Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه شیروان گفت: از تمام ظرفیت های شهرستان برای برپایی باشکوه نماز جمعه استفاده می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شیروان؛ «حجت الاسلام حسین تکمیلی» عصر دوشنبه ششم مردادماه، در برگزاری مراسم  گرامیداشت سالروز اولین اقامه نماز جمعه کشور در محل مصلی شهرستان شیروان که با حضور اعضای ستاد نماز جمعه و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد، اظهار داشت: خدمات و تلاش های اعضای ستاد نمازجمعه شهرستان از ابتدای انقلاب تا کنون قابل تقدیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

    امام جمعه شیروان بیان کرد: مشارکت مردم ولایتمدار شیروان در اجرای طرح مواسات بسیار بالا بوده و این مشارکت ها همچنان ادامه دارد.     حجت الاسلام تکمیلی بیان کرد: نماز جمعه یکی از نعمت‌های الهی است که در قرآن کریم هم به آن اشاره شده است.     وی با اشاره به اینکه ظرفیت نهفته شده در نماز جمعه بسیار شگرف است، ابراز داشت: وحدت بین مسلمانان مهم‌ترین نتیجه نماز جمعه است.     وی با اشاره به اینکه در نماز جمعه مؤمنین ضمن ملاقات همدیگر از اوضاع و احوال یکدیگر نیز مطلع می‌شوند، تصریح کرد: در نماز جمعه دل‌های مسلمین نسبت به همدیگر مهربان‌تر است و خیلی از مشکلات در همین نمازهای جمعه برطرف می‌شود.     حجت الاسلام تکمیلی حضور پرشور و گسترده جوانان در نماز جمعه را نشانه پویایی این فریضه الهی دانست و خاطرنشان کرد: حضور جوانان علاوه بر ثمرات اجتماعی باعث در امان ماندن آنها از افتادن در بزنگاه گناه و معصیت می‌شود.     امام جمعه شیروان با اشاره به موهبت‌ها و نعمت‌های جمهوری اسلامی برای مردم ایران در طول ۴۱ سال گذشته بیان داشت: دشمن در طول این سال‌ها کوشیده است با روش‌های مختلف وحدت و انسجام مردم ایران را بشکند ولی سنگرهایی مثل نماز جمعه باعث حفظ انسجام و وحدت مردم شده است.     وی افزود: حضور در نماز جمعه برای مردم باعث افزایش آگاهی و آشنایی آنان با مسائل روز می‌شود و بر همین مبنا باید زمینه و تبلیغات برای حضور گسترده مردم به خصوص جوانان و نوجوانان در نماز جمعه بیش از پیش فراهم شود.

پایان پیام/641

منبع: شبستان

کلیدواژه: شیروان سالروز نمازجمعه نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۷۵۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم+ تصاویر

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین به مناسبت شهادت شهید مطهری و روز معلم با حضور در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) و مدرسه شاهد نرگس، یاد و خاطره شهید مطهری را گرامیداشت و روز معلم را تبریک گفت.

نماینده رهبر معظم انقلاب در استان قزوین با حضور در کلاس و در جمع دانشجویان و دانش‌آموزان اظهار کرد: جایگاه استاد و معلم جایگاه والایی است و باید تلاش کنیم بیش از پیش قدر این اساتید و معلمان خود را بدانید.

وی بیان کرد: معلم و استاد نقش پدر را برای ما دارند و همانطور که به پدران و مادران خود احترام می‌گذاریم باید تلاش کنیم تا برای معلمان و اساتید خود نیز احترام بگذاریم.

نماینده رهبر معظم انقلاب در استان قزوین با حضور در کلاس و در جمع دانشجویان و دانش‌آموزان اظهار کرد: جایگاه استاد و معلم جایگاه والایی است و باید تلاش کنیم بیش از پیش قدر این اساتید و معلمان خود را بدانید.

وی عنوان کرد: معلم و استاد نقش پدر را برای ما دارند و همانطور که به پدران و مادران خود احترام می‌گذاریم باید تلاش کنیم تا برای معلمان و اساتید خود نیز احترام بگذاریم.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • برپایی ۱۷۰ موکب از استان اصفهان در عراق برای زائران اربعین
  • برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه با حضور دو کاروان خدام رضوی همزمان با دهه کرامت
  • تجلیل از ۲۲ خانواده شهید فرهنگی ایلام در «سه شنبه های شهدایی»
  • برپایی جشن‌های دهه‌ کرامت در گیلان و میزبانی از سه کاروان خدام رضوی
  • حضور مردم در امر اقتصاد راهگشا است + فیلم
  • نماز خواندن مرد غزه‌ ای زیر آوار ساختمان
  • دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم+ تصاویر
  • گردهمایی ائمه جمعه استان فارس در سپیدان
  • افزایش ظرفیت صادراتی خراسان شمالی دستاورد نمایشگاه اکسپو است
  • نگذارید قصه کاظم صدیقی، استخوان لای زخم بماند /حضورش در نماز جمعه و توجیهات طلبکارانه اش، سوءتفاهم ها را افزایش داد