Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-29@16:43:03 GMT

تخصیص ۵۰ درصدی اعتبارات نیشابور در سال گذشته

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۷۸۲۳۸

تخصیص ۵۰ درصدی اعتبارات نیشابور در سال گذشته

قامتی طویل گفت: ۴۰۰ میلیارد ریال معادل ۵۰ درصد از اعتبارات سال گذشته به شهرستان نیشابور اختصاص یافته است‌.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ حجت‌الاسلام سید قاسم یعقوبی، امام‌جمعه نیشابور صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان نیشابور در محل فرهنگسرای سیمرغ گفت: امام خمینی (ره) نهاد نماز جمعه را باهدف پشتیبانی از نظام اسلامی و مسئولین ایجاد کرد، امام می‌دانست که حاکمان در بستر طوفان بدگویی‌ها هستند و نماز جمعه آیینه‌ای برای حاکمان و مسئولان است تا عملکرد خودشان را در این آینه ببینند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نماز جمعه هم تشویق‌کننده و هم بیان‌کننده نقص‌ها و ایرادات است و باید دانست که این نقش حمایتی از حاکمان طی ۴۰ سال گذشته نقشی برجسته و مورد تأیید دوست و دشمن است.

یعقوبی خاطرنشان کرد: حضور در نماز جمعه وظیفه شما هست و شنیدن عملکرد شما از این تریبون بخشی از عکس‌العمل تلاش شما هست.

امام‌جمعه نیشابور خاطرنشان کرد: استقبال و عدم استقبال از نماز جمعه یکی از نحوه عملکرد و کارکرد شما است و حضور در نماز جمعه و گرفتن بازخورد از مردم یکی از ویژگی‌های نماز جمعه است.

وی اضافه کرد: درست است که نماز جمعه به‌ظاهر زیر دولت نیست ولی نماز جمعه بخشی از حاکمیت است. معنویت نماز جمعه نقش روح را در نظام حاکمیتی دارد.

یعقوبی گفت: مردم واقعاً در ادارات خسته و درمانده می‌شوند ولی درعین‌حال من تلاش‌های شمارا می‌بینم.
وی بیان داشت: تاکنون خیریه فاطمه الزهرا (س) وابسته به نماز جمعه ۴۰۰ مسکن برای نیازمندان ساخته و به مردم اهدا شده است.

امام‌جمعه اضافه کرد: ماه گذشته با این گرانی‌ها ۳۰ مسکن به اتمام رسید و به زوج‌های جوان تحویل داده شد. تأمین مسکن جوانان بر شما مسئولین دولتی است ولی نماز جمعه بدون داشتن بودجه‌ای این خدمات را ارائه کرده است.

در ادامه علی منصوری، رئیس اداره اطلاعات شهرستان نیشابور گفت: ترامپ اخیراً با چین به‌شدت دچار مشکل شده و ارتباطشان آسیب‌دیده است.

وی ادامه داد: شبکه ایران اینترنشنال خبیث‌ترین ابزار رسانه‌ای دشمن برای ایجاد مشکل در کشور است و این شبکه سخنرانی مریم رجوی را زنده پخش کرد و در بحث قرارداد با چین هر چیزی ‌که آمریکا مخالف آن باشد قطعاً برای ما خوب است.

وی افزود: هشتگ اعدام نکنید چند روز اخیر داغ شده است و خودتان اطلاع دارید که این افراد به بانک‌ها و اموال شخصی و دولتی آسیب‌زده‌اند و حتی جان افراد بی‌گناه را گرفته‌اند و طی رصدی که کردیم بعضی از دوستان چنین مطالبی رو بازنشر کرده‌اند و به نتیجه بازنشر آن توجه نکرده‌اند.

رئیس اداره اطلاعات شهرستان نیشابور ادامه داد: شبکه‌های منافقین اختلال را آموزش می‌دهند، افرادی که طی چند روز اخیر ارشاد کرده‌ایم از دختر ۹ ساله تا کارمند داشتیم و همه آن‌ها اظهار پشیمانی کردند.

