرک آ. اس. پ شهریار از کمبود امکانات رفاهی
  • برای موفقیت فوتسال در جام جهانی به امکانات زیادی نیاز است
  • گلایه‌های مربی سقزی از کمبود امکانات وزنه‌برداری
  • گلایه اهالی روستای کالدشت بالا از کمبود امکانات رفاهی + فیلم و تصاویر
  • مدیریت بحران شهرستان خوروبیابانک ار امکانات کافی برخوردار نیست
  • قدردانی از کارگران واحد‌های تولیدی و خدماتی همدان
  • رزرو هتل میلان ویلا آیدا
  • «پزشکی» دانشگاه آزاد اهواز به ترم مهرماه می‌رسد؟
  • (ویدئو) صداگذارى خلاقانه روى يك بازى ويدئويى
  • رزرو هتل در آمستردام