Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@10:02:16 GMT

کشف راز قتل خانوادگی از سوی پلیس

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۷۷۴۲۳

کشف راز قتل خانوادگی از سوی پلیس

 

به گزارش تابناک به نقل از ایلنا، این حادثه شامگاه ۲۷ تیر در خانه‌ای واقع در تهران رخ داد و پسر ۲۵ ساله‌ای به نام امیر که از ناحیه گردن مجروح شده بود پس از انتقال به بیمارستان جان باخت.

در تحقیقات اولیه خانواده مقتول به پلیس گفتند که پسرشان از سوی فردی ناآشنا به قتل رسیده است. اما در ادامه تحقیقات از آنجا که اظهارات خانواده امیر برای بازپرس مصطفی واحدی متقاعد‌ کننده نبود، احتمال جنایت خانوادگی مطرح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با حضور تیم جنایی در محل آنها سرنخ‌ها و مدارکی به ‌دست آوردند که نشان می‌داد امیر در خانه به قتل رسیده است. بدین‌ترتیب بازپرس شعبه یازدهم دادسرای امور جنایی پایتخت دستور بازداشت برادر امیر به عنوان نخستین مظنون پرونده را صادر کرد.

برادر مقتول که در تحقیقات اولیه منکر قتل بود در نهایت به جنایت اعتراف کرد و گفت: نمی‌خواستم برادرم را به قتل برسانم. او مدتی قبل به خاطر فروش مشروبات الکلی به زندان افتاد و با شیوع کرونا از زندان مرخصی گرفت. بعد از آزادی به کارهای خلافش ادامه داد و مدام سر این موضوع که ما او را لو داده‌ایم دعوا راه می‌انداخت.

شب حادثه نیز امیر با پدرم دعوا و او را تهدید کرد، من برای ترساندن او و دفاع از پدر و مادرم چاقویی را به سمتش پرتاب کردم که چاقو به گردنش اصابت کرد. با اعتراف متهم جوان به جنایت، به دستور بازپرس جنایی او روانه زندان شد. در ادامه بررسی‌ها روز گذشته پدر و مادر امیر به دادسرای جنایی رفته و از قصاص پسرشان گذشت کردند.

آنها اظهار داشتند که یک فرزندشان را از دست داده‌اند و دیگر نمی‌خواهند پسر دیگرشان را هم از دست بدهند. زوج میانسال که شاهد جنایت بوده ادعا کردند که پسرشان تنها برای دفاع از پدرش چاقو را پرتاب کرده و قصد قتل نداشته است. بدین ترتیب پسر جوان از قصاص رهایی یافت و با تکمیل تحقیقات پرونده او به دادگاه کیفری استان تهران ارجاع می‌شود تا از جنبه عمومی جرم محاکمه شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مهرداد بذرپاش حزب الله وام حمایتی مستاجران محمود شایان کمیسیون ماده 100 قتل جنایت خانوادگی قتل برادر مهرداد بذرپاش حزب الله وام حمایتی مستاجران محمود شایان کمیسیون ماده 100

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۷۷۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ ایران به جنایت رژیم صهیونیستی عاقلانه و مدبرانه بود

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، امیر سرتیپ «محمدرضا آشتیانی» وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در دیدار با همتای بلاروسی خود، ضمن اشاره به اهمیت جمهوری بلاروس در سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: دو کشور در مورد مسائل مهم منطقه‌ای و جهانی دارای دیدگاه مشترک بوده و همواره از اقدامات و مواضع یکدیگر حمایت می‌کنند.

امیر سرتیپ آشتیانی با اشاره به موضوع فلسطین به عنوان یک مسئله مهم جهانی گفت: رژیم صهیونیستی علاوه بر نسل‌کشی و ارتکاب جنایت جنگی در یک اقدام تروریستی با حمله به اماکن دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران در سوریه کنوانسیون‌های بین‌المللی را زیر پا گذاشته و متعاقباً پاسخ ایران به این رژیم، مطابق ماده ۵۱ منشور سازمان ملل متحد بود.

وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: انتظار ما از کشور‌های دوست و مستقل این است که نقض آشکار قوانین بین‌المللی توسط رژیم صهیونیستی را محکوم کنند.

امیر آشتیانی با اشاره به ظرفیت‌های متنوع و مختلف دو کشور در حوزه‌های نظامی و دفاعی بر آمادگی جمهوری اسلامی ایران در جهت تقویت و ارتقای این همکاری‌ها تأکید کرد.

در این دیدار دو طرف همچنین بر ظرفیت‌های موجود و همکاری دو جانبه بر ضرورت اجرای موافقت‌نامه‌های دفاعی و تخصصی تأکید کردند.

وزیر دفاع بلاروس نیز در این دیدار با اشاره به حمله ظالمانه رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران این اقدام را زیر پا گذاشتن حقوق بین‌المللی توصیف و پاسخ محدود جمهوری اسلامی ایران به اقدام این رژیم را که متضمن مدیریت تنش و عدم گسترش آن بود، عاقلانه و مدبرانه توصیف کرد.

وی اضافه کرد: با وجود فشار و تحریم کشور‌های غربی علیه این کشور، «مینسک» آمادگی خود را جهت توسعه و تقویت همکاری‌های دو جانبه در حوزه‌های مختلف اعلام می‌کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ربودن مرد جوان برای ۵۰ میلیارد تومان تتر توسط ۳ نفر
  • ربودن مرد جوان برای ۵۰۰ میلیارد ریال تتر
  • آدم‌ربایی برای گرفتن ۵۰ میلیارد تتر
  • آدم‌ ربایی برای ۵۰۰ میلیارد ریال تتر
  • آدم‌ربایی برای ۵۰۰ میلیارد ریال تتر
  • آدم‌ربایی برای ۵۰۰ میلیارد ریال ارز دیجیتال
  • آدم ربایی با چاشنی رمز ارز
  • جنایت هولناک در ویلای زیبا!
  • کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در غرب تهران/ قتل بی‌رحمانه فاش شد
  • پاسخ ایران به جنایت رژیم صهیونیستی عاقلانه و مدبرانه بود