Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری از اجرای مرحله دوم طرح یاری با هدف ارائه اعتبار خرید کالا به بازنشستگان و وظیفه‌بگیران در مردادماه جاری خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا ، محمود مرتضایی فرد گفت: مرحله دوم طرح یاری با اعتبار 12 میلیون ریال از ابتدای مردادماه به مدت یک ماه (تا پایان مردادماه جاری) اجرایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مرتضایی فرد با بیان اینکه در مرحله قبل علاوه بر بازنشستگان، وظیفه بگیران تک ورثه شامل طرح می شدند، ادامه داد: در این مرحله، با توجه به تقاضای متقاضیان طرح و دستور مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، کلیه بازنشستگان و وظیفه‌بگیرانی که خالص دریافتی آنها حداقل 12 میلیون ریال (یک میلیون و دویست هزار تومان) باشد، امکان برخورداری از طرح یاری را دارند.
وی با بیان اینکه «میزان اعتبار مرحله دوم طرح یاری و چگونگی استفاده از آن همانند مرحله اول است»، درباره چگونگی استفاده از این طرح گفت: بازنشستگانی که از طرح یاری برای خرید کالا استفاده می‌کنند، می‌توانند با استفاده از اعتبار آن از همه کالاهایی که در فروشگاه‌های رفاه عرضه می‌شود تا سقف 12میلیون ریال در مردادماه جاری خرید کنند.
به گفته مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری، این تسهیلات برای همه بازنشستگان و وظیفه بگیران مشمول، در کارت حقوق آنها تامین شده است.
مرتضایی فرد ادامه داد: برای استفاده از تسهیلات طرح یاری کافی است افراد به هنگام پرداخت وجه خرید با کارت حقوق بانک صادرات در فروشگاه‌های رفاه به جای گزینه بانکی، گزینه فروشگاهی را انتخاب و سپس به جای رمز کارت، چهار رقم آخر کد ملی بازنشسته یا وظیفه‌بگیر را به متصدی فروش اعلام کنند.
براساس این گزارش، اعتبار طرح یاری به همه بازنشستگان و وظیفه‌بگیرانی که حداقل یک میلیون و دویست هزار تومان حقوق ماهانه داشته باشند، تعلق می‌گیرد. بازپرداخت اقساط مرحله دوم طرح یاری در چهار قسط ماهانه از آخر شهریورماه به مدت چهار ماه از حقوق استفاده کنندگان طرح کسر خواهد شد.
به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل صندوق بازنشستگی کشوری، مدیرکل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری همچنین تصریح کرد: در صورتی که فردی از همه اعتبار طرح یاری استفاده نکند و تنها بخشی از تسهیلات را در طول ماه استفاده کرده باشد، اقساط بازپرداخت او متناسب با میزان استفاده در چهار نوبت تنظیم می‌شود.
گفتنی است، بازنشستگان و وظیفه‌بگیران برای کسب اطلاعات بیشتر از شرایط طرح و وضعیت خود و نیز شماره کارتی که این اعتبار در آن فعال است، می‌توانند به «درگاه خدمات الکترونیکی صندوق بازنشستگی کشوری» به نشانی https://www.sabasrm.ir مراجعه کنند.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بازنشستگان و وظیفه بگیران صندوق بازنشستگی کشوری مرحله دوم طرح یاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۷۷۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت ارتش در اجرای طرح مردم یاری در مناطق مرزی و محروم کرمانشاه

به گزارش خبرنگار مهر، امیر سلیمان طاهری صبح سه شنبه در دیدار با مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کرمانشاه که در دفتر فرماندهی قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا برگزار شد، اظهار کرد: مرکز نیکوکاری نیروی زمینی ارتش جهت کمک به نیازمندان این شهر و همچنین کارکنان وظیفه بی‌بضاعت مشارکت بیشتری خواهند داشت.

وی از تعامل ۲ جانبه و مشارکت ارتش با کمیته امداد امام خمینی (ره) کرمانشاه خبر داد و افزود: این تعامل به ویژه در حوزه مهندسی و اجرای طرح مردم یاری و محرومیت زدایی در مناطق مرزی و محروم این استان خواهد بود.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا گفت: بر اساس این تعامل ۲ جانبه، کارکنان وظیفه دارای مهارت و بی‌بضاعت جهت دریافت وام از کمیته امداد امام خمینی (ره) معرفی خواهند شد.

به گفته طاهری، مرکز نیکوکاری نیروی زمینی ارتش در راستای کمک به نیازمندان و کارکنان وظیفه بی‌بضاعت پویا خواهند شد.

کد خبر 6092839

دیگر خبرها

  • مشارکت ارتش در اجرای طرح مردم یاری در مناطق مرزی و محروم کرمانشاه
  • قالیباف: اراده دولت و مجلس اجرای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان است
  • قالیباف: دولت هیچ مشکل قانونی برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان ندارد
  • خبر رییس مجلس درباره حقوق اردیبهشت 1403/ قالیباف: دولت باید متناسب سازی حقوق بازنشستگان را این ماه اجرا کند
  • خبر مهم قالیباف درباره حقوق اردیبهشت بازنشستگان | درباره همسان‌سازی حقوق اطمینان می دهم که ...
  • دولت هیچ مشکل قانونی برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان ندارد
  • بازنشستگان مطمئن باشند که «همسان‌سازی حقوق» آن‌ها انجام می‌شود
  • برای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اعتبار شده است
  • وعده قالیباف درباره اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان
  • بازنشستگان مطمئن باشند که «همسان‌سازی حقوق» آنان انجام می‌شود