Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان دماوند با اشاره به محرومیت برخی از روستاها در شهرستان دماوند با توجه به نزدیکی پایتخت گفت: عدم پیشرفت برخی از روستاها ناشی از نبود سکنه در آنها است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دماوند، مهدی حیدری در حاشیه بازدید از روستاهای تنگه، بولان، دوآب و وردانه از روستاهای بخش مرکزی که با حضور مسئولان شهرستانی برگزار شد در گفت وگو با تسنیم اظهار داشت: امروز پیرو برنامه های سلسله بازدیدهای روستایی از برخی روستاهای بخش مرکزی که دارای مشکلات بودند بازدید به عمل آوردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به مشکل راه های ارتباطی در دو روستای تنگه و بولان ادامه داد:‌ عمده مشکلات این روستاها در راستای گازرسانی، آب شرب، بحث فیبر نوری است که باعث مشکلات ارتباطی شده است.

فرماندار شهرستان دماوند با بیان اینکه تلاش می شود تا این مشکلات به صورت جدی برطرف شود گفت: اداره گاز شهرستان دماوند خوشبختانه آمادگی لازم جهت آغاز عملیات گازرسانی را خواهد داشت، همچنین همزمان با آغاز عملیات حفاری و گازرسانی بحث فیبر نوری نیز به این روستاها انجام خواهد شد.

وضعیت گازرسانی در روستاهای ماکو و چالدران از میانگین استانی کمتر استرئیس بنیاد مسکن کشور: "خانه‌های کپری" برچیده می‌شود / اختصاص 10 هزار میلیارد تومان برای مقاوم‌سازی خانه‌های روستاییفاز دوم طرح آب‌رسانی آب شرب 55 روستای غیزانیه اهواز را پایدار می‌کند

حیدری بیان کرد: در مورد آب شرب با توجه به اینکه این روستاها سال ها مشکل کیفیت آب شرب داشتند و مدیریت آن ها با شورای روستاها بوده به این نتیجه رسیدیم که آبفای شهری مطالعات را در این حوزه آغاز و کیفیت آب این روستاها افزایش یابد.

وی در مورد محرومیت بالای دو روستانی تنگه و بولان تصریح کرد: دلیل محرومیت این روستاها مربوط به سالیان دور است که خوشبختانه در سال های اخیر به این دو روستا رسیدگی شده است؛ ایجاد دهیاری برای این روستاها باعث می شود که در ردیف بودجه دولتی قرار بگیرند که خوشبختانه دهیاری برای این روستاها تشکیل شده است.

فرماندار شهرستان دماوند تاکید کرد: یکی از مشکلات عمده در این روستاها تخلیه روستا توسط اهالی روستا بوده زیرا اگر روستایی خالی از سکنه شود به سمت محرومیت خواهد رفت و طلب مردمی در این روستاها مشاهده نشده بود که رسیدگی به آن افزایش یابد اما خوشبختانه امروز تلاش می کنیم با ایجاد امکانات مردم را به روستاها بازگردانیم.

انتهای پیام/ح

R1357/P/S6,60/CT1 بیشتر بخوانید... کمک‌رسانی جمعی از قهرمانان ورزشی به مردم روستاهای مرزی خراسان جنوبی + عکس عضو مجمع نمایندگان استان گلستان: ۷۴ روستای استان بدون آب است کهگیلویه و بویراحمد| تجمع انبوه زباله‌ها در روستای سمغان و تنفس سخت در روزهای گرم + تصاویر قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... کمک‌رسانی جمعی از قهرمانان ورزشی به مردم روستاهای مرزی خراسان جنوبی + عکس عضو مجمع نمایندگان استان گلستان: ۷۴ روستای استان بدون آب است کهگیلویه و بویراحمد| تجمع انبوه زباله‌ها در روستای سمغان و تنفس سخت در روزهای گرم + تصاویر پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ نوبخت: همسان‌سازی حقوق بازنشستگان از اول مهر ماه اجرایی می‌شود / واریز پاداش بازنشستگان قبل از اتمام ماه آینده ۲ درخواست علمای برجسته اهل‌سنت کردستان از مردم / دیدو بازدیدهای عید قربان را تعطیل کنید ۳ طرح ۲فوریتی مجلس برای حمایت از خانوارهای نیازمند/ تدوین بسته جامع برای ۵ دهک پایین جامعه ۴ قدردانی تولیت آستان قدس از موضع‌گیری خوب رئیس‌جمهور برای ‌‌برگزاری ‌عزاداری محرم/ میزبان عزاداران ‌خواهیم‌ بود ۵ رئیس بنیاد مسکن کشور: "خانه‌های کپری" برچیده می‌شود / اختصاص ۱۰هزار میلیارد تومان برای مقاوم‌سازی خانه‌های روستایی ۶ رئیس یکی از‌ ادارات شهرستان مرودشت دستگیر شد ۷ فکری: از روز اول به شرافت و عملکرد فنی بازیکنان نساجی اعتقاد داشتم/ نمی دانم چرا به فولادی‌ها دستور اتلاف وقت داده می‌شود! ۸ گروه کور در وعده دولت به گلستانی‌ها / چرا لایحه منطقه آزاد اینچه‌برون تصویب نمی‌شود؟ مهمترین اخبار استانها قدردانی تولیت آستان قدس از موضع‌گیری خوب رئیس‌جمهور برای ‌‌برگزاری ‌عزاداری محرم/ میزبان عزاداران ‌خواهیم‌ بود گزارش ویدئویی|روایت تسنیم از ‌فقیهی که "سلمان" زمان بود / آیت‌الله آخوند همدانی که بود؟ زلزله ۴.۸ ریشتری در ‌هجدک کرمان / اعزام گروه‌های ارزیاب به منطقه / برآورد خسارات احتمالی زلزله روایت تسنیم از نوعروسی که در جمعه‌خونین سال ۶۶ به‌دست ‌آل‌سعود به شهادت رسید + فیلم مهمترین اخبار تسنیم مرحله نهایی رزمایش موشکی و دریایی سپاه در خلیج فارس و تنگه هرمز آغاز شد/ به‌کارگیری ماهواره نور برای اولین بار «عیار ۱۵»|پیش‌بینی افزایش ۱۰۰درصدی صادرات ایران به عربستان و بحرین/ صادرات ۱۰۰میلیارد دلاری محقق می‌شود؟ سفر برایان هوک به انگلیس برای مذاکره درباره تمدید تحریم تسلیحاتی ایران ثبت‌نام ۱.۴میلیون نفر برای وام ودیعه مسکن/ سابقه سکونت ۵ساله جزو شروط ثبت‌نام نیست کاربران صهیونیست: حزب‌الله خواسته‌هایش را به ما دیکته می‌کند/ نتانیاهوی فاسد با آتش‌بازی به‌دنبال فریب است درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرستان دماوند آب شرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۷۷۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پل سوخته کلا در قائمشهر با همت راهداران به زودی به بهره برداری می رسد

