Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ حجت الاسلام والمسلمین قدرتی، رییس کل دادگستری استان قزوین در آیین افتتاح رسمی و بهره برداری از سالن کنفرانس دادگستری قزوین گفت: با همت و تلاش های همگانی امروز این سالن به نام شهید سرافراز سپهبد حاج قاسم سلیمانی نام گذاری و مزین شد.
رییس کل دادگستری استان قزوین گفت: این نامگذاری از جهت ظاهری بیانگر آن است که شهدا همواره زنده اند و امیدواریم بتوانیم هر یک از ما در عمل و باطن نیز، در حوزه کاری خود به شهدای بزرگوار اقتدا کنیم چرا که شهدا با نثار خونشان امنیت، آزادی، استقلال و عزت را برای کشور عزیزمان ایران به ارمغان آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او اظهار کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی نمونه بی بدیل سرباز اسلام و ولایت و فرمانده‌ای بصیر و زمان شناس بود که حتی دشمن از نام این سردار شهید واهمه داشت و خواب راحت را از چشم دشمنان اسلام ربوده بود و همه شاهد بودیم که دشمن چگونه در اقدامی ناجوان مردانه، این فرزند انقلاب و رهبری را به شهادت رساند، زیرا توان مقابله با تفکر عمیق و استراتژیک حاج قاسم سلیمانی را نداشت.
سالن جدید کنفرانس دادگستری استان به مساحت ۲۵۰متر مربع با ظرفیت ۱۱۴نفر دارای تم سنتی مذهبی شامل اتاق vip، اتاق فرمان، آبدارخانه  و... به صورت امانی با کمترین هزینه انجام شده و طراحی، اجرای آن توسط واحد فنی و مهندسی دادگستری کل استان قزوین انجام شده است.

46

کد خبر 1415243

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان قزوین حاج قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۷۷۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان فراق پدر کوچکترین سرباز ولایت از خطه علویان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌سیداسماعیل میرداداشی ، نیکوکار و پدر شهید سیدحسین میرداداشی -جوان‌ترین شهید مازندرانی دوران دفاع مقدس اهل روستای کاری کلای سادات محله هادی‌شهر بابلسر پس از تحمل سال‌ها فراق فرزند شهیدش،  ۹۴سالگی دار فانی را وداع گفت و پس از آیین تشییع باشکوه مردم قدرشناس بابلسر درگلزار شهدای کاری کلای این شهرستان آرام گرفت.

پدر صبور شهید میرداداشی- مرد کوچک دفاع مقدس از دیار علویان- که در ایام فراق فرزند شهیدش در مسیر عام المنفعه گام برداشت؛ بیش از ۵هزار متر زمین برای ساخت خانه بهداشت، خانه عالم، مسجد و حسینیه، غسالخانه، ساختمان دهیاری، آرامگاه و تاسیسات آبرسانی برای ۷روستا اهدا و ۲۰۰میلیون تومان نیز تا کنون برای ساخت این مجموعه‌ها هزینه کرد.

شهید سیدحسین میرداداشی کاری، متولد ۴ شهریور ۱۳۴۹ روستای سادات محله کاری کلای شهرستان بابلسر، ۲۳ آبان سال۶۱ در۱۱سالگی از آنجا که سن او برای رفتن به جبهه کم بود به دلیل جثه درشت و شباهت زیاد به برادرش سید موسی با شناسنامه وی، به همراه تعدادی از بچه محل‌های خود از لشکر۲۵ کربلای مازندران به جبهه‌های جنوب اعزام شد و همان سال پس از شش ماه حضور در جبهه، در منطقه زبیدات عراق شربت شهادت نوشید.

دانش آموز شهید سید حسین میرداداشی، کوچک‌ترین شهید بسیجی کشورمان با گمنامی اش، درس ولایت پذیری، ایستادگی و خدمت آموخت همان که در وصیت نامه اش نوشت: "ای جوانان رمز پیروزی شما در وحدت است، نگذارید منافقان به مملکت اسلامی خیانت کنند و پست‌هایی را به عهده آنها نگذارید که همین دل شما را به درد می‌آورد. من شهید شدم همگان بدانید مرگ من اتفاقی نبود با چشم باز و دید وسیع به معشوقم رسیدم. "

روایت عباس نواییان از شهید میرداداشی و پدر نیکوکار شهید:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • رئیس جدید دادگستری کل استان قزوین منصوب شد
  • شهید مهدی شاه آبادی نمونه مدیر جهادی دهه ۶۰ + فیلم
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟
  • خاطره شنیده نشده از حاج قاسم
  • شب خاطره خلبانان هوانیروز در حوزه هنری می شود
  • پاسداران سرباز ولایت و انقلاب اسلامی هستند
  • آغاز نوبت اول آزمون سراسری از فردا در قزوین
  • پایان فراق پدر کوچکترین سرباز ولایت از خطه علویان