Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@04:46:39 GMT

تثبیت شبکه برق بندر ماهشهر محقق شد

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۷۵۵۵۵

تثبیت شبکه برق بندر ماهشهر محقق شد

محسن بیرانوند فرماندار بندر ماهشهر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: یکی از مهمترین مشکلات شهرستان  قطعی برق بوده که در ۲ سال گذشته با اعتباری بیش از ۵۰۰ میلیارد ریال پروژه تثبیت شبکه برق انجام پذیرفت و اکنون ما شاهد کاهش چشمگیر قطعی برق در سطح ماهشهر هستیم.

او بیان داشت: دیگر اقدام مهم در بحث آب و فاضلاب بوده که در ۳ سال گذشته و همزمان با دستور ریاست جمهوری در خصوص رسیدگی به وضعیت آب و فاضلاب خوزستان، ما نیز در بندر ماهشهر با اجرای پروژه‌های متعدد و با اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد تومان اقدام به اصلاح بنیادی شبکه فاضلاب نمودیم که همچنان نیز ادامه دارد و امیدواریم همزمان با انجام پروژه‌های اخیر به سرانجام رسیده و دیگر شاهد معضلات در این بخش نباشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیرانوند افزود: تلاش صورت گرفته دیگر رسیدگی به وضعیت روستا‌ها بوده که متاسفانه در برخی از آن‌ها از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، هیچگونه بهسازی به خود ندیده بودند که در مدت ۲ سال گذشته بیش از ۲۰روستا بطور کامل بهسازی و طرح هادی در آن صورت گرفته که می توان آن را در ۴۲ سال گذشته بی نظیر دانست ضمن آنکه در امسال سایر روستا‌ها بهسازی آن‌ها به اتمام خواهد رسید.

فرماندار ماهشهر تصریح کرد: در بخش بهداشت و درمان بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال پروژه عمرانی داشته ایم، ضمن آنکه در زمینه آموزش و پرورش نیز بیش از ۸ مدرسه مجهز ساخته شده و یا در حال ساخت و روبه اتمام داریم.

این مقام مسئول ادامه داد:  باید تلاش مضاعفی درخصوص رفع مشکلات و رضایتمندی شهروندان نجیب انجام نمائیم و امیدواریم با اجرای پروژه‌های اتخاذ شده در کمیته توسعه متوازن شهرستان، شاهد رفع محرومیت ها، مشکلات اقتصادی و اشتغال و معیشت شهروندان که همیشه همراه و همگام ما بوده اند، باشیم.

انتهای پیام/م

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قطعی برق شبکه برق سال گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۷۵۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخی پروژه هایی که رئیس جمهور در سفرهای استانی افتتاح می کند، آنقدر کوچک است که توسط بخشدار محل هم قابل افتتاح است

به گزارش خبرآنلاین،این درست که رئیس‌جمهور معتقد به حضور میدانی در سفرها استان‌ها است اما بهتر آن است که به جای اینکه هر ماه یک سفر به استانی صورت بگیرد و هزینه‌هایی نیز در برداشته باشد در تهران نشسته و دستورات را صادر کند و مدیران استانی پیگیری کارها را داشته باشند تا روند بهتری بر کارها حاکم شود.

یک فعال سیاسی اصولگرا در ارتباط با سفرهای استانی دولت به روزنامه آرمان ملی گفت: من نفس سفرهای استانی را کار مثبتی می‌دانم، اما اینکه رئیس‌جمهور و تیم همراهمش برای چند بار به یک استان سفر می‌کند بدین معناست که نتوانستند سیستمی را که مشکلات استان حل شود طراحی کنند. برای همین فکر می‌کنند می‌توانند با مراجعات مکرر این مشکلات را حل کنند.

محمد مهاجری گفت: همین که رئیس‌جمهور لازم می‌داند چند بار به یک استانی برود به این معنی است که اصل سفرهای استانی به یک سیستم تبدیل نشده و رفع مشکلات آنها صرفا با حضور شخص آقای رئیس‌جمهور قابل پیگیری است که نشان‌دهنده عدم کارآمدی بروکراسی حاکم بر دولت است.

وی بیان کرد: ‌سفرهای استانی دولت برای این است که کارنامه‌ ارائه کنند. وی تصریح کرد: اخیرا رئیس‌جمهور به یکی از استان‌ها رفت و اعلام کرد که چند صد پروژه را افتتاح کرده و بعد که اعتبار و بودجه مصرفی را اعلام کردند نشان می‌داد که بودجه هر پروژه 50 میلیون بوده است. رئیس‌جمهور برای پروژه 50 میلیونی باید به استان برود؟ حتی بخشدار یک شهر کوچک هم می‌تواند آن را افتتاح کند و نیازی به حضور رئیس‌جمهور نیست. به‌نظرم رئیس‌جمهور یک استراتژیست است و باید در مرکز کشور در ساختمان رئیس‌جمهوری از نخبگان استفاده کند و از مشورت آنها بهره‌مند شود و در جلسات سیاست‌گذاری حضور پیدا کند.

23302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900411

دیگر خبرها

  • بندر چابهار در آینده نزدیک یک بندر ریل پایه خواهد شد
  • مینی پالایشگاه دهدشت اشتغال زایی مستقیم ۳٠٠ نفر را محقق می کند
  • انجام ۶ هزار و ۹۵۰ متر شبکه‌گذاری در بوئین زهرا
  • کاهش ۲۵ درصدی وقوع جرم سرقت در اردبیل
  • تحقق ۶۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای چهارمحال و بختیاری
  • برخی پروژه هایی که رئیس جمهور در سفرهای استانی افتتاح می کند، آنقدر کوچک است که توسط بخشدار محل هم قابل افتتاح است
  • جذب منابع پایدار با رویکرد حفظ و جذب مشتریان محقق می‌شود
  • بهبود شاخص ایمنی عملیات بندری بنادر کشور/ افزایش ضریب ایمنی بندرانزلی
  • برگزاری روز ملی خلیج‌فارس با نمایشگاه اسناد و نقشه‌های تاریخی در بندر ماهشهر
  • خطوط ریلی بندر شهید رجایی توسعه می‌ یابد