Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در استان با قدردانی از اقتدار و کارآمدی نیروی انتظامی در شرایط حساس کشور گفت: شاخصه های پلیس در تراز انقلاب اسلامی در طول تاریخ بی مانند و غیرقابل قیاس با پلیس دیگر کشورهاست.

به گزارش خبرگزاری فارس ازاراک، آیت الله "قربانعلی دری نجف آبادی" در جمع کارکنان انتظامی استان مرکزی با ضرورت هوشیاری در برابر جنگ نرم دشمنان نظام اسلامی بیان داشت: امروزه جنگ نرم به عنوان راهبرد و سیاست مقابله با جمهوری اسلامی ایران به عنوان پروژه ای عظیم با شاخص هایی چون نابسامانی اقتصادی، شکل دادن به نارضایتی در جامعه، جنگ رسانه ای، عملیات روانی در تضعیف حاکمیت از طریق روش های مدنی و ناتوی فرهنگی تبلور دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان ضرورت هوشیاری و مراقبت همراه با تعمق و تفکر در مواجهه با دسیسه های دشمنان اسلام ادامه داد: گسترده جنگ نرم؛ فکر،‌اندیشه و فرهنگ ملت ها بوده و این سیاست ها نسبت به کشور ما، به دست آوردن باورها و اعتقادات ملت و به حاشیه کشاندن فرهنگی دینی - ملی و تامین خواسته های بیگانگان در استعمار کشور است. 
امام جمعه شهر اراک با تبیین نقش ولایت در کلام امامان معصوم (علیهم السلام) و گزیده ای از احادیث امام باقر (ع) و امام صادق (ع) در بیان جایگاه مهم ولایت در اصول کافی اظهار داشت: رهبری دینی و تاثیرات عمیق راهبردهای حکیمانه ایشان در سطوح مختلف،‌ فرهنگ غنی اسلامی با محوریت جهاد، ‌شهادت و انتظار، جمعیت جوان و نخبه کشور و قابلیت ها و فرصت های آن، قدرت و همراهی مردم در صحنه با حکومت اسلامی و ظرفیت های راهبردی در منطقه و بسیج گروه ها و جنبش های اسلامی از مصادیق قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران است. 
 دری نجف آبادی به تبعات شیوع کرونا و شرایط حساس کشور در این برهه از زمان نیز اشاره داشت و ادامه داد: مواجهه، تصمیم سازی و اقدام اثربخش تنها در سایه ثبات امنیت و آرامش ایجاد می شود و لازم است توامان با رعایت الزامات بهداشتی و مراقبتی، به دور از تشویش اذهان و انتشار اضطراب در برابر این بیماری نیز جهادگونه وارد عمل شد. 
وی با قدردانی از عملکرد نیروی انتظامی از زمان شیوع کرونا در سطح ملی و استانی ادامه داد: کارکنان ناجا در شرایط مختلف کشور همواره با روحیه و عزمی جهادی وارد عمل شده و شهداء و جانبازان متعددی در مسیر خدمت به نظام اسلامی و مردم عزیزمان اعطاء کرده اند و هم اکنون نیز بایستی چون ایام گذشته، در ثبات امنیت و آرامش عمومی اهتمامی مضاعف داشته باشند. 
امام جمعه شهر اراک در پایان با اشاره به منویات حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در راهبری نظام اسلامی گفت: در کلام امام باقر (ع)، از نماز، زکات، روزه،‌ حج و ولایت به عنوان پنج رکن دین اسلام ذکر شده و بسیاری از فریضه های دینی در سایه تحقق و از آثار ولایت مطرح شده و توجه به این مهم، ضرورتی در اندیشه و تفکر یکایک مسلمانان است.

منبع: فارس

کلیدواژه: نیروی انتظامی انقلاب اسلامی استان مرکزی نماینده ولی فقیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۷۸۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علم و دانش‌پایه و اساس سعادت و اقتدار یک کشور است

حسین بامری گفت:  ۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت بزرگ‌مردی وارسته، عالمی نستوه، دانشمندی فرزانه و معلمی متفکر و دلسوز است که در رشد و توسعه تعلیم‌وتعلم تأثیری بی‌بدیل داشت.
 
 وی افزود: شهید مطهری در طول عمر بابرکت خویش همواره یاری گر و راهنمای جریان پیروزی انقلاب اسلامی بود.
 
 این مسئول ادامه داد: علم و دانش، زینت و زیور جامعه بشری و پایه و اساس سعادت، پیشرفت و اقتدار یک کشور است و هر گونه تلاش و مجاهدتی در این راه، نوعی جهادی مقدس و شایسته تکریم است.
 
 بامری اضافه کرد: اعتلای فرهنگ و جاودانگی تمدن یک سرزمین، مرهون و مدیون تلاش فرهیختگانی است که بهترین سال‌های عمر خود را در راستای ارتقای سطح بینش و دانش آن جامعه صرف می‌کنند، آنانی که کاروان‌سالار هدایت زندگی بشر هستند و حیات انسانی، هرگز از وجود بی‌بدیلشان بی‌نیاز نبوده و نخواهد بود.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان ایرانشهر اظهار کرد: تلاش برای ایجاد روحیه خودباوری در میان کودکان و نوجوانان این مرز و بوم و کوشش برای به‌ثمر رساندن استعداد و توانایی‌های بالقوّه موجود در آینده‌سازان ایران اسلامی و اهتمام به ارتقاء کیفیت آموزش و توجه به پژوهش‌های هدفمند و تلاش برای مأموریت‌گرا شدن تعلیم و تربیت از مهم‌ترین رسالت‌های معلمان در مقطع حساس کنونی است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تزکیه و تعیلم اصلی‌ترین کار همه امامان
  • نمایندگان اقلیت‌های دینی هتک حرمت قرآن در سوئد را محکوم کردند
  • نمایندگان اقلیت‌های دینی هتک حرمت قرآن کریم در سوئد را محکوم کردند
  • مراسم عزاداری شهادت حضرت امام صادق (ع) در بیت نماینده ولی فقیه در خوزستان
  • برگزاری همایش حکمت مطهر با حضور نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت سرباز مرزبانی
  • خطبه های نماز جمعه نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان
  • انتقاد از فروش لباس‌های غیرمأنوس با فرهنگ ایرانی در بازار
  • علم و دانش‌پایه و اساس سعادت و اقتدار یک کشور است
  • آیین تکریم آیت الله موسوی جزایری با حضور شیوخ طوایف عراق و خوزستان برگزار شد