Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهزاد مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،گفت: بازدید از ادارات و واحد‌های صنفی به منظور نظارت بر حسن اجرای دستور العمل‌های ابلاغی ستاد ملی و استان و شهرستان است و تمامی ادارات و سازمان‌ها و واحد‌های صنفی برای حفظ سلامت خود و جامعه ملزم به اجرای آن هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به اینکه حفظ سلامت شهروندان خط قرمز ستاد کرونا است افزود: با توجه به پروتکل‌های قبلی مقرر شد که کارمندان ادارات و کارگران واحد‌های تولیدی و همچنین ارباب رجوع از ماسک استفاده کنند که به همین منظور بازرسان بهداشت محیط و حرفه‌ای شهرستان به صورت سرزده از ادارات و واحد‌های تولیدی بر اساس پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های ابلاغی بازدید کردند.

بهزاد اضافه کرد: از ۱۵ تیر ماه بر اساس مصوبه ستاد کرونا استفاده از ماسک در تجمعات و مکان‌های سر پوشیده و مراکز خدمات رسان ادارات الزامی شده است.

دبیر ستاد کرونای شهرستان مهاباد با بیان اینکه بانک ها، شهرداری‌ها از جمله دستگاه‌هایی هستند که بیشترین ارباب رجوع را دارند و باید مراقبت بیشتری داشته باشند ادامه داد: بر اساس دستور العمل ابلاغی ستاد ملی کرونا ارائه خدمت به ارباب رجوع در ادارات منوط به استفاده از ماسک است و کلیه ادرات و دستگاه‌های اجرایی از ارائه خدمت به ارباب رجوعی که از ماسک استفاده نمی‌کنند خودداری خواهند کرد.

بهزاد در پایان خاطرنشان کرد: همه کارکنان اداری و نهاد‌ها و واحد‌های صنفی و صنعتی و تولیدی موظف به استفاده از ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی هستند.

انتهای پیام/ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بهداشت و درمان کرونا ویروس پروتکل های بهداشتی واحد های صنفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۷۵۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۹۳۹ واحد مسکونی در بندرلنگه احداث می‌شود

مدیرکل راه و شهرسازی استان هرمزگان گفت: برنامه ۴ ساله شهرستان بندرلنگه در طرح نهضت ملی مسکن، ساخت سه هزار و ۹۳۹ واحد است که برای یک هزار و ۹۶۶ واحد مسکونی پروانه اخذ شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرلنگه، مجید سلحشور مدیرکل راه و شهرسازی استان هرمزگان به همراه فواد مرادزاده فرماندار بندرلنگه از پروژه نهضت ملی مسکن در این شهرستان بازدید کرد.

سلحشور در حاشیه این بازدید به ایجاد هماهنگی بیشتر بین ادارات شهرستانی جهت تسریع در اجرا اشاره کرد و عنوان داشت: این بازدید به منظور بررسی پیشرفت فیزیکی طرح های در حال احداث مسکن توسط پیمانکاران مختلف و هماهنگی بین دستگاه های اجرایی در شهر کنگ و بندرلنگه انجام شد.

وی درباره وضعیت ساخت واحدهای طرح نهضت ملی مسکن شهرستان بندرلنگه، اظهار کرد: برنامه 4 ساله شهرستان ساخت سه هزار و 939 واحد است، برای یک هزار و 966 واحد مسکونی پروانه اخذ شده که بالغ بر یک هزار و 324 واحد فونداسیون به اتمام رسیده است و افزون بر 635 واحد دارای اسکلت و سقف است.

وی با بیان ‌اینکه بیش از یک هزار و 385 نفر از متقاضیان آورده 40 میلیون تومان خود را تکمیل کردند، ادامه داد: 12 هزار و 765 نفر در شهرستان بندرلنگه در قالب این طرح ثبت نام کردند که در مجموع افزون بر 2 هزار و 552 نفر تأیید نهایی شدند.

انتهای پیام/864/.

دیگر خبرها

  • بازدید سرزده استاندار البرز از پروژه بزرگراه شمالی کرج
  • بررسی روند عملیات اجرایی آبرسانی به ۲ روستای بوکان
  • پلمب یک رستوران متخلف در آستانه اشرفیه
  • اتمام فونداسیون ۱۳۲۴ واحد نهضت ملی مسکن در بندرلنگه
  • تاکید سازمان بازرسی بر تسریع در پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری
  • تاکید بر تسریع در پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری
  • ۳۹۳۹ واحد مسکونی در بندرلنگه احداث می‌شود
  • نابودی یک تن مواد غذایی غیرقابل مصرف در چناران
  • شبکه‌های آزمایشگاهی حوزه بهداشت و درمان تشکیل می شود
  • احتمال افزایش مبتلایان به مالاریا و تب دانگ در پی بارندگی‌های اخیر در جنوب سیستان و بلوچستان