Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی اکبرطاهری مسئول هیئت اندیشه‌ورز علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره آخرین جلسات و فعالیت‌های هیئت اندیشه ورز دانشگاه آزاد استان سیستان و بلوچستان اظهارکرد: خوشبختانه طی این مدت باوجود شرایط کشور و تعطیلی دانشگاه‌ها، جلسات هیئت اندیشه ورز استان سیستان و بلوچستان در فضای مجازی برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: چگونگی فعالیت‌های فرهنگی در فضای مجازی، آخرین موضوعی بوده است در جلسات اخیر هیئت اندیشه ورز مورد بحث و تبادل نظر اعضا قرار گرفته است. شرایط کرونایی باعث شده تا دانشجویان فعالیت بیشتری را در فضای مجازی داشته باشند؛ به همین لزوم تولید محتوای خوب در فضای مجازی، باید در دستور کار فعالان فرهنگی قرار بگیرد.

طاهری ادامه داد: تمرکز اصلی ما در این مدت، برروی برنامه‌های عملیاتی برای تعالی علوم انسانی بوده است؛ در همین راستا جلسات متعددی را از بهمن ماه سال گذشته برگزار کرده‌ایم تا برروی حوزه‌هایی از جمله کرسی‌های نظریه پردازی و ترویجی، تالیف کتب مرجع برای پوشش نواقص علوم انسانی غربی و پیگیری و راه‌اندازی نشریات دانشجویی در حوزه علوم انسانی، برنامه‌های عملیاتی خود را تدوین کنیم.

مسئول هیئت اندیشه ورز دانشگاه آزاد استان سیستان و بلوچستان گفت: به دنبال این هستیم که تا مهرماه سال جاری در صورت موافقت سازمان مرکزی، 4 نشریه را در حوزه‌های روانشناسی، جغرافیا، مدیریت و ادبیات فارسی راه‌اندازی کنیم. خوشبختانه بیشتر فرآیند اعطای مجوز انجام شده است و درحال حاضر در انتظار تایید نهایی برای راه‌اندازی هستیم.

وی با اشاره به برگزاری کرسی‌های ترویجی و نظریه پردازی تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان جزو واحدهای پیشگام در حوزه برگزاری‌ کرسی‌های نظریه پردازی بوده است؛ به طوری که در این واحد هفته‌ای یک کرسی نظریه پردازی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار می‌شود. پیش‌بینی می‌کنیم تا پایان شهریورماه، حدود 40 کرسی در واحدهای مختلف استان برگزار شود که موجب ترویج فضای گفتمان در دانشگاه‌ها خواهد شد.

طاهری درباره تدوین کتب مرجع گفت: ما درحال تلاش برای اصلاح و تدوین 10 کتاب مرجع هستیم که تاکنون دو کتاب در حوزه‌های جغرافیا و مباحث علوم سیاسی را برای اصلاح به سازمان مرکزی دانشگاه آزاد ارسال کرده‌ایم تا براساس شرایط بومی استان، اصلاحات لازم برروی آن انجام شود. این دو کتاب پس از تایید معاونت پژوهشی استان، به مرحله چاپ و انتشار نهایی خواهد رسید.

انتهای پیام/

108 / 167 کرسی نظریه پردازی دانشگاه آزاد زاهدان علی اکبر طاهری تعالی علوم انسانی هیئت اندیشه ورز نشریه دانشجویی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: کرسی نظریه پردازی دانشگاه آزاد زاهدان علی اکبر طاهری تعالی علوم انسانی هیئت اندیشه ورز نشریه دانشجویی استان سیستان و بلوچستان هیئت اندیشه ورز فضای مجازی دانشگاه آزاد نظریه پردازی علوم انسانی راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۷۸۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد کاشان معرفی شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست اعضای هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان برگزار و معاون توسعه و مدیریت منابع این دانشگاه معرفی شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان در این نشست با تبریک روز معلم گفت: اهمیت حوزه مدیریت منابع انسانی بر هیچ کس پوشیده نیست و نقش بسیار مهمی در پویایی سازمان‌ها ایفا می‌کنند

میثم عرب‌زاده افزود: به لطف الهی و تلاش مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی کاشان اکنون ۶ هزار دانشجو مشغول به تحصیل هستند و در آستانه چهلمین سالگشت تاسیس، این واحد این به خوبی اثرگذار است که منشأ خیرات فراوانی برای شهرستان است.

در این نشست با تقدیر از خدمات محمود محلوجی بیدگلی که به افتخار بازنشستگی نائل آمد، حسین قسوری به‌عنوان معاون جدید توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان معرفی شد.

حسین قسوری عضو هیئت علمی گروه مهندسی برق دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد کاشان معرفی شد
  • اولین دانشکده علوم خانواده ایران در دانشگاه تهران افتتاح شد
  • دانشکده هوش مصنوعی در دانشگاه آزاد تبریز راه‌اندازی می‌شود
  • تصویب راه‌اندازی دانشکده خانواده در دانشگاه‌های شهید بهشتی و شریف همچنین تهران
  • برگزاری آزمون غربالگری شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی
  • زنان عالِم جایگاه ویژه‌ای در خودسازی و جامعه‌پردازی دارند
  • راه‌اندازی پارک علم و فناوری در عراق با استفاده از ظرفیت‌های پارک فناوری تهران
  • ارائه خدمات درمانی بهداشتی به اتباع مجاز و غیرمجاز در سیستان و بلوچستان
  • نشست سراسری مدیران گروه‌ها و اعضای هیئت علمی رشته علوم اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی
  • رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد