Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@09:40:42 GMT

کوبایی‌ها در والیبال ایتالیا رکورد زدند

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۷۵۹۵۵

کوبایی‌ها در والیبال ایتالیا رکورد زدند

والیبالیست‌های کوبایی‌الاصل از نظر تعداد در سری A۱ ایتالیا رکورددار هستند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بسیاری از کارشناسان والیبال معتقدند که سری A1 ایتالیا، جذاب‌ترین و قوی‌ترین لیگ والیبال جهان است. در این لیگ کوبا و فرانسه از نظر تعداد ورزشکار در اکثریت قرار دارند. هر کشور 9 والیبالیست در سری A1 دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در موردبازیکنان کوبایی، اگر ملیت فعلی آنها را در نظر نگیریم و صرفاً زادگاه آنها را ملاک قرار دهیم، تعداد والیبالیست‌های این کشور در ایتالیا، بالاتر هم می‌رود.

سری A والیبال ایتالیا| تیم‌ها خواستار تعویق شروع لیگ شدندکمک مالی فدراسیون والیبال ایتالیا به 4 هزار باشگاه فعال

طرفداران تیم ملی والیبال کوبا از چند ماه گذشته با خبر بازگشت چند ستاره کوبایی به تیم ملی، بسیار خوشحال هستند. بازی در لیگ ایتالیا برای بازیکنان کوبایی که تغییر ملیت نداده‌اند، از آنها بازیکنانی بهتر با کیفتی بالاتر ساخته است.

یواندری لئال، روبرتلاندی سیمون،‌ عثمانی خوانتورنا، مارلون یانت، ویلفردو لئون، لوئیس سوسا، ریدل هیره‌سوئلو، الیان استرادا و الخاندرو رامیرس، باریکنان کوبایی‌الاصل فصل 2020/21 سری A1 ایتالیا هستند.

انتهای پیام/

 

 

 

R1015159/P/S3,31,28/CT10 واژه های کاربردی مرتبط سری A والیبال بیشتر بخوانید... ایتالیا میزبان مسابقات والیبال باشگاه‌های جهان می‌شود قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... ایتالیا میزبان مسابقات والیبال باشگاه‌های جهان می‌شود واژه های کاربردی مرتبط سری A والیبال پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ هافبک لیورپول رسماً هم‌تیمی جهانبخش شد ۲ فروزان: ۱۵ ماه و ۱۵ روز به من ظلم شد/ استقلال همه حملاتش را برای ما نگه داشته بود! ۳ فکری: از روز اول به شرافت و عملکرد فنی بازیکنان نساجی اعتقاد داشتم/ نمی دانم چرا به فولادی‌ها دستور اتلاف وقت داده می‌شود! ۴ لیگ برتر فوتبال| صعود شاگردان مجیدی به رده دوم با برتری مقابل پارس جنوبی/ استقلالی‌ها در پی ۲ عنوان ویژه ۵ بارسلونا به دلیل مشکلات مالی، برای تمدید قرارداد لنگله دست نگه داشت ۶ رامین رضاییان در ترکیب تیم منتخب هفته لیگ ستارگان قطر + عکس ۷ آرتور از بازگشت به بارسلونا برای شرکت در لیگ قهرمانان خودداری کرد/ تهدید به محرومیت سنگین از سوی کاتالان‌ها ۸ طعنه بونوچی به مدیران لاتزیو پس از قهرمانی یوونتوس مهمترین اخبار ورزشی رمضانی: کسانی که برای به‌هم ریختن استقلال خط می‌دهند، حواس‌شان را جمع کنند/ جواب تک‌تک آنها را می‌دهم رضاییان: آخرین هدف من رقابت برای آقای گلی است/ مطمئن بودیم که توان ماندن در لیگ قطر را داریم مناجاتی: مسئولانی که فقط حقوق می‌گیرند و ناهار می‌خورند باید فکری کنند/ در رده‌های پایه آب از سرچشمه گل‌آلود است هاشمی: بچه‌های ما حدوداً ۴ ماه است که از تمرین واقعی دور بودند/ هیچ وقت در ایران فشنگ کافی نداشتیم مهمترین اخبار تسنیم «عیار ۱۵»|پیش‌بینی افزایش ۱۰۰درصدی صادرات ایران به عربستان و بحرین/ صادرات ۱۰۰میلیارد دلاری محقق می‌شود؟ سفر برایان هوک به انگلیس برای مذاکره درباره تمدید تحریم تسلیحاتی ایران ثبت‌نام ۱.۴میلیون نفر برای وام ودیعه مسکن/ سابقه سکونت ۵ساله جزو شروط ثبت‌نام نیست کاربران صهیونیست: حزب‌الله خواسته‌هایش را به ما دیکته می‌کند/ نتانیاهوی فاسد با آتش‌بازی به دنبال فریب است مرکز آمار: ایران چهارمین کشور پرتورم جهان شد/ صعود قیمت ۴۷۵ کالا با نرخ متوسط ۲۶درصد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سری A والیبال سری A والیبال ترین اخبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۷۵۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد درازترین نان باگت جهان شکسته شد + فیلم

۱۲ نانوا‌های فرانسوی در حومه غربی پاریس، جمع شدند تا بعد از ۵ سال که رکورد درازترین باگت متعلق به نانوا‌های یکی از شهر‌های استان کومو در ایتالیا بود را بشکنند.

این نانوا‌های فرانسوی هشت ساعت را صرف ورز دادن، فرم‌دهی و پخت این باگت ۱۳۶.۵ متری کردند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • رکورد درازترین نان باگت جهان شکسته شد + فیلم
  • رکورد شاخص‌های آب و هوایی جهان در سال ۲۰۲۳ شکسته شد
  • رکورد شاخص‌های آب و هوایی جهان ۲۰۲۳ شکسته شد
  • (ویدئو) رکورد درازترین نان باگت جهان شکسته شد
  • ستاره والیبال برزیل به لیگ روسیه می‌رود
  • غول خفته والیبال جهان علیه معجزه ایران!
  • ببینید | عاقبت سلبریتی هایی که به ایران پشت پا زدند چه شد؟
  • انصراف «سینر» از حضور در مسابقات مسترز رُم
  • دانشجویان در آمریکا و اروپا بیداری افکار عمومی را رقم زدند
  • ببینید | رانندگی با تنها فراری پلاک ملی ایران چه حسی دارد؟