وی افزود: ما از منافقین خبیث‌تر نداریم، ما هیچ جا ندیدیم یک نفر از شهروندان علیه مردم خودشان توطئه کنند، شهادت ۱۷ هزار نفر توسط همین افراد بود، رفتن خوانندگان به عربستان کار منافقین بود.

منصوری ادامه داد: منافقین خیانت‌کارتر از صدام بودند، بخش اعظمی از کارهای داعش توسط منافقین در عملیات مرصاد اتفاق افتاد.

رئیس اداره اطلاعات نیشابور گفت: موفقیت بهبود کرونا ۸۶ درصد است و در بسیاری از کشورها این عدد حدود ۵۰ درصد است و باید از کادر درمان تشکر کرد.

وی افزود: استکبار امکان دارد دشمنی خود را تغییر دهد و ما باید بدانیم که بهداشت و درمان هدف بعدی دشمن است و باید به بخش درمان کمک کنیم، امسال عزاداری و نذورات را به سمت سلامتی و درمان سوق دهید.

منصوری اضافه کرد: تقویت گفتمان ملی و تلاش همه‌جانبه برای عبور از این مسیر، ضرورت، تقویت و حمایت از دولت، ارتقاء و تشکیل سمن‌های بهداشتی نیاز امروز جامعه است.

در ادامه علی‌رضا قامتی طویل، فرماندار نیشابور در جلسه شورای اداری شهرستان نیشابور گفت: مسئولین باید نیت‌های خودشان را خدایی کنند، مسئولین باید حاشیه‌ها را کاهش دهند و هر کاری که ما را از اصل موضوع دور‌ کند باعث کاهش سرعت کارها می‌شود.

وی ادامه داد: روابطمان باید قانونی باشد، هر مدیری یک وظیفه دارد، کارهای شهرستان عقب‌مانده است.

فرماندار نیشابور اظهار داشت: اولویت ما سلامت است و طی این چند ماه ۸۰۰ میلیارد ریال به بخش درمان شهرستان کمک شد. سال گذشته حدود ۵۰ درصد از اعتبارات حدود ۴۰۰ میلیارد ریال در شهرستان جذب‌شده است و طی هفته دولت ۲۰۰ میلیارد ریال پروژه در شهرستان نیشابور افتتاح خواهد شد.

قامتی طویل ادامه داد: تأکید ما به دلیل سند توسعه این بود که وظیفه هرکسی مشخص شود، نباید نیروهای اجرایی ما غفلت کنند و نباید اجازه داد در این شرایط سخت کشور، نیشابور دچار مشکل شود.

وی تصریح کرد: مردم هیچ ناامنی را احساس ‌نمی‌کنند و این به دلیل کارهای پشت پرده برای تأمین امنیت است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: شهرستان نیشابور میلیارد ریال نماز جمعه سال گذشته ۵۰ درصد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۷۸۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) روبوسی کاظم صدیقی و وزیر ارشاد در نماز جمعه

منبع: تسنیم

tags # کاظم صدیقی سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • اتمام پروژه کمربندی دوم شهر، نیازمند تخصیص اعتبارات ملی است
  • ۷۸ مصوبه سفر دولت به مازندران کامل اجرا شده است
  • انتقاد مدیریت بحران استان از نبود تخصیص اعتبار بحران به استان
  • (تصاویر) اقامه نماز جمعه در میان ویرانه‌های مسجد غزه
  • تخصیص ۱۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای عمران و توسعه روستاهای گلستان
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • ۱۷۵ پایگاه نماز جمعه در سال گذشته ساماندهی و شناسه‌دار شدند
  • ۱۷۵ پایگاه نماز جمعه ساماندهی و شناسه‌دار شدند
  • (عکس) روبوسی کاظم صدیقی و وزیر ارشاد در نماز جمعه
  • ۱۲۸ کلاس درس در شهرستان تنگستان ساخته می‌شود