Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-01@07:19:34 GMT

تمدید محدودیت های تهران

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۷۶۰۱۵

فرمانده عملیات مقابله با کرونا در کلان شهرتهران تاکید کرد: تمامی تجمعات و برپایی نمایشگاه در تهران اقدامی پرمخاطره تلقی می شود. ناطقان: دکتر علیرضا زالی با اشاره به شیوع گسترده پاندمی کرونا تاکید کرد:برپایی هرگونه نمایشگاه در تهران ممنوع است.

وی ادامه داد:همچنین با توجه به تمدید محدودیت های اعمال شده توسط ستاد کرونای استان تهران، این محدودیت ها حداقل تا پایان هفته آینده برقرار و بر همین اساس برگزاری نمایشگاه، مجمع عمومی و تجمعات ممنوع اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به اعلام رسمی کمیته انتظامی، امنیتی و اجتماعی به استانداری تهران مبنی بر اعمال محدودیت ها یادآور شد:برگزاری نمایشگاه ها به دلیل شرایط خاص شهر تهران و افزایش آمار مبتلایان به کووید 19 تا اعلام رسمی انجام نخواهد شد.

دکتر زالی در ادامه با اشاره به شرایط سخت و شکننده شهر تهران به لحاظ شیوع کرونا تاکید کرد:تمامی تجمعات در تهران اقدامی پرمخاطره تلقی می شود.

تاب آوری ظرفیت های درمانی مستقیما به میزان مبتلایان کرونایی بستگی دارد

فرمانده عملیات مقابله با کرونا در کلان شهرتهران همچنین با بیان اینکه بار کاری قابل توجه و مضاعفی برای انتقال بیماران مبتلابه کرونا بر دوش کادر بهداشت و درمان است، گفت:طبیعتا ورود 684 بیمار جدید تنها در 24 ساعت به بیمارستان های تهران عدد قابل توجهی است که می تواند بر تاب آوری نیروی انسانی و ظرفیتهای درمانی تاثیرگذار باشد.

وی که در یک گفت وگوی تلویزیونی صحبت میکرد، ضمن تشریح وضعیت شهر تهران به لحاظ شیوع کرونا در 24 ساعتی که گذشت، اظهار کرد:124 کرونایی در بخشهای ویژه بیمارستانهای شهر تهران بستری شدند. سهم بیماران جدیدی که در بخش های ویژه بستری شدند بالغ بر 17 درصد است، به این معنی که 17 درصد بیماران کرونایی با حال عمومی وخیم در بخش های ویژه تحت درمان هستند.

ویبا تاکید بر افزایش مراجعان مبتلا و یا مشکوک به کرونا به بخشهای سرپایی بهداشت یادآور شد:معدل بیماران مبتلا به ویروس کووید 19 که به بخش های سرپایی حوزه بهداشت و درمان مراجعه کرده اند نیز به 6.2 دهم درصد می رسد. مجموعا 9 درصد بیمارانی که به صورت سرپایی به بخش های بهداشت و درمان بیمارستانهای تهران مراجعه میکنند نیاز به بستری شدن دارند.

زالی ادامه داد:مجموع بیماران بهبود یافته کرونایی در 24 ساعت گذشته نیز بالغ بر 640 بیمار است که اگر چنانچه این عدد با میزان ورودی ها مقایسه شود بازهم کماکان میزان وردی ها از ترخیص ها بالاتر است.

فرمانده عملیات مقابله با کرونا در کلان شهرتهران خاطرنشان کرد:بنظر می رسد تعداد مراجعه بیماران مشکوک و مبتلابه کرونا به بخشهای بهداشتی رو به افزایش است که این مهم می تواند از بارکاری حوزه درمانی بکاهد، چراکه این افراد غالبا با علائم خفیفی از بیماری که نیاز به بستری ندارد در این مراکز توصیه و درمان های لازم را به صورت سرپایی دریافت می کنند.

دکتر زالی در بخش دیگری با بیان این که با هماهنگی سازمان نظام وظیفه و نیروهای مسلح بخشی از مشمولان خدمت سربازی و دانش آموختگان مقطع کارشناسی ارشد، دکترا و P.hdپزشکی و پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی می توانند در مراکز درمانی و بهداشتی این دانشگاه خدمات ویژه ای ارائه دهند، از ارائه پیشنهاد استفاده از این ظرفیت ویژه به وزیربهداشت خبر داد.
منبع: ایسنا برچسب ها: محدودیت ، تهران ، ناطقان

منبع: ناطقان

کلیدواژه: محدودیت تهران ناطقان محدودیت ها شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۷۶۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا فخاری، طی پیامی ۱۱ اردیبهشت ماه، روز جهانی کارگر را به تلاش گران عرصه تولید و توسعه کشور، تبریک گفت و اظهار کرد: تحرک و کوشش کارگران و کارآفرینان برای به حرکت آوردن چرخ های تولید، صنعت و اقتصاد کشور، خوداتکایی، عزت، استقلال و خوکفایی را به ملت ایران تقدیم کرده است.

فخاری بیان کرد: هر کجا که این قشر صبور و زحمتکش حضور یافت، مشاهده کردیم که چگونه راه پیشرفت، فراهم و علم و دانش به کار گرفته و دستاوردهای شگرف رقم خورده است.

استاندار تهران با اشاره به اینکه کارگران و کارآفرینان عزیز در شرایط سخت تحریمی و جنگ اقتصادی، پای کار سازندگی و رونق تولید در کشور ایستادند و اجازه ندادند که موتور حرکت پیشرفت میهن عزیزمان متوقف شود، افزود: شرایط دشوار کرونا نیز عرصه دیگری برای پایمردی کارگران بود، آنان در زمان عصیان کرونا جان بر کف گرفتند و نگذاشتند کارخانه ها و خط تولید در کشور دچار خدشه شود.

وی در ادامه ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای کارگر و ادای احترام به ارواح بلند آنان، این روز را به همه کارگران اثربخش، زحمتکش و عزیز کشور، خاصه کارگران ارزشمند، متعهد و مسوولیت پذیر استان تهران و خانواده های محترم آنان تبریک گفت.

استاندار تهران با اشاره به شعار سال که به نام «جهش تولید با مشارکت مردم» مزین شده است عنوان کرد: نقش کارگران و کارآفرینان در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور بی بدیل و انکار ناپذیر است و امیدوارم با همدلی، همراهی و همت همیشگی زحمتکشان عرصه کار و اقتصاد شاهد تحقق این شعار باشیم.

کد خبر 6092707

دیگر خبرها

  • حذف «پول» از درمان زیر ۷ ساله‌ها
  • مجازات دریافت وجه اضافی از بیماران چیست؟
  • راه اندازی مرکز متمرکز جراحی شکاف کام و لب در بیمارستان الزهرا (س) زاهدان
  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • بهره مندی ۳ هزار و ۷۰۰ بیمار صعب العلاج و خاص از تسهیلات درمان در گلستان
  • بسیاری از اختلالات روانی ریشه جسمانی دارند
  • تبادل الکترونیک پرونده بیماران از اطاله دادرسی جلوگیری می‌کند
  • آزمایش خون ممکن است ام‌اس زودرس را تشخیص دهد
  • چند باوراشتباه درباره بیماری ام اس
  • امکان تشخیص ام‌اس زودرس با آزمایش خون