Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم بهشهر در مجلس یازدهم تأکید کرد: استان مازندران شرایط سختی را در مقابله با ویروس کرونا سپری می‌کند و هیچ جای استان برای گردشگری ایمن نیست.

غلامرضا شریعتی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به ضرورت پرهیز مردم از سفرهای غیرضروری به استان‌های شمالی کشور بیان کرد: همان طور که ستاد ملی کرونا نیز اعلام کرده است استان مازندران شرایط بسیار سختی در مواجهه با ویروس کرونا دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکنون جایی از استان مازندران نیست که برای گردشگری منطقه‌ای امن باشد.

وی در ادامه اظهار کرد: در حوزه انتخابیه بنده که بهشهر و نکا می‌شود و در شرق استان مازندران قرار گرفته است از گذشته نیز که گردشگران کمتری می‌آمدند اما امروز وضعیت از قرمز نیز گذشته است و در نواحی غرب و میانی استان وضعیت به همین شدت نامساعد است.

نماینده مردم بهشهر در مجلس یازدهم تصریح کرد:‌ حضور مسافر در استان می‌تواند به بدتر شدن شرایط منجر شود. بنده به عنوان یک شهروند از مردم خواهش می‌کنم برای حفظ سلامتی و جان خود و هم وطنانشان در این مدت از سفر به استان مازندران پرهیز کنند.

وی در ادامه تأکید کرد: اکنون شرایط برای گردشگری در سطح استان مساعد نیست. از مردم خواهش می‌کنم که این مدت را تحمل کنند تا ان شاءالله پس از عبور از بیماری بتوانیم مجددا پذیرای هم وطنان عزیز بوده و با حفظ سلامتی خود و خانواده‌هایمان به زندگی ادامه دهیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استان مازندران ستاد ملی کرونا کروناویروس استان ها سیاسی استان مازندران برای گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۷۶۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع 1.5 تن گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در بهشهر

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،غلامرضا قنبری اظهار کرد: به منظور کنترل و ثبات بازار و رفاه شهروندان تاکنون 1.5 تن گوشت منجمد گوسفندی تنظیم بازاری با قیمت مصوب تنظیم بازار در شهرستان بهشهر توزیع شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهشهر تصریح کرد: یکی از ابزارهای مؤثر در کنترل قیمت، تزریق کالاهای اساسی با نرخ مناسب در سطح فروشگاه‌ هاست.

وی در خاتمه یادآور شد: 26 تن مرغ منجمد و 8 تن گوشت قرمز گوساله منجمد نیز قبلا به شهروندان بهشهری توزیع شد.

دیگر خبرها

  • توزیع 1.5 تن گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در بهشهر
  • ۲۰۰ مجوز موافقت اصولی برای گردشگری دریایی در مازندران صادر شد
  • ۸۰ هزار گردشگر خارجی پارسال به مازندران سفر کردند
  • زباله بهشهر پس از ۶۰ سال ساماندهی شد
  • وضعیت زباله بهشهر پس از ۶۰ سال ساماندهی شد
  • رونمایی از سکوهای زنجیره ارزش گردشگری و مرکبات مازندران در نمایشگاه ایران اکسپو
  • رونمایی از ۲ پلتفرم بومی گردشگری و مرکبات در مازندران
  • سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود
  • دریافت نشان ملی مرغوبیت ۲۸ کالای صنایع دستی مازندران
  • ضرورت پاسخگویی به مطالبات و دغدغه مردم خراسان جنوبی