Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@22:48:52 GMT

باشگاه فولاد از داور مسابقه با نساجی شکایت کرد

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۷۶۶۱۸

باشگاه فولاد از داور مسابقه با نساجی شکایت کرد

به گزارش ایرنا، تیم‌های نساجی مازندران و فولاد خوزستان دیشب (دوشنبه) در دیداری معوقه از هفته بیست و سوم لیگ برتر به مصاف هم رفتند. این مسابقه تا دقیقه ۸۰ با نتیجه ۲ بر صفر به سود فولاد بود اما نساجی با گل‌هایی که در دقایق ۸۰، ۹۰ و ۶+۹۰ به ثمر رساند، بازی را با نتیجه سه بر ۲ به سود خود به پایان رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه فولاد خوزستان که معتقد است باید در مسابقه دیشب به پیروزی می‌رسید، علت شکست خود را «اشتباهات سریالی داوری» عنوان کرده است.

«برخورد داوران با بازیکنان و نیمکت فولاد، پنالتی واضح روی محمد قاسمی‌نژاد در پایان نیمه نخست که اعلام نشد، اخراج اشتباه وحید حیدریه مدافع فولاد، پنالتی گرفته شده برای نساجی که به زعم کارشناسان اشتباه بوده و همچنین خطای منجر به گل سوم نساجی از جمله مواردی است که باشگاه فولاد به آن اعتراض دارد.»

این باشگاه شکایت علیه تیم داوری تنظیم کرده و به کمیته انضباطی و کمیته داوران فرستاده است. 

در بخش دیگری از خبری که سایت فولاد خوزستان درباره این شکایت منتشر کرده، آمده است: «تیم فولاد در این فصل در موارد بسیاری از تصمیمات اشتباه داوری ضربه دیده اما همیشه با تیم داوری با احترام رفتار می‌کند اما تصمیمات عجیب شب گذشته باعث شد تا این شکواییه تنظیم و ارسال شود.»

برچسب‌ها تیم فوتبال نساجی مازندران فولاد خوزستان کمیته داوران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تیم فوتبال نساجی مازندران فولاد خوزستان کمیته داوران تیم فوتبال نساجی مازندران فولاد خوزستان کمیته داوران فولاد خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۷۶۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عیسی VAR می‌خواست تا به دکتر ثابت کند!

به گزارش "ورزش سه" عیسی آل‌کثیر که حدود چهار ماه قبل از سپاهان جدا شد و به پرسپولیس برگشت در شروع مسابقه سراغ نیمکت سپاهان رفت و با همه بازیکنان خوش و بش کرد که مشخص بود با نیما میرزازاد رابطه بسیار خوبی دارد.

آل‌کثیر در مصاف دشوار و حساس مقابل سپاهان و در روزی که خط دفاعی میهمان بدون اشتباه کار می‌کرد غیر از یک صحنه هیچ شانسی برای گلزنی نداشت. در آن صحنه سانتر عبدالکریم حسن با ضربه سر عیسی همراه شد که توپ با اختلاف از مقابل درواز سپاهان عبور کرد.

آل‌کثیر در نیمه دوم همچنین یک خطای هند بچگنه مرتکب شد و بعد از ارسال کرنر دست خود را بالا آورد و آبشار زد و جالب اینکه می‌خواست داور را متقاعد کند اخطار نباید بگیرد، اما با همین حرکت عجیب تنها اخطاری تیمش شد.

عیسی دقایقی بعد در محوطه جریمه حریف با هادی محمدی برخورد داشت و روی زمین افتاد که در صحبت با بیژن حیدری، داور مسابقه، با قسم و آیه اصرار داشت که روی او خطا صورت گرفته و داور باید پنالتی اعلام کند که صحنه مشکوکی هم بود و شاید اگر داور کمک داور ویدیویی داشت، می توانست از تصاویر زوایه‌های مختلف کمک بگیرد.

جالب اینکه هادی دزفولی، داور قدیمی و خوشنام فوتبال ایران، گفته ادر این صحنه حیدری اشتباه کرده و باید برای پرسپولیس پنالتی می‌گرفت.

با این وجود عیسی که این بار تعویض نشد و تا سوت پایان در زمین ماند، بعد از گلزنی در سه بازی متوالی پرسپولیس ناکام ماند تا نوار گلزنی‌هایش پاره شود اما همچنان مهاجم نوک اصلی تیم اوسمار در بازی‌های آینده خواهد بود.

دیگر خبرها

  • عیسی VAR می‌خواست تا به دکتر ثابت کند!
  • کارشناس داوری: حیدری قضاوت کولینایی کرد/ اخراج عالیشاه سختگیرانه، اما درست بود
  • اخراج عالیشاه اشتباه بود؛ پنالتی برای پرسپولیس گرفته نشد
  • کارشناس داوری فوتبال: قضاوت ضعیف حیدری، بازی پرسپولیس و سپاهان را بی‌کیفیت کرد!
  • تأثیر تیم داوری در بی‌کیفیت شدن دیدار پرسپولیس و سپاهان
  • هوادار 2 - صنعت نفت یک/ مس صفر- گل گهر یک/ استقلال خوزستان صفر- ملوان صفر/ آلومینیوم صفر- فولاد صفر/ ذوب آهن صفر - نساجی یک
  • هوادار 2 - صنعت نفت یک/ مس صفر- گل گهر صفر/ استقلال خوزستان صفر- ملوان صفر/ آلومینیوم صفر- فولاد صفر/ ذوب آهن صفر - نساجی صفر
  • اعتراف لیگ برتر: داور اشتباه کرد، حق با شما بود!‏
  • ناتینگهام فارست، تیمی که همیشه در مورد داوری حقیقت را می‌گوید
  • ریسک ممنوع، افشاریان باتجربه‌هایش را به‌خط کرد