Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-02@02:50:06 GMT

بافت فرسوده منطقه بی‌سیم زنجان بازسازی می‌شود

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۷۵۸۵۴

بافت فرسوده منطقه بی‌سیم زنجان بازسازی می‌شود

مصطفی طاهری،نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: بافت فرسوده منطقه بی‌سیم زنجان با توافقی که با بنیاد مستضعفان انجام شده است، بازسازی می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مصطفی طاهری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: زمین های بنیاد مسکن واقع در بالاتر از میدان ولی‌عصر(عج) برای ساخت یک هزار واحد مسکونی برای بازسازی منطقه بی‌سیم در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی گفت: این بازسازی در بافت فرسوده منطقه بی‌سیم به عنوان یکی از مناطق دارای بافت فرسوده در چند سال آینده انجام می‌شود.   این مسئول خاطرنشان کرد: بافت فرسوده به عنوان یکی از چالش‌های بزرگ شهر زنجان است که بازسازی مناطق مختلف می‌تواند کمک بزرگی به رفع این چالش کند.   نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مناطق مختلفی در شهر زنجان دارای بافت فرسوده هستند که بازسازی آنها می‌تواند مشکلات عدیده این مناطق را کاهش داده و به مردم نیز کمک شایانی نماید.   طاهری بیان داشت: طبق صحبت های انجام شده با بنیاد مستضعفان کشور قرار است این بازسازی در منطقه بی‌سیم انجام و یک هزار واحد مسکونی نیز در منطقه تایید شده برای بازسازی احداث شود تا مردم دچار مشکل نشوند اما این کار زمانبر خواهد بود.       انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: منطقه بی سیم بافت فرسوده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۷۵۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای تسهیلات نوسازی به واحدهای فرسوده روستایی کرمانشاه

محمدرضا آمویی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از نوسازی و درجاسازی واحدهای فرسوده واقع در حریم ممنوعه میراث فرهنگی روستاهای تابعه بر اساس مصوبات شورای مسکن استان در بخش‌های روستایی از جمله بیلوار، کوزران، ماهیدشت و فیروزآباد خبر داد و اظهار کرد: واحدهای فرسوده این مناطق می‌توانند صرف رعایت درجاسازی و نوسازی برای دریافت تسهیلات به بنیاد مسکن شهرستان مراجعه کنند.

وی ادامه داد: دهیاران و شورای اسلامی مربوطه می‌توانند به واحدهای واقع در محدوده‌های مورد نظر در روستاهای خود و ابلاغ لازم به مالکان به منظور مراجعه به بنیاد مسکن شهرستان و اخذ تسهیلات بازسازی و احداث واحد نوسازی عمل کنند.

فرماندار کرمانشاه تصریح کرد: در صورت بروز هرگونه حوادث غیرمترقبه مسئولیت هرگونه خسارت بر عهده مالکان مورد نظر خواهد بود.

وی ادامه داد: مالکان با استفاده از این فرصت ایجادی می‌توانند در راستای بازسازی واحدهای فرسوده این مناطق اقدام لازم را انجام دهند.

کد خبر 6092110

دیگر خبرها

  • ۱۲ هزار و ۶۶۳ واحد مسکونی برای نوسازی در آذربایجان‌غربی ثبت شد
  • نوسازی مسکن در بافت فرسوده از مرز ۲۶۶ هزار واحد عبور کرد
  • ۲.۷ میلیون بنای فرسوده و ناکارآمد شناسایی شد
  • رکورد صدور پروانه در بافت‌های فرسوده شکسته شد
  • رکورد نوسازی مسکن در بافت‌های فرسوده شکسته شد
  • ساخت 2هزار خانه در تهران توسط چین
  • اختصاص ۲۱ درصد اوراق مشارکت کشور به مشهد
  • شهربازی نوستالژی قمی‌ها در یک قدمی بهره‌برداری
  • ۲۶۵۰۰۰ واحد فرسوده در استان تهران درحال نوسازی است
  • اهدای تسهیلات نوسازی به واحدهای فرسوده روستایی کرمانشاه