Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرویس بین الملل خرداد _فرهنگ مرات: تمام تحلیل‌گران و رسانه‌های سیاسی در طول مدت فعالیت‌های انتخاباتی درون حزبی دموکرات‌ها، این فرضیه و حدس را مطرح می‌کردند که باراک اوباما، رییس جمهور پیشین و یکی ازمحبوب‌ترین دموکرات‌های حال حاضر آمریکا در حال کارگردانی و صحنه‌آرایی حضور دموکرات‌ها در انتخابات پیش رو است و هر آنچه که در مقابل دیدگان مردم اتفاق می‌افتد نتیجه همین اتفاقات پشت پرده و دخالت‌های اوباماست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مسائلی مانند عدم حمایت الیزابت وارن از سندرز یا استعفای سندرز از ادامه رقابت‌های درون حزبی را به دخالت‌های مستقیم باراک اوباما منتسب می‌کنند. سرانجام در هفته گذشته باراک اوباما از پشت پرده بیرون آمد و مقرر شد به طور عیان‌تر و علنی‌تر و با تمام قوا به جلب حمایت از بایدن تا روز انتخابات کمک کند. 
به گزارش خرداد ، یکی از گزینه‌های اصلی جو بایدن برای مقام معاونت خود، میشل اوباما بود که گزینه بسیار مناسبی به نظر می‌رسید. علاوه بر صلاحیت فردی و مقبولیت میشل اوباما در جامعه برای کسب این مقام، این گزینه مناسب می‌توانست در صورت تحقق به مشارکت و حمایت بیشتر زنان و سیاه‌پوستان از بایدن در انتخابات منجر شود. بایدن هم رسما از میشل اوباما برای پذیرفتن این مقام دعوت به عمل آورد اما او از پذیرفتن این مقام سر باز زد و گفت دیگر علاقه‌ای به پذیرفتن مشاغل و مسئولیت‌های سیاسی ندارد اما برای غلبه بر ترامپ از هیچ گونه کمکی در طول فعالیت‌های انتخاباتی به بایدن مضایقه نمی‌کند.
حالا با نزدیک شدن به روز انتخابات، بانوی اول سابق آمریکا و همسر باراک اوباما به وعده خود وفا کرده و به کمک بایدن آمده است. دیروز میشل اوباما در حد فاصل ۱۰۰ روزه‌ای که تا انتخابات زمان باقی مانده است با ضبط و پخش ویدیویی از خود، مردم را به ثبت نام بیشتر و پر شورتر برای حضور و مشارکت در انتخابات دعوت کرده است. او در این پیام گفت: "حضور پر شور و فعال مردم و مشارکت بالای آن‌ها از اهمیت بسیاری برخوردار است چرا که آینده کشور ما در گرو نتیجه این انتخاب است. ما تنها ۱۰۰ روز تا انتخابات زمان داریم و به حضور تک تک شما در پای صندوق‌های رای نیازمندیم و امیدوارم همه شما اهمیت این موضوع را درک کرده باشید.”
شیوع و همه‌گیری کرونا در آمریکا سبب شده است تا عده بسیاری از حضور در اجتماع و صفوف رای‌گیری بترسند و دوری کنند. اگرچه هنوز هم تکلیف انتخابات به طور حتمی مشخص نشده است اما دموکرات‌ها سعی بر آن دارند که رای‌گیری به صورت پستی انجام بگیرد تا بتوانند از تمام پتانسیل‌های خود در این انتخابات بهره ببرند. نکته قابل توجه دیگر این است که ۱۵ میلیون نفر در سال جاری و تا زمان انتخابات وارد ۱۸ سالگی خواهند شد و به سن قانونی برای رای دادن خواهند رسید. یکی از پیشنهادهای میشل اوباما نام گذاری یک هفته در سپتامبر به نام "هفته عملیات” است که از حامیان حزب دموکرات دعوت به عمل آورده است تا برای شرکت در انتخابات ثبت نام کنند. باید دید میشل اوباما تا جه اندازه می‌تواند با حضور خود در میانه میدان تنور انتخابات را گرم‌تر کند.
برچسب ها: میشل اوباما ، باراک اوباما ، جو بایدن ، دونالد ترامپ ، آمریکا ، انتخابات

منبع: خرداد

کلیدواژه: میشل اوباما باراک اوباما جو بایدن دونالد ترامپ آمریکا انتخابات باراک اوباما میشل اوباما دموکرات ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۷۵۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر اول ایرلند شمالی خشونت‌ها در غزه را نسل کشی خواند

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما خبرگزاری «آناتولی» ترکیه در صفحه کاربری خود در شبکه اجتماعی «ایکس» تصویری را از راهپیمایی طرفداران فلسطین در لندن منتشر کرد که در آن تظاهرات «میشل اونیل»، وزیر اول ایرلند شمالی، شرکت داشت و خشونت‌ها در غزه را محکوم کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

میشل اونیل گفت: «افتخار می‌کنم که برای اعلام همبستگی با مردم فلسطین اینجا هستم. هزاران نفر در خیابان‌ها هستند تا خواستار خاتمه کشتار مردم فلسطین شوند و بگویند ما در کنار شما هستیم! ما جامعه بین المللی را برای نقش آن به چالش می‌کشیم. من در همبستگی با مردم فلسطین اینجا هستم. ما شاهد وحشت و ویرانی در غزه و کشتار مردم غزه هستیم. این یک نسل کشی است و باید متوقف شود. جامعه بین المللی باید به آن خاتمه دهد. جامعه بین المللی باید مسلح کردن اسرائیل را متوقف کند. این امر باید همین الان پایان یابد».

دیگر خبرها

  • بایدن هم مثل ترامپ عربستان را قربانی می‌کند؟
  • پیش‌بینی نتیجه انتخابات آمریکا توسط پیش‌گوی معروف
  • رای‌دهندگان آمریکایی به ترامپ نگاه مثبت‌تری دارند
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • کنایه بایدن به ترامپ: با یک بچه ۶ ساله رقابت می‌کنم
  • انتقاد بایدن از ترامپ در مهمانی در کاخ سفید
  • وزیر اول ایرلند شمالی خشونت‌ها در غزه را نسل کشی خواند
  • کمک‌ های جدید آمریکا چه معنایی برای اوکراین و پوتین دارد؟
  • کمک‌های جدید واشنگتن چه معنایی برای کی‌یف و پوتین دارد؟
  • بایدن: قصد دارم با ترامپ مناظره کنم