Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-26@15:14:58 GMT

تقدیر مونسان از دادستان کل کشور

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۷۵۶۸۱

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدجعفری منتظری در پی ابلاغ بخشنامه‌ای از سوی این دادستانی به‌منظور حفاظت از آثار ارزشمند تاریخی‌فرهنگی کشور تقدیر کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط‌عمومی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، در متن نامه علی‌اصغر مونسان خطاب به حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدجعفر منتظری آمده است:

«پیرو ابلاغ بخشنامه مورخ ۲۱ تیر ۹۹ با عنوان دادستان‌های عمومی و انقلاب سراسر کشور و تأکید بر اجرای قوانین ناظر بر میراث‌فرهنگی در راستای اجرای اهداف و مأموریت‌های ذاتی این وزارتخانه درزمینهٔ حفاظت و نگهداری از آثار ارزشمند تاریخی‌فرهنگی که به‌عنوان سرمایه‌های ملی تلقی می‌شوند، بسیار حائز اهمیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمن تقدیر و تشکر از اقدام ارزشمند جناب‌عالی، امیدوارم در پرتو عنایات حق‌تعالی با افزایش همکاری‌ها و تعاملات روزافزون شاهد تقویت راه‌های پیشگیری و کاهش تخلفات و عدم تخریب و دخل و تصرف سودجویان در آثار ارزشمند تاریخی‌فرهنگی کشور عزیزمان باشیم.»

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدجعفر منتظری دادستان کل کشور چندی پیش به دادستان‌های عمومی و انقلاب سراسر کشور طی بخشنامه‌ای بر رعایت ضوابط ارتفاعی حریم بناهای ثبت‌شده در فهرست آثار ملی در محدوده املاک مجاور عرصه تأکید کرد و دادسراها را براساس مواد مختلف فصل نهم قانون مجازات اسلامی موظف به پیگرد متخلفان و مسئول حفظ و حراست از آثار ملی دانست.

بر اساس این دستور، دادستان‌های عمومی و انقلاب کشور در مرحله نخست موظف به پیشگیری از تخلفات و در مرحله بعد پیگیری تخلفات و پیگرد قانونی متخلفان شده‌اند.

کد خبر 435934

منبع: ایمنا

کلیدواژه: علی اصغر مونسان وزارت میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری وزير ميراث فرهنگي صنايع دستي و گردشگري وزیر میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی دادستان کل کشور دادستان عمومی و انقلاب شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۷۵۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش تصویری | تقدیر دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از سریال رستگاری

دیگر خبرها

  • تقدیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از سریال «رستگاری»
  • انهدام باند حفاران غیرمجاز در ارومیه
  • حفاران تونل در کوه برای کشف عتیقه در عجب شیر دستگیر شدند
  • افتتاح کارگاه اشتغال‌زایی برای معتادان در مشهد
  • سعدآباد پر حاشیه
  • سعدآباد پرحاشیه
  • گزارش تصویری | تقدیر دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از سریال رستگاری
  • رای قطعی کارمند متخلف یکی از بانک های شهرستان البرز صادر شد
  • نق‌نق‌‌نویسی داستان اجتماعی نیست
  • برخورد قضایی با خاطیان مجتمع ورزشی مختلط لواسان/ متصدی برکنار شد