Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، سومین ایده بازار فرآورده های بهداشتی، آرایشی، شوینده و سلولزی توسط دفتر توسعه فناوری سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با همکاری دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دفتر برنامه‌ریزی امور فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دانشگاه علوم پزشکی ایران و مجموعه ایده‌بازار دانشگاه صنعتی امیرکبیر با توجه به ضرورت‌های شناسایی فناوری‌های نوآورانه در حوزه فرآورده‌های بهداشتی، آرایشی، شوینده و سلولزی و حمایت از آن‌ها در راستای اجرایی‌سازی موضوع «جهش  تولید» برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدف از برگزاری این رویداد توجه به اهمیت و نقش فرآورده‌های بهداشتی و آرایشی در سلامت و اقتصاد جامعه است.

مواد اولیه، فرمولاسیون، فناوری نانو، تکنولوژی، ماشین‌آلات(ساخت، کنترل، بسته‌بندی)، بسته‌بندی، لجستیک، مارکتینگ، فناوری‌های دیجیتال و خدمات از محورهای برگزاری این ایده بازار است.

با برگزاری این رویداد می توان کمک بزرگی به صنایع بهداشتی و آرایشی کشور در زمینه‌های تولید محصولات سلامت محور، کاهش هزینه‌ها و افزایش بهره‌وری در تولید، تولید و بومی‌سازی مواد اولیه مورد نیاز این صنعت، کاهش هزینه‌های درمان جامعه با استفاده از محصولات و خدمات نوین و رونق تولید و اقتصاد کرد.

همچنین شناسایی افراد دارای فناوری و معرفی آنها به صنعت از دیگر اهداف برگزاری این رویداد است.

برگزاری سومین رویداد ایده‌بازار فرآورده‌های بهداشتی، آرایشی، شوینده و سلولزی زمینه پیوند میان صاحبان طرح و فناوری و صاحبان سرمایه و صنعت از یک سو و از سوی دیگر ایجاد زیرساخت به منظور تجاری‌سازی طرح‌های کاربردی در حوزه صنایع بهداشتی، آرایشی، شوینده و سلولزی را فراهم می کند.

انعقاد قرارداد تجاری‌سازی با فناور، ارتباط با جامعه سرمایه‌گذاران و بهره‌برداران و حمایت‌های معنوی و تسهیل در فرایندها و مجوزها از مزایای شرکت در این ایده بازار است.

برچسب‌ها فرآورده های آرایشی بهداشتی دانشگاه صنعتی امیرکبیر فناوری نانو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرآورده های آرایشی بهداشتی دانشگاه صنعتی امیرکبیر فناوری نانو فرآورده های آرایشی بهداشتی دانشگاه صنعتی امیرکبیر فناوری نانو دانشگاه صنعتی امیرکبیر فرآورده های بهداشتی شوینده و سلولزی ایده بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۷۵۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی

به گزارش روابط عمومی دومین جایزه ملی جوانی جمعیت، به دلیل استقبال گروه‌های مردمی و استان‌های سراسر کشور، و با موافقت رییس ستاد ملی جمعیت مهلت ارسال در بخش‌های هفت گانه این جشنواره تمدید شد.

دومین جایزه ملی جوانی جمعیت به همت ستاد ملی جمعیت در بخش‌های خانواده، رسانه، سازمان‌های مردم نهاد، دستگا‌های اجرایی، شرکت‌ها و موسسات خصوصی، مدیران و نخبگان اردیبهشت سال جاری با شعار سهم من از جوانی ایران برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت jameyat.ir مراجعه فرمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی ازدواج و خانواده

دیگر خبرها

  • کشف ۸۵۰ کیلوگرم گوشت و آلایش‌های غیربهداشتی و غیرقابل مصرف دام و طیور
  • تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی
  • شناسه دار شدن محصولات آرایشی و بهداشتی
  • قاچاق چالش عمده در حوزه محصولات آرایشی و بهداشتی است
  • تمدید مهلت ارسال اثر به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت
  • دومین سمپوزیوم بین‌المللی تنش و اضطراب در مشهد برگزار می‌شود
  • نظارت بهداشتی بر تولید فرآورده‌های غذایی در کارگاه‌های سنتی
  • رویداد استارتاپی شتاب در قم به کار خود پایان داد
  • این فرآورده‌های گیاهی غیرمجاز هستند
  • معیار انتخاب یک ضد آفتاب مناسب/ مصرف ضد آفتاب در مادران باردار و کودکان چگونه است؟