Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-03@14:11:47 GMT

سادات واقف در خراسان جنوبی تجلیل می شوند

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۷۷۸۷۱

سادات واقف در خراسان جنوبی تجلیل می شوند

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی با بیان اینکه هفت هزار و ۲۰۰ پرس غذای گرم و۲۲۹ بسته حمایتی همزمان با دهه ولایت در استان توزیع می شود، گفت: برای اولین بار در استان از سادات واقف در ۱۱ شهرستان طی دهه ولایت تجلیل می شود.

حجت الاسلام «اسماعیل مختاری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: در دهه ولایت امسال به صورت کلی در 34 بقعه متبرکه خراسان جنوبی برنامه هایی را برای بزرگداشت این دهه مبارک با رعایت پروتکل های بهداشتی برای مقابله با ویروس کرونا برگزار می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی با بیان اینکه دعای عرفه در 21 بقعه متبرکه خراسان جنوبی برگزار می شود، ادامه داد: در هشت بقعه متبرکه در استان نماز عید سعید قربان با رعایت پروتکل های بهداشتی و طرح فاصله گذاری اجتماعی برگزار می شود.

 

وی با اشاره به اینکه مراسم جشن میلاد امام هادی علیه السلام در 12 بقعه متبرکه استان برگزار می شود، گفت: سخنرانی و مداحی با حضور مبلغان در 23 بقعه متبرکه طی دهه ولایت امسال برای مقابله و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی خواهیم داشت.

 

حجت الاسلام مختاری با توجه به اینکه برای اولین بار در استان از سادات واقف در 11 شهرستان طی دهه ولایت تجلیل به عمل می آید، ادامه داد: با همکاری بنیاد بین المللی غدیر 13 کاروان شادی را در سطح خراسان جنوبی برای بزرگداشت روز عید سعید غدیر راه اندازی می کنیم.

 

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی بیان کرد: جشن در شب و روز عید سعید غدیر در 23 بقعه متبرکه استان برگزار می شود و شاهد اجرای فعالیت هایی در فضای مجازی از جمله برگزاری مسابقات مختلف در 28 کانال بقاع متبرکه استان طی دهه ولایت خواهیم بود.

 

وی با تاکید بر اینکه در روز عید سعید قربان 60 راس گوسفند قربانی می کنیم، ادامه داد: حدود  هفت هزار و 200 پرس غذای گرم به عنوان «تبرکات علوی، اطعام و افطار» در روز و شب عید سعید غدیر در سطح خراسان جنوبی توزیع می شود.

 

حجت الاسلام مختاری با تاکید بر اینکه حدود 229 بسته حمایتی هر کدام با ارزش 200 هزار تومان در دهه ولایت توزیع می شود، گفت: در مجموع یکصد و 50 برنامه در بقاع متبرکه استان برای بزرگداشت دهه ولایت در دستور کار داریم و بحث آذین بندی بقاع متبرکه استان نیز مورد توجه ما است.

پایان پیام/573

منبع: شبستان

کلیدواژه: بسته حمایتی دهه ولایت برگزار می شود متبرکه استان خراسان جنوبی طی دهه ولایت بقعه متبرکه عید سعید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۷۷۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتغال ۱۷۱ نفربهبودیافته زیرپوشش بهزیستی در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، معاون امور اجتماعی و توسعه پیشگیری اداره کل بهزیستی استان با عنوان اینکه توانمند سازی، راهکاری موثر برای برگشت ترک کنندگان اعتیاد به جامعه است، گفت: سال گذشته با اقدامات بهزیستی، برای ۱۷۱ نفر از معتادان بهبودیافته شغل ایجاد شد.

رحیمی با اعلان اینکه برای اشتغال این افراد سال گذشته تسهیلاتی به مبلغ ۲ میلیارد و ۱۰۸ میلیون تومان پرداخت شده، افزود: این تسهیلات بسته به شغل آنها حدود ۱۰۰، ۱۵۰ و یا ۲۰۰ میلیون تومان بوده که با سود ۴ و ۷ درصد و بازپرداخت ۷ ساله اعطا شده است.  

وی با اظهار اینکه از این تعداد، دو نفر کارفرما و مابقی خود اشتغال شده اند، گفت: شغل‌های ایجاد شده شامل تعویض روغن، آهنگری، گچکاری، زرشک پاک کنی، تراشکاری، فلزکاری، عطاری، کالای بهداشتی ساختمان، میوه فروشی، خواربار فروشی، کشاورزی و دامداری است.  

دیگر خبرها

  • فیلم/جاری شدن سیلاب شدید در روستای ماخونیک خراسان جنوبی
  • هوای پاک مهمان ۳ شهر خراسان جنوبی
  • مسدود شدن برخی محور‌های مواصلاتی خراسان جنوبی
  • مسدود شدن جاده خوسف - معدن قلعه زری
  • خراسان جنوبی/کارگران، فعالان عرصه اقتصاد و تولید
  • جوابگوی تمامی بن‌بست‌های پیش آمده اسلام است
  • برگزاری مراسم سالگرد شهادت امام صادق (ع) در ۱۶۲ بقعه متبرکه گیلان
  • میزبانی ۲۷ بقعه متبرکه خراسان جنوبی از عزاداران شهادت امام صادق (ع)
  • برگزاری مراسم شهادت امام جعفر صادق (ع) در ۲۷ بقعه متبرکه
  • اشتغال ۱۷۱ نفربهبودیافته زیرپوشش بهزیستی در خراسان جنوبی