Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک نشریه آلمانی در گزارشی به شرایط فاجعه بار اردوگاه‌های مملو از مهاجران در یونان و درگیری‌های مرگباری که در این اردوگاه‌ها رخ داده و منجر به کشته شدن پناهندگان می‌شود پرداخت. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم هفته نامه "اشپیگل" در گزارشی نوشت: کمپ های پناهندگان در جزایر یونان پر شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئله منجر به وقوع درگیری های روزافزون بین مهاجران می شود.

از جزیره لسبوس یونان خبر می رسد که در اثر یک درگیری مرگبار یک پناهنده افغان خفه شده است.

هفته نامه اشپیگل در این گزارش نوشت: شرایط در اردوگاه های پناهندگان یونان دراماتیک است. اخیرا در اردوگاه های پر ازدحام پناهندگان در جزایر یونان درگیری های خشونت باری بین ساکنان گزارش شده است.

حالا هم رسانه ها خبر داده‌اند که یک پناهنده افغان در نزدیکی اردوگاه پناهندگان موریا در جزیره لسبوس در اثر این درگیری ها خفه شده است. بر اثر اولین اطلاعات منتشر شده این پناهنده افغان از طرف 3 نفر مورد حمله قرار گرفته که آن ها هم پناهنده بوده و در اردوگاه موریا زندگی می کردند.

یک فرد 19 ساله بعد از وقوع این حادثه که روز یکشنبه رخ داد دستگیر شده و یک مظنون دیگر هم شناسایی شده است.

از ابتدای سال جاری میلادی در اردوگاه موریا در جزیره لسبوس یونان حداقل 7 پناهنده در درگیری ها کشته شده‌اند که در بین آن ها یک نوجوان و یک زن هم بوده‌اند. ده ها نفر دیگر هم در این درگیری ها زخمی شده اند.

دولت یونان محدودیت های خروج برای مقابله با شیوع کرونا برای همه اردوگاه های پناهندگان در این کشور را برای پنجمین بار تمدید کرده و این شرایط قرنطینه سخت تا 2 آگوست در این اماکن ادامه دارد. بسیاری از نهادهای کمکی این اقدام دولت یونان را محکوم می کنند. سازمان های کمکی بر این باورند که خشونت ها در اردوگاه های پناهندگان در یونان بدتر از ویروس کرونا است.

اردوگاه های پناهندگان در یونان تقربا کامل پر شده‌اند. در اردوگاه موریا در جزیره لسبوس که ظرفیت پذیرش 3 هزار نفر را دارد تا به حال حدود 17 هزار نفر اقامت کرده‌اند.

اردوگاه پناهندگان موریای یونان، جهنمی بر روی کره زمینهشدار مقام آلمانی درباره وقوع فاجعه انسانی در اردوگاه پناهندگان یونانشرایط نابسامان پناهندگان ونزوئلایی در برزیل

یونان به شدت تحت فشار هجوم پناهندگان قرار دارد. در اتحادیه اروپا همچنان هیچ طرحی درباره چگونگی برخورد با پناهندگان شکل نگرفته است. پلیس یونان 56 مهاجر را دستگیر کرده که با پاسپورت های جعلی می خواستند به دیگر کشورهای اروپایی سفر کنند.

بر اساس گزارش های منتشر شده فاصله گذاری که در دوران کرونا بسیار درخواست می شود در اردوگاه موریا چیزی غیر ممکن است. صف های انتظار برای غذا ساعت ها طول می کشد. دسترسی به آب و فاضلاب بسیار محدود و تعداد سرویس بهداشتی و دوش حمام بسیار کم است. برای هر 210 نفر یک توالت و برای هر 639 نفر یک دوش حمام وجود دارد.

اصلاح سیاست پناهندگی و مهاجرت اتحادیه اروپا سال هاست که در سایه مناقشات در بین کشورهای عضو اتحادیه اروپا در این باره به کندی پیش می رود. کشورهایی مانند مجارستان، جمهوری چک و اتریش از پذیرش طرح عادلانه تقسیم پناهندگان در این اتحادیه اجتناب می کنند.

