Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارسینه؛قاضی سید هادی منصوری پس از قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید و اعلام رسمیت جلسه، ضمن تشریح روند رسیدگی در ۲ جلسه گذشته؛ مجددا از متهمین خواست تا حقایق را بازگو کرده و صداقت در گفتار را مدنظر داشته باشند.

پس از سخنان رییس جلسه، نماینده سازمان صداوسیما به جایگاه فراخوانده شد تا مطالب خود را بیان کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نماینده این سازمان با تشریح روند واگذاری محل همایش‌های صداوسیما برای برگزاری گردهمایی‌ها و همایش‌ها گفت: اقدامات متهمین دقیق و برنامه ریزی شده بوده و عناوین همایش‌هایی که از سوی این موسسه برگزار می‌شده معمولا همسو با شعار سال بوده و این درحالی است که این سازمان طبق قانون مکلف است در راستای ارتقا آموزش‌های همگانی گام بردارد.

نماینده سازمان صداوسیما همچنین خاطر نشان کرد: اقدامات خلاف قانون این موسسه موجب خدشه وارد شدن به جایگاه این سازمان شده و حال آنکه تذکرات لازم به او داده شده بود.

پس از آن متهم ردیف دوم مجید نوروزی فرزند میرزایوسف در جایگاه قرار گرفت و رییس دادگاه از وی خواست تا به موارد مطروحه در کیفرخواست صادره توسط دادسرای عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی پاسخ داده و از خود دفاع کند.

متهم نوروزی با تشریح اقدامات خود در شرکت گفت: اسناد طبق دستور مسئولان شرکت صادر می‌شد.

نماینده دادستان از متهم ردیف دوم سئوال کرد: آیا شما فقط برای پرداخت حقوق کارکنان ماهیانه ۱۶ میلیون حقوق می‌گرفته‌اید؟ آیا شما نمی‌دانستید که مدارک جعلی است؟ مگر ممکن است اطلاعات مالی یک هلدینگ بدون آگاهی مسول مالی امحا شود؟

نماینده داستان گفت: اسناد و مدارک در مورد اتهامات او در پرونده موجود است.

قاضی با فراخواندن وکیل متهم مجیدنوروزی گفت: چنانچه نسبت به اتهامات موکل خود از جمله پولشویی، تحصیل مال از طریق نامشروع و مشارکت در اخلال عمده در نظام اقتصادی کشور دفاعی دارید بیان کنید.

پس از آن وکیل متهم مجید نوروزی به تشریح نحوه فعالیت‌های متهم درشرکت و دفاع ازموکل خود پرداخت.

متهم ردیف سوم وحید پورمحمد شاندیز پس از قرائت کیفرخواست از سوی قاضی مبنی بر مشارکت در کلاهبرداری شبکه‌ای، مشارکت درجعل رایانه‌ای ۹۹ سایت، تحصیل مال از طریق نامشروع و سایر اتهامات مطروحه، از خود دفاع کرد.

قاضی منصوری خطاب به متهم گفت: با توجه به اقاریرتان در مراحل مختلف دادرسی؛ صداقت را در بیان مطالب در محضر دادگاه در نظر داشته باشید.

متهم افزود: ممکن است برخی اقداماتم از روی جهل و قصور صورت گرفته باشد که قبول دارم.

وکیل متهم وحید پورمحمدشاندیز با تشریح عملکرد نامبرده گفت: دفاعیات طی لایحه‌ای تقدیم حضور دادگاه خواهد شد.

پس از اظهارات و دفاعیات متهم سوم و وکیل مدافع وی؛ قاضی متهم بعدی مهرداد دهر آزما فرزند خسرو را به جایگاه فراخواند و از نماینده دادستان خواست تا کیفرخواست متهم را قرائت کند.  

خبر به مرور تکمیل می شود....

منبع: پارسینه

کلیدواژه: قاضی منصوری هلدینگ مشهد پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۷۷۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت فوق العاده خاص به کارکنان نظام سلامت در سال جاری

بهرام عین‌اللهی گفت: ۱۰ هزار میلیارد تومان فوق العاده خاص برای کارکنان حوزه سلامت در نظر گرفته شده که آئین نامه اجرایی آن در کمیته‌ها در حال تدوین بوده و به اطلاع تمامی کارکنان خواهد رسید.

وی افزود: با توجه به نیازهایی که در جامعه ما وجود دارد بحث پرداخت فوق العاده خاص را از دو سال پیش به صورت مستمر آغاز و سال گذشته در صحن علنی مجلس از نمایندگان مردم درخواست و آن را پیگیری کردیم که با تلاش رئیس سازمان برنامه و بودجه، این مصوبه روز گذشته به تصویب رسید.

عین اللهی ادامه داد: مصوبه فوق العاده خاص از امسال اعمال می‌شود و جزو بودجه ۱۴۰۳ دیده شده است.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • پرداخت فوق العاده خاص به کارکنان نظام سلامت در سال جاری
  • انتقاد دادستان کل کشور از تیترهای صفحه اول بعضی روزنامه‌ها
  • انتقاد دادستان کل کشور از تیترهای صفحه اول برخی روزنامه‌ها
  • اجرای طرح نور باید مستمر و اثربخش باشد
  • فوق العاده خاص کارکنان حوزه سلامت به زودی پرداخت می‌شود
  • حقوق کارگران در موعد مقرر پرداخت شود
  • ترامپ ۹ هزار دلار جریمه شد
  • کیفرخواست متهم قتل یک پزشک در بندرماهشهر صادر شد
  • علم‌الهدی: دستاورد‌های دولت برای مردم ملموس نیست / در شرایط فعلی کشور نیازمند بکارگیری قدرت اقناع هستیم تا حقیقت موضوع برای مردم تشریح شود
  • زن جوان خطاب به قاضی:اول یک روسری در ماشین همسرم پیدا کردم؛بعدا هم دیدم از مهد کودک یک دختر را بغل کرد و برد/ حالا هم طلاق می خواهم