Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن ایرانی الشحانیه قطر که موثرترین بازیکن این تیم در فصل جاری رقابت‌های لیگ ستارگان این کشور بوده معتقد است امیدهای این تیم برای ماندن در لیگ قطر زنده شده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رامین رضاییان در گفت‌وگو با رسانه «استاد الدوحه» قطر در مورد شرایط تیمش در لیگ این کشور اظهار داشت: الشحانیه به پیروزی بسیار مهمی در این هفته دست یافت و امتیازات بازی برابر الاهلی امیدهای ماندن در لیگ را زنده نگاه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین از نظر روحی این پیروزی به بازیکنان اعتماد به نفس داد که باور کنند می‌توانند تیم را از موقعیت سخت فعلی خارج کنند.

الشحانیه همچنان در قعر جدول لیگ قطر است اما با درخشش رضاییان و شکست الاهلی فاصله خودش با تیم های بالاتر جدول را کاهش داده و می‌تواند در هفته‌های آتی به فرار از خطر سقوط امیدوار باشد. رضاییان در این خصوص گفت: در تمام طول فصل صحبت از سقوط الشحانیه بود انگار که از ابتدا نامزدهای سقوط را مشخص کرده‌اند. با این وجود به خودمان شک نکردیم و مطمئن بودیم که توان ماندن در لیگ را داریم. ما به توانایی خودمان برای عبور از مرحله سخت ایمان داشتیم.

وی ادامه داد: ما یک پیروزی بسیار مهم برابر الاهلی به دست آوردیم. این 3 امتیاز قدرت و انگیزه بیشتری برای ادامه رقابت‌ها به ما می‌دهد. حقیقت این است که هنوز چیزی به دست نیاورده‌ایم. باید صفحه مسابقه با الاهلی را ببندیم و روی بازی بعدی مقابل السیلیه تمرکز کنیم. هر بازی برای ما حکم فینال را دارد تا به هدف خودمان برای ماندن در لیگ برسیم. هر امتیاز اهمیت خاص خودش را دارد و اینجا چیزی برای از دست دادن نداریم چرا که همچنان در قعر جدول حضور داریم و به این فکر می‌کنیم که در بازی بعدی چه می‌توانیم بکنیم. به نظر من نباید به فکر نتایج تیم‌های دیگر باشیم و تنها به توانایی و هدف خودمان فکر کنیم.

لیگ ستارگان قطر| پیروزی الشحانیه با گل‌های رامین رضاییان / توقف تیم انصاری‌فرد

رضاییان همچنین در خصوص سبک بازی الشحانیه در این مسابقه گفت: ما با سیستم مختلفی بازی کردیم و با آرایش 2-3-5 که با تفکر نبیل انور سرمربی تیم انتخاب شد و آزادی خوبی برای انتقال به حمله داشتیم. به نظر من آرایش تاکتیکی موفقی بود خصوصاً زمانی که سرمربی وظایف اعضای تیم را به خوبی تعیین کرد و عملکرد ما مثال زدنی بود. نبیل مربی جوانی است که آرزوها و اهداف بزرگی دارد. از او به خاطر تلاش‌هایی که کرده تشکر می‌کنم چرا که اعتماد به نفس خوبی به تیم داده و می‌تواند نقش مهمی در این موقعیت داشته باشد.

بازیکن ایرانی الشحانیه که بهترین گلزن این تیم است همچنین در خصوص دو گلی که برابر الاهلی به ثمر رساند  اظهار داشت: از عملکرد خودم طبیعتا خوشحال و راضی هستم با این وجود که من یک بازیکن در سمت راست خط دفاعی هستم اما در واقعا دوست دارم گل ساز باشم و خوشبختانه تعداد گل‌های من هم به عدد پیراهنم یعنی شماره 10 رسیده و آخرین هدف من رقابت برای عنوان آقای گلی است چرا که مهمترین هدفم کمک کردن به ماندن تیم در لیگ برتر است. همه ما متحد و یکپارچه برای رسیدن به این هدف تلاش می‌کنیم.

