Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@22:44:52 GMT

شاهین طلایی تغذیه سالم بر دوش روابط عمومی پگاه

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۷۷۹۴۶

شاهین طلایی تغذیه سالم بر دوش روابط عمومی پگاه

با نظارت انستیتو تغذیه و تحقیقات غذایی کشور، روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران (پگاه) به عنوان رتبه اول بخش «تغذیه سالم» جشنواره ملی تبلیغات، معرفی و شاهین طلایی را از آن خود کرد. - اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران ( پگاه )، یکشنبه 5 مرداد، پنجمین دوره جشنواره تبلیغات و روابط عمومی ایران برگزار شد و در این رویداد لوح سپاس رتبه اول و شاهین طلایی بخش ویژه «تغذیه سالم» به روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر پایه این اطلاع، برند 66 ساله پگاه که سالها درحوزه توسعه محصولات سلامت محور تلاش کرده درسال 1399 هم به دلیل توجه و تمرکز بر تبلیغات محصولات سلامت محور که عامل ارتقای نشاط و سلامت جامعه است، حائز این رتبه شد.

بخش ویژه تغذیه سالم این جشنواره با مشارکت انستیتو تغذیه و تحقیقات غذایی کشور برگزار و با داوری آثار تبلیغاتی مرتبط با توسعه فرهنگ تغذیه سالم، برگزیده این بخش معرفی شد.

اعطای شاهین طلایی سلامت به روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران، به دلیل رویکرد سلامت محور تبلیغاتی این شرکت و بر اساس ارزیابی هیئت داوران و با اختلاف زیاد با رقبای دیگر رخ داد.

روابط عمومی پگاه در ارزیابی برترین‌های جشنواره و تجلیل شایستگان این حوزه هم دو نشان دیگر به صورت فردی کسب کرد و بر همین اساس، ستاره شایستگی روابط عمومی به حمیدرضا ‌طهماسبی‌پور مدیر روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران و ستاره خدمت نیز به محمد صراف‌زاده از روابط عمومی پگاه اعطا شد.

انتهای پیام/

R1342/P/S1407,1431/CT12 قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان پربیننده‌ترین اخبار بازار ۱ قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز امروز ۹۹/۰۵/۰۶|آخرین قیمت‌ها از بازار طلا و ارز/ سکه ۱۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان شد ۲ قیمت جهانی طلا امروز ۹۹/۰۵/۰۶| هر اونس طلا ۱۹۲۸ دلار شد ۳ کاراباما؛ پاسخی به نگرانی شما پس از خروج سامسونگ و ال جی از ایران ۴ قیمت دلار و قیمت یورو در صرافی‌های بانکی امروز ۹۹/۰۵/۰۶|افزایش ۲۰۰ تومانی قیمت ارز در صرافی‌ها/ دلار ۲۰ هزار و ۵۰۰ تومان شد ۵ بانک تجارت استخدام می‌کند ۶ چرا قبل از خرید خودرو کارکرده باید خودرو را کارشناسی کرد؟ ۷ ثبت برند در کمترین زمان ۸ تجربه یک پرواز خوب با هواپیمایی قشم ایر مهمترین اخبار بازار قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز امروز ۹۹/۰۵/۰۶|آخرین قیمت‌ها از بازار طلا و ارز/ سکه ۱۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان شد قیمت دلار و قیمت یورو در صرافی‌های بانکی امروز ۹۹/۰۵/۰۶|افزایش ۲۰۰ تومانی قیمت ارز در صرافی‌ها/ دلار ۲۰ هزار و ۵۰۰ تومان شد قیمت جهانی طلا امروز ۹۹/۰۵/۰۶| هر اونس طلا ۱۹۲۸ دلار شد مدیرعامل بانک سینا خبر داد: پرداخت وام قرض الحسنه ۱۵۰ میلیون تومانی در قالب طرح مواسات مهمترین اخبار تسنیم مرحله نهایی رزمایش موشکی و دریایی سپاه در خلیج فارس و تنگه هرمز آغاز شد/ به‌کارگیری ماهواره نور برای اولین بار «عیار ۱۵»|پیش‌بینی افزایش ۱۰۰درصدی صادرات ایران به عربستان و بحرین/ صادرات ۱۰۰میلیارد دلاری محقق می‌شود؟ سفر برایان هوک به انگلیس برای مذاکره درباره تمدید تحریم تسلیحاتی ایران ثبت‌نام ۱.۴میلیون نفر برای وام ودیعه مسکن/ سابقه سکونت ۵ساله جزو شروط ثبت‌نام نیست کاربران صهیونیست: حزب‌الله خواسته‌هایش را به ما دیکته می‌کند/ نتانیاهوی فاسد با آتش‌بازی به‌دنبال فریب است درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امروز ۹۹ ۰۵ ۰۶ شاهین طلایی صرافی ها تغذیه سالم قیمت دلار تومان شد قیمت ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۷۷۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین قیمت طلا، سکه و دلار تا پیش از امروز ۱۸ اردیبهشت

آخرین قیمت انواع طلا و ارز در پایان معاملات روز گذشته اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آخرین قیمت انواع طلا و ارز در پایان روز معاملاتی گذشته به شرح زیر است:

۱. هر گرم طلای ۱۸ عیار به ۳٫۴۶۰٫۳۰۰ تومان رسید.

۲. انس جهانی طلا به ۲۳۲۵ دلار رسید.

۳. قیمت هر عدد سکه طرح جدید به ۴۱٫۸۰۰٫۰۰۰ تومان رسید.

۴. هر عدد سکه طرح قدیم به ۳۸٫۳۰۰٫۰۰۰ تومان رسید.

۵. هر عدد نیم‌سکه به قیمت ۲۳٫۸۰۰٫۰۰۰ تومان، هر عدد ربع‌سکه به قیمت ۱۵٫۳۰۰٫۰۰۰ تومان و هر عدد سکه یک گرمی به قیمت ۷٫۲۰۰٫۰۰۰ تومان رسید.

۶. قیمت هر دلار آمریکا به ۴۴۵,۸۸۷ ریال رسید، همچنین قیمت هر یورو به ۴۷۹,۸۲۸ ریال و قیمت هر درهم به ۱۲۱,۳۶۴ ریال رسید.

کد خبر 750606

دیگر خبرها

  • آخرین قیمت طلا، سکه و دلار تا پیش از امروز ۱۸ اردیبهشت
  • بیش از یک هزار خانوار روستایی شاهین‌دژ از آب شرب پایدار برخوردار می‌شوند ‌
  • قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت
  • ◄ تکذیب نقل قول ذکر شده از مدیرعامل راه آهن در پیامک ارسال شده برای کارکنان
  • قیمت دلار امروز 16 اردیبهشت 1403
  • اخراج کارکنان برج میلاد تکذیب شد
  • قیمت شاهین در بازار امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت
  • قیمت روز انواع شاهین، امروز ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خودرو شاهین امروز ۱۵ اردیبهشت چند شد؟ + جدول قیمت