Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید آذری نسبت به رفتارهای حسن اکرمی، داور بازی نساجی و فولاد واکنش نشان داد.

سعید آذری مدیرعامل فولاد خوزستان، با انتشار پستی در صفحه شخصی اینستاگرام خود، از عملکرد حسن اکرمی داور بازی نساجی و فولاد انتقاد کرد.

به گزارش طرفداری، متن پست سعید آذری بدین شرح است:

اینکه شما در یک مسابقه با شکست مواجه بشید دور از ذهن نیست، اینکه داور یک دیدار با اشتباهات سهوی خود باعث بشه شما ببازید هم موضوع جدیدی نیست، ولی جدیدا شاهد رفتارهایی از سوی برخی داوران هستم که گویی با بردگان در زمین بازی سر و کار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آقای اکرمی در مسابقه شب گذشته فولاد مقابل نساجی مازندران وقتی شیمبا کاپیتان ما برای صحبت با او در خصوص اخراج وحید حیدریه به او نزدیک شد، مانند اربابی که رعیتش را دور میکرد رفتار کرد، کاش به جای بروز این رفتار سخیف کمی منشور اخلاقی داوری را مرور میکردی، کاش چند برگ از فلسفه قضاوت را مطالعه میکردی، قاضی با مجرمی که حکم اعدامش صادر شده است هم اینگونه رفتار نمی کند.
تکبرت را کم کن آقای اکرمی، با بی احترامی به کسانی که اگر نباشند نان در سفره من و تو نیست این رفتار بی ادبانه دور از شأن انسان است. شجاعت و شهامت به بی حرمتی نیست به ارائه اخلاق انسانی و عادلانه است ،اخمت را نگهدار برای مقابله با ظلم ،زمین فوتبال جای اجرای عدالت با عطوفت است، با توهین به بازیکن راه را اشتباه میروی آقای اکرمی.

پست انتقادی سعید آذری در اینستاگرام

همچنین بخوانید:

کمک مربی فولاد خوزستان: 100 درصد معتقدم که داورِ گلستانی بازی را برای نساجی در آورده است / فوتبال برتر بررسی داوری دیدار جنجالی نساجی و فولاد خوزستان به همراه نظرات مربی فولاد / فوتبال برتر جواد نکونام در کنفرانس بعد از بازی برابر نساجی شرکت نکرد محمود فکری: جای هواداران نساجی خالی بود / وقت کشی در فوتبال منسوخ شده است

منبع: طرفداری

کلیدواژه: سعید آذری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۷۵۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، اتحادیه جهانی کشتی، محمد مصلایی پور، رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی، مدرس اتحادیه جهانی و داور المپیکی ایران را از لیست داوران المپیک پاریس کنار گذاشت.

مصلایی پور چند روز پیش از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا خودداری کرد و پس از آن نیز اتحادیه جهانی او را از چرخه داورانی که شانس قضاوت در المپیک را دارند، کنار گذاشت.

طبق اعلام اتحادیه جهانی کشتی ۳ داور درجه المپیکی ایران شامل کامران سلطانی زاده،‌ نیما صادقی و مهدی بشیر زاده برای قضاوت در مسابقات جهانی کسب سهمیه المپیک در استانبول ترکیه دعوت شدند اما مصلایی پور به این رقابت ها دعوت نشد تا شانس حضور در المپیک را از دست بدهد.

دیگر خبرها

  • دلیل غیبت بهترین داور زن در یورو: حسودی مردان!
  • سعید واسعی؛ از پشت دروازه فولاد تا نوک خط حمله مس رفسنجان
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • به ستوه آمده‌ایم!
  • حضور داور کشتی خوزستانی در آخرین گزینشی المپیک
  • جام حذفی ایران؛ هفت قهرمان به راه خود ادامه می‌دهند
  • تشکیل جلسه در مازندران درخصوص ضرب‌وشتم داور کشتی
  • فوتبالیست قرمزپوش لیگ برتری در ۷ سال فقط یک‌دقیقه بازی کرده!
  • حزباوی: من و اکرم عفیف شما همه!
  • نبی: انتخاب برترین‌ها از سوی رسانه ملی انگیزه ها را بالا برده است