انتهای پیام/

R1015159/P/S3,27/CT10 واژه های کاربردی مرتبط لیگ ستارگان قطر رامین رضاییان فوتبال بیشتر بخوانید... رامین رضاییان در ترکیب تیم منتخب هفته لیگ ستارگان قطر + عکس قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... رامین رضاییان در ترکیب تیم منتخب هفته لیگ ستارگان قطر + عکس واژه های کاربردی مرتبط لیگ ستارگان قطر رامین رضاییان فوتبال پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ هافبک لیورپول رسماً هم‌تیمی جهانبخش شد ۲ فروزان: ۱۵ ماه و ۱۵ روز به من ظلم شد/ استقلال همه حملاتش را برای ما نگه داشته بود! ۳ فکری: از روز اول به شرافت و عملکرد فنی بازیکنان نساجی اعتقاد داشتم/ نمی دانم چرا به فولادی‌ها دستور اتلاف وقت داده می‌شود! ۴ لیگ برتر فوتبال| صعود شاگردان مجیدی به رده دوم با برتری مقابل پارس جنوبی/ استقلالی‌ها در پی ۲ عنوان ویژه ۵ طعنه بونوچی به مدیران لاتزیو پس از قهرمانی یوونتوس ۶ آرتور از بازگشت به بارسلونا برای شرکت در لیگ قهرمانان خودداری کرد/ تهدید به محرومیت سنگین از سوی کاتالان‌ها ۷ بارسلونا به دلیل مشکلات مالی، برای تمدید قرارداد لنگله دست نگه داشت ۸ پورموسوی: شکست فوتبال ایران به خاطر مصلحت‌اندیشی، فرار از قانون و ترس از برخی تیم‌هاست/ آقای صالحی! صد درصد اشتباه کردی مهمترین اخبار ورزشی رمضانی: کسانی که برای به‌هم ریختن استقلال خط می‌دهند، حواس‌شان را جمع کنند/ جواب تک‌تک آنها را می‌دهم مناجاتی: مسئولانی که فقط حقوق می‌گیرند و ناهار می‌خورند باید فکری کنند/ در رده‌های پایه آب از سرچشمه گل‌آلود است هاشمی: بچه‌های ما حدوداً ۴ ماه است که از تمرین واقعی دور بودند/ هیچ وقت در ایران فشنگ کافی نداشتیم تیم منتخب هفته بیست‌وسوم لیگ برتر فوتبال مهمترین اخبار تسنیم «عیار ۱۵»|پیش‌بینی افزایش ۱۰۰درصدی صادرات ایران به عربستان و بحرین/ صادرات ۱۰۰میلیارد دلاری محقق می‌شود؟ سفر برایان هوک به انگلیس برای مذاکره درباره تمدید تحریم تسلیحاتی ایران ثبت‌نام ۱.۴میلیون نفر برای وام ودیعه مسکن/ سابقه سکونت ۵ساله جزو شروط ثبت‌نام نیست کاربران صهیونیست: حزب‌الله خواسته‌هایش را به ما دیکته می‌کند/ نتانیاهوی فاسد با آتش‌بازی به دنبال فریب است مرکز آمار: ایران چهارمین کشور پرتورم جهان شد/ صعود قیمت ۴۷۵ کالا با نرخ متوسط ۲۶درصد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ ستارگان قطر رامین رضاییان فوتبال لیگ ستارگان قطر رامین رضاییان فوتبال لیگ ستارگان قطر رامین رضاییان ماندن در لیگ برای ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۷۵۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنچلوتی: ماندن ژاوی در بارسلونا تصمیم درستی است؛ توپ طلا باید به وینیسیوس و بلینگام برسد

کارلتو ضمن حمایت از ژاوی، اعلام کرد به اظهارات بارسلونا و خوان لاپورتا اهمیتی نمی‌دهد

طرفداری | کارلو آنچلوتی از ژاوی حمایت کرد.

تیم‌های رئال سوسیداد و رئال مادرید فردا از چارچوب هفته سی‌وسوم لالیگا به مصاف هم می‌روند. رئال مادرید که هفته پیش در جدالی حساس بارسلونا را شکست داد، حال تنها به 7 امتیاز دیگر برای فتح لالیگا و ثبت جام شماره 36 نیاز دارد. کارلو آنچلوتی در نشست خبری پیش از بازی با رئال سوسیداد در خصوص مسائل مختلفی چون جنجال‌های ال کلاسیکوی روز یکشنبه، ماندن ژاوی در بارسلونا، شانس‌های کسب توپ طلای 2024 و ... صحبت کرد که در ادامه می‌خوانید

وضعیت مصدومان؟

فکر می‌کنم بلینگام و رودریگو فردا در دسترس باشند. مندی به دلیل نیاز به ریکاوری برای لیگ قهرمانان، با تیم سفر نمی‌کند.

