Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- شهر مقدس قم در سال روز شهادت امام محمد باقر(ع) غرق در عزا وماتم است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، هم‌زمان با هفتم ذی الحجه سالروز شهادت حضرت امام باقر(ع) شهر مقدس قم غرق در ماتم و عزا شد.

بیرق‌های سیاه عزا، بر گنبد نورانی حرم حضرت معصومه (س) خیابان‌ها و میدان‌ها افراشته شده و مراسمات ویژه عزاداری با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و به صورت کنترل شده در این مکان مقدس با حضور وعاظ و مدیحه سرایان در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روشنگری امام باقر(ع) به زوال فرقه‌های منحرف انجامیدیادداشت|محور سعادت و شقاوت از نگاه امام باقر(ع)عضو خبرگان رهبری: امام باقر(ع) معارف ناب دینی را در قالب احادیث فقهی و اخلاقی ترویج کردند

مساجد، تکایا، حسینیه‌ها و هیئات عزاداری نیز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مراسمات عزاداری در ماتم شهادت امام محمد باقر(ع) برگزار می‌کنند.

هم‌اکنون حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) پذیرای گروه کثیری از زائران و شهروندان عزادار قم است که جهت عزاداری و عرض تسلیت به کریمه اهل بیت (س) وارد این حرم مطهر می‌شوند.

انتهای پیام/452/ ع

R7854/P/S6,62/CT11 بیشتر بخوانید... تلاش‌های امام باقر (ع) برای احیای مکتب فکری اسلام و افول بنی‌امیه عضو خبرگان رهبری: امام باقر(ع) معارف ناب دینی را در قالب احادیث فقهی و اخلاقی ترویج کردند اهتمام امام باقر (ع) به عزاداری سیدالشهداء در دوران خفقان بنی‌امیه قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... تلاش‌های امام باقر (ع) برای احیای مکتب فکری اسلام و افول بنی‌امیه عضو خبرگان رهبری: امام باقر(ع) معارف ناب دینی را در قالب احادیث فقهی و اخلاقی ترویج کردند اهتمام امام باقر (ع) به عزاداری سیدالشهداء در دوران خفقان بنی‌امیه پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ نوبخت: همسان‌سازی حقوق بازنشستگان از اول مهر ماه اجرایی می‌شود / واریز پاداش بازنشستگان قبل از اتمام ماه آینده ۲ درخواست علمای برجسته اهل‌سنت کردستان از مردم / دیدو بازدیدهای عید قربان را تعطیل کنید ۳ ‌تولیت آستان قدس:‌ عزاداری ماه محرم نباید تعطیل شود ‌/ میزبانی از عزاداران در حرم مطهر ‌با رعایت ‌بهداشت ۴ طرح ۲فوریتی مجلس برای حمایت از خانوارهای نیازمند/ تدوین بسته جامع برای ۵ دهک پایین جامعه ۵ رئیس بنیاد مسکن کشور: "خانه‌های کپری" برچیده می‌شود / اختصاص ۱۰هزار میلیارد تومان برای مقاوم‌سازی خانه‌های روستایی ۶ رئیس یکی از‌ ادارات شهرستان مرودشت دستگیر شد ۷ گروه کور در وعده دولت به گلستانی‌ها / چرا لایحه منطقه آزاد اینچه‌برون تصویب نمی‌شود؟ ۸ فکری: از روز اول به شرافت و عملکرد فنی بازیکنان نساجی اعتقاد داشتم/ نمی دانم چرا به فولادی‌ها دستور اتلاف وقت داده می‌شود! مهمترین اخبار استانها ‌تولیت آستان قدس:‌ عزاداری ماه محرم نباید تعطیل شود ‌/ میزبانی از عزاداران در حرم مطهر ‌با رعایت ‌بهداشت گزارش ویدئویی|روایت تسنیم از ‌فقیهی که "سلمان" زمان شد / آیت‌الله آخوند همدانی که بود؟ تدوین ۲ ‌سند ‌مهم برای محرومیت‌زدایی سیستان و بلوچستان/ دستور ویژه رئیس‌جمهور ‌برای اجرای دقیق سند فتاح: بنیاد مستضعفان به ۲ منطقه محروم استان لرستان برای محرومیت‌زدایی‌ ورود می‌کند‌ مهمترین اخبار تسنیم مرحله نهایی رزمایش موشکی و دریایی سپاه در خلیج فارس و تنگه هرمز آغاز شد/ به‌کارگیری ماهواره نور برای اولین بار نمکی: درباره واکسن کرونا خبرهای خوشی داریم اما نمی‌خواهیم توهم‌آمیز حرف بزنیم «عیار ۱۵»|پیش‌بینی افزایش ۱۰۰درصدی صادرات ایران به عربستان و بحرین/ صادرات ۱۰۰میلیارد دلاری محقق می‌شود؟ سفر برایان هوک به انگلیس برای مذاکره درباره تمدید تحریم تسلیحاتی ایران بانک مرکزی فقط درباره ۲۵ درصد ارزهای صادراتی گزارش ارسال کرد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امام باقر ع بنی امیه حرم مطهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۷۸۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پذیرایی خادم الشهدای هرمزگان از زائران در چایخانه حرم مطهر رضوی + تصاویر

عشق و ارادت به امام هشتم شیعیان امام رضا (ع) حد و مرز نمی‌شناسد و عاشقان آن حضرت برای ادای احترام از هیچ اقدامی فروگذاری نمی‌کنند؛ در همین در راستا خادم الشهدای استان هرمزگان در چایخانه حرم مطهر رضوی میزبان زائران شدند و از آنها پذیرایی به عمل آوردند.

شهروندخبرنگار ما تصاویری ارسال کرده است که دیدن آن خالی از لطف نیست.

منبع: شهروندخبرنگار - خراسان رضوی

بیشتر بخوانید:

راه اندازی چایخانه امام رضا (ع) در کاشان به مناسبت ایام زیارتی مخصوص + فیلم

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • میزبانی استان کرمان از ۴ شهید گمنام در سالروز شهادت امام ششم
  • تشییع دو شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق (ع) در قم
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم عزاداری فوت عروس ارشد امام (ره)
  • همسر آیت‌الله «سید مصطفی خمینی» در قم تشییع شد
  • لزوم تسریع در رسیدگی به پرونده‌های مخلان امنیت
  • پذیرایی خادم الشهدای هرمزگان از زائران در چایخانه حرم مطهر رضوی + تصاویر
  • باقر محمدی بلیت فینال آسیا را مهر کرد
  • نیم نگاهی به زندگی شهید محمد سهرابی‌ثانی
  • مراسم ویژه خدام حسینی در حرم مطهر امام حسین(ع) عصر جمعه
  • فیلم| ظهر بارانی در حرم مطهر امام رضا (ع)