Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- رینگ داخلی و بین‌الملل بورس انرژی ایران امروز شاهد عرضه انواع فرآورده هیدروکربوری خواهد بود.

 به نقل از بورس انرژی، رینگ داخلی این بورس، امروز (سه‌شنبه، هفتم مردادماه) شاهد عرضه کالاهای برش چهار کربنه (رافینیت) پتروشیمی تبریز، برش سنگین پتروشیمی جم، گاز پروپان صنعتی و گاز مایع صنعتی پتروشیمی بندر امام و میعانات گازی مجتمع گاز پارس‌جنوبی است و بنزین اکتان ۸۷، سبد پایه ۹۹۵، سبد پایه ۹۹۶، سبد پایه ۹۹۷ و گازوئیل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، بنزین پیرولیز پتروشیمی شازند، ریفورمیت و هیدروکربن سنگین پتروشیمی بوعلی سینا و MTBE شرکت پتروشیمی شیمی بافت در رینگ بین‌الملل عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز دوشنبه (ششم مردادماه) کالاهای آیزوریسایکل، حلال ۴۰۰، حلال ۴۱۰، حلال ۵۰۲ و حلال ۵۰۳ پالایش نفت اصفهان، آیزوفید پالایش نفت تبریز، آیزوریسایکل پالایش نفت شیراز، برش سنگین، سوخت کوره سبک و نیتروژن مایع پتروشیمی تبریز، برش سنگین شرکت پتروشیمی شازند، حلال ۴۰۲ پالایش نفت بندرعباس، سی‌او پالایش نفت آبادان، متانول پتروشیمی زاگرس، متانول پتروشیمی شیراز و متانول شرکت متانول کاوه در رینگ داخلی و رافینت۲ شرکت پتروشیمی شیمی بافت و گاز مایع شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس در رینگ بین‌الملل بازار فیزیکی بورس انرژی ایران معامله شد.

در این روز بیش از ۱۵.۳۸۴ تن فرآورده هیدروکربوری به ارزش بیش از ۶۶۷ میلیارد و ۷۶۸ میلیون ریال در بازار فیزیکی بورس انرژی ایران دادوستد شد.

 

 شانا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: پالایش نفت بورس انرژی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۷۶۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش پتروشیمی آغاز به کار کرد

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، امروز بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش پتروشیمی با ۱۵۰۰ شرکت داخلی و ۲۵۰ شرکت خارجی آغاز به کار کرد.

نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران به عنوان بزرگترین رخداد صنعتی و تجاری ایران در این حوزه که سالانه با حضور جمع کثیری از شرکت‌های توانمند داخلی و خارجی در زمینه صنعت نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی برپا می‌گردد که شعار امسال این نمایشگاه، صنعت نفت، جهش تولید، بهینه‌سازی فناورانه است و ۱۲ کشور جهان در نمایشگاه حضور پیدا خواهند کرد که از جمله آنها، روسیه، چین، فرانسه، ژاپن، هندوستان، اتریش، آرژانتین و بلاروس هستند.

در این رویداد دانش‌بنیان‌ها و فناور‌ها جایگاه به‌خصوصی خواهند داشت و در این دوره نمایشگاه، رابطه بخش خصوصی و دولتی مستقیم و بدون واسطه خواهد شد.

بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش پتروشیمی فرصتی است تا شرکت‌های فعال در این صنعت دستاورد‌ها و محصولات خود را در معرض بازدید دست اندرکاران و متخصصان این صنعت قرار دهند و با در نظر گرفتن روند تقاضای بازار‌ها و سمت و سوی رشد این صنعت، فعالیت‌ها و نوآوری‌های آتی خود را هدایت نمایند.

بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش پتروشیمی از تاریخ ۱۹ تا ۲۲ اردیبهشت در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۶۱ درصد از نفتگاز توزیعی کردستان در بخش حمل‌ونقل مصرف می‌شود
  • افزایش حضور شرکت‌های خارجی در نمایشگاه نفت نشان‌دهنده شکست پروژه تحریم است
  • بازدید وزیر نفت از بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی
  • ویژگی بارز وزارت نفت در دولت سیزدهم، دیپلماسی موفق انرژی است
  • بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی آغازبه‌کار کرد
  • حضور فعال بانک صادرات در نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز و پتروشیمی
  • بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت تهران آغاز به‌کار کرد
  • بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش پتروشیمی آغاز به کار کرد
  • حضور فعال بانک صادرات در نمایشگاه بین‌المللی نفت
  • تدوین الگوی توسعه زنجیره متانول هم‌زمان با اجرای مراحل تکمیلی طرح پتروشیمی دنا/ پیشروی با تکیه بر توان داخل