Web Analytics Made Easy - Statcounter

سفارت انگلیس در تهران شامگاه روز دوشنبه در پیامی در توئیتر از آغاز خدمات صدور روادید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این سفارت خبر داد.

سفارت انگلیس در تهران شامگاه دوشنبه از آغاز به کار مجدد مرکز درخواست روادید خبر داد.

بر اساس متنی که در صفحه سفارت انگلیس در تهران در شبکه اجتماعی توئیتر منتشر شده، آمده است: «خوشوقتیم که به اطلاع برسانیم، مرکز درخواست ویزا تهران دیروز (یکشنبه) مجدداً برای ارائه خدمات ویزای بریتانیا باز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکنون متقاضیان ویزا نکات ایمنی ساده ای برای حفظ سلامتی خود و کارکنان مرکز درخواست ویزا، باید رعایت کنند.»

سفارت انگلیس همچنین نکاتی را که باید مراجعه کنندگان هنگام حضور در این محل باید رعایت کنند را در تصویری منتشر کرده است.

 

«راب مک ایر» سفیر بریتانیا در جمهوری اسلامی ایران هفته گذشته در پیامی ویدئویی از آغاز فعالیت مجدد مرکز روادید بریتانیا در تهران خبر داد و عنوان کرد: خیلی‌ها در ایران می‌خواهند با وجود چالش‌های ویروس کرونا به بریتانیا سفر کنند، خیلی از مردم با ما تماس گرفته و در رسانه‌های اجتماعی پیغام گذاشتند و درباره بازگشایی زمان مرکز ویزا (روادید) سؤال پرسیدند.

وی افزود: به عنوان بخشی از بازگشایی مرکز ویزای بریتانیا در سراسر دنیا، مرکز ویزای تهران که در میدان آرژانتین مستقر است، از یکشنبه پنج مرداد دوباره شروع به فعالیت خواهد کرد.

برچسب ها: سفارت انگلیس ، کرونا ، روادید لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000JFK

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: سفارت انگلیس کرونا روادید سفارت انگلیس در تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۷۵۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عدم رعایت نظافت عمومی مسافران سبب اختلال خط ۵ مترو شد

هادی زند، مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه در گفت‌وگو با خبرنگار مهر درباره اختلال در خط ۵ مترو تهران طی روز گذشته اظهارداشت: مشکل قطارهای تندرو هنوز رفع نشده و تردد با قطارهای عادی در حال انجام است.

وی در مورد دلیل این اختلال اعلام کرد: برخی از مسافران مترو با عدم رعایت نظافت عمومی در ایستگاه، متاسفانه ته سیگارهای خود را در داخل محوطه ریخته بودند که پیمانکار نظافت ایستگاه در حرکتی اشتباه و غیر اصولی قصد سوزاندن و ازبین بردن این ته سیگار ها را داشت تا در دید مسافر نباشد.

زند گفت: این مساله متاسفانه سبب شده آتش به کابل های سیگنالینگ رسیده و موجب اختلال و قطعی آن شده است.

کد خبر 6092757 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • قانون ضد مهاجرتی سوناک عامل تنش در روابط دوبلین-لندن
  • سفارت آمریکا در بغداد مرکز گسترش انحرافات اخلاقی است
  • عدم رعایت نظافت عمومی سبب اختلال خط ۵ مترو شد
  • عدم رعایت نظافت عمومی مسافران سبب اختلال خط ۵ مترو شد
  • آمریکا روادیدِ نماینده روسیه را صادر نکرد
  • ترافیک شهر تهران آغاز شده است
  • ببینید | تصاویری از تجمع دانشجویان استان تهران مقابل سفارت فرانسه
  • بوتسوانا درخواست انگلیس برای توافق ضد مهاجرتی را رد کرد
  • قانون ضد مهاجرتی سوناک عامل هجوم مهاجران به ایرلند
  • آغاز ثبت نام معتادان بهبود یافته برای شغل پاکبانی | جزییات این طرح چیست؟