Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ سعید نصراللهی رئیس هیأت کاراته استان کرمانشاه در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت روز خبرنگار گفت: یکسال پیش هیأت کاراته استان را تحویل گرفتیم و در حال بستن تقویم ورزشی سال ۹۹ بودیم که درگیر کرونا شدیم و برنامه‌های ما تحت‌الشعاع این بیماری قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه ورزش بیشترین لطمه را از ویروس کرونا خورده است  افزود: بعید است با این وضعیت و آینده نامعلوم این بیماری تا پایان سال ۹۹ بتوان کاری از پیش برد و برنامه‌ای اجرا کرد.

رئیس هیأت کاراته استان کرمانشاه گفت: در شرایطی که اغلب باشگاه‌ها تعطیل هستند، اما باشگاه‌های کاتا در حال فعالیتند؛ استارت مسابقات مجازی کاتا از استان کرمانشاه زده شد که در سطح کشور هم از آن الگوبرداری شد.

نصرالهی بیان داشت: در این مسابقات مجازی از کرمانشاه ۲۵۰ نفر در دو بخش آقایان و بانوان شرکت کردند که در بخش دختران چهار مدال برنز کسب کردیم.

او بیان کرد: در تقویم ۹۹ برگزاری حداقل یک مسابقه بین المللی در سطح بالا با حضور چند تیم اروپایی برای امسال در استان در نظر گرفته بودیم که متأسفانه قابل انجام نیست.

این مسئول به برنامه‌های آموزشی پارسال اشاره‌ای داشت و افزود: در حوزه آموزش کلاس‌های مربیگری برگزار کردیم و برای برگزاری دوره‌های عملی هم فعلاً منتظر بهبود وضعیت هستیم.

رئیس هیأت کاراته استان کرمانشاه اظهار داشت: همچنین قبل از شیوع بیماری کرونا کلاس‌های داوری خوبی با حضور مدرس‌های بین المللی برگزار شد که با استقبال خوبی همراه بود.

او در مورد وضعیت استان کرمانشاه در رشته کاراته نیز بیان کرد: در کمیته بسیار مستعد هستیم، کاراته کرمانشاه در دنیا شناخته شده است و در صورت حمایت می‌توان به پیشرفت خوب این حوزه امیدوار بود.

این مسئول همچنین خواستار پیگیری فعالیت صندوق حمایت از قهرمانان از سوی کمیسیون ورزش مجلس شد و بیان داشت: صندوق حمایت از قهرمانان در سال‌های گذشته تشکیل شد و در مدتی کوتاه تعدادی را تحت پوشش بیمه قرار دادند، اما بعد کلاً رها شد.

نصراللهی به مشکلات قهرمانان ورزشی هم اشاره‌ای داشت و ادامه داد: ورزشکاران تا رسیدن به سن خاصی قادر به فعالیت هستند و بعد از آن نیاز به حمایت دارند که متأسفانه این اقدام صورت نمی‌گیرد حمایت نکردن موجب کوچ قهرمانان ما به خارج از کشور می‌شود در همین رشته کاراته و در استان قهرمانانی بودند که به همین دلیل مجبور به کوچ شدند.

رئیس هیأت کاراته استان کرمانشاه همچنین خواستار پیگیری مجمع نمایندگان استان برای کمک به جذب اسپانسر رشته‌های ورزشی به ویژه کاراته شد و گفت: در این زمینه طرحی داریم که نیاز است مجمع نمایندگان با دعوت از وزرای مربوطه از آن‌ها مطالبه کنند که با اختصاص یک ردیف بودجه خاص ادارات دولتی تابعه را موظف به اسپانسری تیم‌های ورزشی استان کنند.

نصرالهی این اقدام را در ایجاد انگیزه بین ورزشکاران استان بسیار مؤثر دانست و افزود: تمام قهرمانان ما در استان‌های دیگر بازی می‌کنند و در صورت حمایت می‌توانند به استان بازگردند و برای کرمانشاه افتخارآفرینی کنند.

او در مورد عملکرد این هیأت در یک سال اخیر هم بیان داشت: رشد تعداد ورزشکاران بیمه شده در این رشته و قرار گرفتن در بین هیأت‌های برتر کشور به خوبی عملکرد ما را نشان می‌دهد.

انتهای  پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزش و جوانان جنجال ورزشی نمایندگان مجلس رئیس هیأت کاراته استان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۷۵۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوان مازندرانی عضو هیأت رئیسه فدراسیون وزنه‌برداری شد

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از مازندران، عصر روز یک‌شنبه، ۹ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳ طی حکمی از سوی کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان، محمدجواد خانپور، جوان پرتلاش مازندرانی به عضویت هیأت رئیسه فدراسیون وزنه‌برداری درآمد.

محمدجواد خانپور در حال حاضر، مدیرکل امور مجلس شورای عالی استان‌های کشور است.

وی، سوابق دیگری همچون مشاور برنامه و بودجه کمیته ملی المپیک، عضویت کمسیون اقتصادی ورزش، سرپرستی تیم ملی بسکتبال ۳ نفره و مشاور امور مجلس بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای را در کارنامه خود دارد.

گفتنی است مازندران، ورزشی‌ترین استان کشور است که حضور جوانان مستعد این استان در راس مدیریت ورزش می‌تواند در توسعه همه جانبه ورزش کشور، تأثیرگذار باشد.

خبرنگار: مجتبی نجاتی

انتهای پیام/

کد خبر: 1228783 برچسب‌ها ایسکانیوز وزنه برداری باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران

دیگر خبرها

  • سومین دور مذاکرات مربوط به توافقنامه امنیتی آمریکا و اوکراین
  • جوان مازندرانی عضو هیأت رئیسه فدراسیون وزنه‌برداری شد
  • همدان، میزبان برگزاری مسابقات قهرمانی وزنه‌برداری کشور
  • مصوب نشدن بودجه شهرداری موجب اخلال در ارائه خدمات به شهروندان می‌شود
  • حضور سجاد گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی ووهان
  • گنج‌زاده مدرس کمپ تمرینی چین شد
  • گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی چین حضور خواهد داشت
  • اعلام جزئیات حمایت مؤثر و مستمر از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش
  • حضور ۲ خوزستانی در اردوی تیم ملی کاراته
  • جریمه تاوان ثبت نکردن موادبهداشتی فروشگاه مواد غذایی در کرمانشاه