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران از بهره برداری عملیات احداث پل روستای سوخته کلا پس از وقفه طولانی در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: با عزم راسخ راهداران بعد از حدود ۱۰ سال صبوری قائمشهری ها پل سوخته کلا به زودی به بهره برداری می رسد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، حسن جهانیان تشریح کرد: با تلاش های شبانه روزی و مدیریت جهادی این مجموعه، عملیات احداث پل سوخته کلاً سالیان سال راکد بود و حدود ۲ سال قبل پروژه نیمه کاره از مجموعه اداره کل راه و شهرسازی منفک وجهت اتمام نهایی به این اداره کل واگذار گردید در حال انجام و به زودی مورد بهره برداری قرار می گیرد.

جهانیان با بیان اینکه اتمام این پروژه تاثیر خوبی در کاهش بار ترافیکی ۳۰ روستای همجوار دهستان بالا تجن شهرستان قائمشهر و همچنین شریان سوادکوه شمالی خواهد داشت گفت: با افتتاح این پروژه تردد بیش از ۴۰ هزار جمعیت ۳۰ روستای مذکور به آسانی فراهم خواهد آمد.

وی با اشاره به اینکه توسعه و رفع محرومیت از چهره روستاها از اولویت های دولت مردمی است، گفت: روستاییان بیش از دیگران به خدمت رسانی و دریافت امکانات و خدمات برای تأمین نیازهای اساسی خود و رهایی از محرومیت نیاز دارند، به همین دلیل محور برنامه های خدمت رسانی، توسعه و مقابله با محرومیت باید متوجه نواحی روستایی می باشد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان افزود: فعال کردن اقتصاد روستا یکی از اولویت های اساسی دولت سیزدهم است و باید با برنامه ریزی اصولی روند مهاجرت معکوس جوانان روستا فراهم شود.

وی در ادامه گفت: طی یک سال گذشته ده ها پروژه نیمه تمام که سالیان سال راکد مانده بود ازجمله پل اروست شهرستان ساری، امیر ده و گردرودبار شهرستان بابل، بلیران و چنگ میان شهرستان آمل، کردخیل شهرستان جویبار و تیل پرده سر شهرستان تنکابن با همت راهداران به سرانجام رسید و عاقبت به خیر شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • افتتاح یکصد و سی وهفتمین مدرسه خیر ساز در روستای مارکان شهرستان خوی
  • آسفالت ۶۰ کیلومتر از محور روستای جوزستان به معدن
  • پیشرفت ۹۵ درصدی طرح‌های تامین آب شرب ۷ روستای شهرستان چایپاره
  • بارش شدید باران در روستای ریحان علیا شهرستان خمین
  • پیشرفت ۷۰ درصدی ساخت پل عنافچه شهرستان باوی
  • پل سوخته کلا در قائمشهر با همت راهداران به زودی به بهره برداری می رسد
  • نشست تبیینی ائمه جمعه و روحانیون شهرستان دماوند
  • کم‌توجهی به روستاها موجب حاشیه‌نشینی در شهرها می‌شود
  • «دماوند انرژی» چراغ تولید ۳ طرح پتروشیمی را روشن کرد
  • انسداد ۱۶ حلقه  چاه غیرمجاز در مناطق «گلاهک» دماوند