انتهای پیام/

R31356/P/S8,89/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اتحادیه اروپا بیشتر بخوانید... شرایط نابسامان پناهندگان ونزوئلایی در برزیل اردوگاه پناهندگان موریای یونان، جهنمی بر روی کره زمین هشدار مقام آلمانی درباره وقوع فاجعه انسانی در اردوگاه پناهندگان یونان قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... شرایط نابسامان پناهندگان ونزوئلایی در برزیل اردوگاه پناهندگان موریای یونان، جهنمی بر روی کره زمین هشدار مقام آلمانی درباره وقوع فاجعه انسانی در اردوگاه پناهندگان یونان واژه های کاربردی مرتبط اتحادیه اروپا پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ وقوع ۲ انفجار در پایگاه هوایی «اسپایکر» عراق ۲ بیانیه مهم حزب الله درباره آنچه در مرز لبنان و فلسطین اشغالی گذشت ۳ منابع عراقی: پایگاه اسپایکر با پهپاد هدف قرار گرفت ۴ عراق| بیانیه امنیتی رسمی درباره انفجارهای جنوب بغداد و علت وقوع آن+ تصاویر ۵ ظریف: نظم نوین جهانی بعد از کرونا کاملاً غربی نخواهد بود ۶ حمله موشکی به پایگاه التاجی در شمال بغداد‎ ۷ حملات توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی به مناطق مرزی لبنان با فلسطین اشغالی ۸ افشاگری هنیه درباره پیشنهاد ۱۵میلیارددلاری رژیم‌های عربی برای توقف مقاومت مهمترین اخبار بین الملل گزارش|رپرتاژ رسانه‌های صهیونیستی برای پیروزی موهوم علیه مقاومت دخالت بی‌سر و صدای اسرائیل در لیبی؛ ابعاد پیدا و پنهان روابط «حفتر» و تل‌آویو ترامپ ماموران فدرال بیشتری برای سرکوب اعتراضات به پورتلند اعزام می‌کند دیدار معاون وزیر دفاع عربستان و رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا در ریاض مهمترین اخبار تسنیم «عیار ۱۵»|پیش‌بینی افزایش ۱۰۰درصدی صادرات ایران به عربستان و بحرین/ صادرات ۱۰۰میلیارد دلاری محقق می‌شود؟ سفر برایان هوک به انگلیس برای مذاکره درباره تمدید تحریم تسلیحاتی ایران ثبت‌نام ۱.۴میلیون نفر برای وام ودیعه مسکن/ سابقه سکونت ۵ساله جزو شروط ثبت‌نام نیست کاربران صهیونیست: حزب‌الله خواسته‌هایش را به ما دیکته می‌کند/ نتانیاهوی فاسد با آتش‌بازی به دنبال فریب است مرکز آمار: ایران چهارمین کشور پرتورم جهان شد/ صعود قیمت ۴۷۵ کالا با نرخ متوسط ۲۶درصد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اتحادیه اروپا اتحادیه اروپا اردوگاه پناهندگان موریا اردوگاه های پناهندگان اردوگاه موریا پناهندگان یونان اتحادیه اروپا جزیره لسبوس درگیری ها بین الملل شده اند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۷۵۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ زخمی شدن کودک فلسطینی در اردوگاه البریج (۱۳+)

ویدئویی از زخمی شدن کودک معصوم فلسطینی در حمله جنگنده‌های اسرائیلی به اردوگاه البریج در مرکز نوار غزه را مشاهده می‌کنید.

دریافت 4 MB

دیگر خبرها

  • بازدید معاون مدیر منطقه ای برنامه جهانی غذا از یزد
  • از تصاویر تظاهرات دانشگاهی در سراسر ایالات متحده علیه اسرائیل تا حمله اسرائیل به اردوگاه پناهندگان فلسطینی
  • درگیری دوباره در اردوگاه تروریست‌های سوری
  • تاکید سخنگوی گردان‌های طولکرم بر ادامه مقاومت
  • هدف قرار گرفتن عناصر صهیونیست در درگیری با ساکنان کرانه باختری
  • انتقاد شورای اروپایی و سازمان ملل از قانون ضد مهاجرتی انگلیس
  • دولت انگلیس به زودی شماری از پناهجویان را راهی روآندا می‌کند
  • نجات جان دو کودک گرفتار درسیلاب ورودی دادگستری زرند
  • خشم بین المللی از انگلیس برای اخراج مهاجران به روآندا
  • فیلم/ زخمی شدن کودک فلسطینی در اردوگاه البریج (۱۳+)