تغییر نظر ژاوی؟

باید به تغییر عقیده احترام گذاشت. من خودم بارها در طول دوران حرفه ای ام تغییر عقیده داده‌ام. چنین کاری کاملاً مجاز و قابل قبول است.

ماندن ژاوی در بارسا؟

ژاوی کار خوبی در بارسلونا انجام داده و به خوبی با باشگاه آشنایی دارد. به نظر می‌رسد ماندن او در بارسلونا تصمیم درستی باشد.

بازی فردا؟

برای قهرمانی به ۷ امتیاز نیاز داریم و باید هر چه سریع‌تر به این امتیازات دست پیدا کنیم. تا زمانی که قهرمانی ما از نظر ریاضی قطعی نشده، باید بجنگیم. شرایط تیم خیلی خوب است، مهم این است که به رقابت ادامه دهیم و بهترین عملکرد را داشته باشیم. باید حداکثر امتیازات را کسب کنیم. بردن بهترین چیز است، به همین دلیل فردا باید برنده شویم.

چه بازیکنی توپ طلا را می‌گیرد؟

توپ طلا باید به وینیسیوس جونیور و جود بلینگام برسد. هر دوی آن‌ها را به عنوان برنده توپ طلا انتخاب می‌کنم. حتی می‌توانند این جایزه را به صورت مشترک دریافت کنند!

بیانیه لاپورتا؟

اظهارات لاپورتا صرفا نظر اوست. حرف‌ها را باد می‌برد.

ترکیب رئال در بازی‌های باقی مانده لالیگا؟

با توجه به خستگی بازیکنان، باید ترکیب تیم را با دقت انتخاب کنم. کورتوا وضعیت خوبی دارد و احتمالا هفته آینده در دسترس خواهد بود و می‌تواند مقابل کادیز بازی کند.

وینیسیوس جونیور؟

یکی از بهترین ویژگی‌های وینیسیوس ثبات اوست، اما هنوز جای پیشرفت در حرکات بدون توپ و در محوطه جریمه دارد. او با تواضعی که دارد، پیشرفت خواهد کرد.

میلیتائو؟

اوضاع میلیتائو بهتر شده، اما هنوز به اوج آمادگی خود نرسیده است. شاید فیکس باشد شاید نه.

آردا گولر؟

گولر به خوبی تمرین می‌کند، اما تاکنون فرصت بازی پیدا نکرده است. او سزاوار دقایق بیشتری بازی بیش‌تر است.

جنجال‌های ال کلاسیکو؟

جنجال‌های ال کلاسیکو ما را آزار نمی‌دهد. تمرکز ما روی بازی‌های پیش رو و کسب قهرمانی است.

درخواست بارسلونا برای تکرار ال کلاسیکو؟

درخواست بارسلونا برای تکرار ال کلاسیکو صرفا یک نظر است و من در مورد نظرات دیگران نظر نمی‌دهم.

شکایت بارسلونا به دادگاه؟

شکایت بارسلونا به دادگاه موضوعی است که به من مربوط نمی‌شود و من در مورد آن نظری ندارم.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • افشاگری بازیکن پیشین فولاد علیه این تیم
  • مورینیو: در فوتبال یک‌بار و به‌خاطر رئال گریه کردم
  • آنچلوتی: ماندن ژاوی در بارسلونا تصمیم درستی است؛ توپ طلا باید به وینیسیوس و بلینگام برسد
  • علوان‌زاده: برای اعتبار فوتبال خوزستان با قدرت به مصاف سپاهان می‌رویم
  • تقلای باشگاه پرهوادار آلمانی برای زنده ماندن
  • آرتتا: در نیمه دوم منضبط‌تر بودیم و واکنش خوبی نشان دادیم
  • آلگری: شایسته صعود به فینال کوپا ایتالیا بودیم
  • آرتتا بعد از برد ۵-۰ مقابل چلسی: کاش بیشتر می‌زدیم!
  • رضاییان: به رحمتی پیش قرارداد داده بودیم
  • تن هاخ: برد ما برابر کاونتری شرم‌آور نبود؛ پرسیدن مکرر این سوال، شرم‌آور است!