Web Analytics Made Easy - Statcounter

۴۰ تولید کننده نفت آمریکا روی هم رفته ۴۸ میلیارد دلار از ارزش سرمایه های خود را در سه ماهه اول سال ۲۰۲۰ از دست دادند که نتیجه سقوط قیمت نفت بوده است. - اخبار اقتصادی -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از اویل پرایس، اداره اطلاعات انرژی آمریکا اعلام کرد 40 تولید کننده نفت آمریکا روی هم رفته 48 میلیارد دلار از ارزش سرمایه های خود را در سه ماهه اول سال 2020 از دست داده‌اند که نتیجه سقوط قیمت نفت بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 این 40 شرکت نفتی در کل 6.1 میلیون بشکه در روز نفت خام و سایر مایعات نفتی را در آمریکا تولید کردند که 30 درصد کل تولید آمریکا را در سه ماهه اول تشکیل می داد.

 برخی از این شرکت‌ها عبارتند است: اکسیدنتال، آپاچه،کونچو ریسورسز، کونوکو فیلیپس، ای او جی ریسورسز، ماراتون اویل، نابل انرژی، پارسلی انرژی، وایتینگ پترولیوم و شرکت نفت و گاز اکسترکشن.

آمار اداره اطلاعات انرژی نشان می دهد این 40 شرکت نفتی که 30 درصد تولید مایعات نفتی آمریکا در دست دارند، بیشترین کاهش سرمایه را در سه ماهه اول 2020 ثبت کردند که از 2015 بی‌سابقه بوده است.

بحران سوخت هواپیما تقاضا برای نفت را سال‌ها پایین نگه می‌داردصادرات نفت آمریکا به اروپا دوباره افزایش یافت

 به نظر می‌رسد روند کاهش ارزش سرمایه های شرکتهای نفتی در سه ماهه دوم هم ادامه داشته باشد. اکسیدنتال پترولیوم ماه گذشته هشدار داد انتظار دارد 9 میلیارد دلار از سرمایه های نفت و گاز خود را در سه ماهه دوم سال جاری میلادی به خاطر سقوط قیمت نفت در اوایل سال از دست بدهد.

 مطالعات نشان می‌دهد کاهش قیمت نفت، رکود اقتصادی و سقوط تقاضا برای نفت در سه ماهه دوم باعث کاهش 300 میلیارد دلار از ارزش سرمایه های شرکت های حفاری شیل آمریکا خواهد شد.

 انتهای پیام/161

R7586/P/S7,80,85/CT10 بیشتر بخوانید... موج دوم کرونا قیمت نفت را در محدوده ۴۰ دلار نگه می‌دارد شرکت ریلاینس هند از غول نفتی آمریکا پیشی گرفت قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... موج دوم کرونا قیمت نفت را در محدوده ۴۰ دلار نگه می‌دارد شرکت ریلاینس هند از غول نفتی آمریکا پیشی گرفت پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی ۱ اجرای قانون جدید چک در انتظار اراده جدی بانک مرکزی ۲ جزییات ارزهای برنگشته به چرخه اقتصادی کشور/ کدام صادرکنندگان ارزهای صادراتی را برنمی‌گردانند؟ ۳ ثبت‌نام ۱.۴میلیون نفر برای وام ودیعه مسکن/ سابقه سکونت ۵ساله جزو شروط ثبت‌نام نیست ۴ هواشناسی ایران ۹۹/۵/۷| هشدار وقوع سیلاب ناگهانی در ۱۷ استان ۵ سفته و برات الکترونیکی در راه است/ کرونا فرصتی برای توسعه اقتصاد هوشمند در کشور ۶ آپشنهای ایمنی خودرو|سیستم تشخیص ترافیک در بخش عقبی خودرو ۷ قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز امروز ۹۹/۰۵/۰۶|آخرین قیمت‌ها از بازار طلا و ارز/ سکه ۱۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان شد ۸ خلأ قانون مدون و جامع درباره آبخیزداری/ از حق و حقوق آبخیزنشینان نباید غافل شد مهمترین اخبار اقتصادی ثبت‌نام ۱.۴میلیون نفر برای وام ودیعه مسکن/ سابقه سکونت ۵ساله جزو شروط ثبت‌نام نیست مرکز آمار: ایران چهارمین کشور پرتورم جهان شد/ صعود قیمت ۴۷۵ کالا با نرخ متوسط ۲۶درصد خلأ قانون مدون و جامع درباره آبخیزداری/ از حق و حقوق آبخیزنشینان نباید غافل شد «عیار ۱۵»|پیش‌بینی افزایش ۱۰۰درصدی صادرات ایران به عربستان و بحرین/ صادرات ۱۰۰میلیارد دلاری محقق می‌شود؟ مهمترین اخبار تسنیم مرحله نهایی رزمایش موشکی و دریایی سپاه در خلیج فارس و تنگه هرمز آغاز شد/ بکارگیری ماهواره نور برای اولین بار «عیار ۱۵»|پیش‌بینی افزایش ۱۰۰درصدی صادرات ایران به عربستان و بحرین/ صادرات ۱۰۰میلیارد دلاری محقق می‌شود؟ سفر برایان هوک به انگلیس برای مذاکره درباره تمدید تحریم تسلیحاتی ایران ثبت‌نام ۱.۴میلیون نفر برای وام ودیعه مسکن/ سابقه سکونت ۵ساله جزو شروط ثبت‌نام نیست کاربران صهیونیست: حزب‌الله خواسته‌هایش را به ما دیکته می‌کند/ نتانیاهوی فاسد با آتش‌بازی به دنبال فریب است درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سه ماهه اول میلیارد دلار ارزش سرمایه نفت آمریکا قیمت نفت ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۷۶۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ |برنت ۸۸ دلار و ۳۳ سنت شد

قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با ۷ سنت معادل ۰.۰۸ درصد کاهش به ۸۸ دلار و ۳۳ سنت رسید. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، قیمت نفت در اولین ساعات تجارت در روز سه‌شنبه به دنبال آغاز مذاکرات آتش‌بس بین رژیم صهیونیستی و حماس در قاهره و آرام شدن ترس از گسترش درگیری‌ها در خاورمیانه کاهش یافته است. اما نگرانی در مورد دورنمای نرخ بهره فدرال رزرو آمریکا همچنان بازار را تحت تاثیر قرار می‌دهد.
قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با 7 سنت معادل 0.08 درصد کاهش به 88 دلار و 33 سنت رسید. نفت وست تگزاس اینترمدیت آمریکا هم با 11 سنت معادل 0.13 درصد کاهش، 82 دلار و 52 سنت معامله می‌شود.

رشد 15 درصدی بخش نفتی اقتصاد ایران در سال گذشتهمذاکرات بغداد و اربیل برای از سرگیری صادرات نفت شمال

مذاکره کنندگان حماس در روز دوشنبه قاهره را ترک کردند تا پس از گفتگو با میانجیگران قطری و مصری برای پاسخ به پیشنهاد صلح چند مرحله‌ای رژیم صهیونیستی تصمیم‌گیری کنند.
انتظار می‌رود حماس طی دو روز آینده پاسخ خود به این پیشنهاد را اعلام کند.
در این بین حمله رژیم صهیونیستی به منطقه رفح علیرغم هشدار سران کشورهای خارجی ادامه دارد.
ادامه حمله یمنی‌ها به کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی در دریای سرخ و کانال سوئز مانع کاهش قیمت نفت می‌شود و اگر ترس از مختل شدن عرضه وجود داشته باشد قیمت آن را بالا خواهد برد.
از طرف دیگر سرمایه‌گذاران منتظر نتیجه اجلاس فدرال رزرو آمریکا در اول ماه مه هستند. تورم بالا در این کشور احتمال کاهش زود هنگام نرخ بهره را پایین آورده است. کاهش نرخ بهره اقتصاد را تقویت کرده و تقاضا برای نفت را بالا می‌برد.
انتهای پیام/55

دیگر خبرها

  • نرخ ارز امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ +جزئیات
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ |برنت ۸۸ دلار و ۳۳ سنت شد
  • قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران؛ دوشنبه ۱۰ اردیبهشت
  • جزئیات مهم از افزایش سرمایه سنگین نماد‌های بورسی
  • چشم‌انداز روشن توسعه همکاری ایران و آفریقا طی ۲ دهه آینده
  • قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران؛ یکشنبه ۹ اردیبهشت
  • شرکت هوش مصنوعی ایلان ماسک سرمایه ۶ میلیارد دلاری جذب می‌کند؟
  • پیش‌بینی قیمت طلا/ نگاه سرمایه‌گذاران به فلز زرد
  • قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران؛ شنبه ۸ اردیبهشت
  • رشد ۱۵ درصدی بخش نفتی اقتصاد ایران در سال گذشته