Web Analytics Made Easy - Statcounter

فاطمه منصوری معاون توسعه منابع استانداری سمنان ، بازنشستگان و پیشکسوتان را سرمایه های ارزشمند دستگاه های اجرایی دانست و افزود : باید از تجربه ی بازنشستگان در مدیریت دستگاه بهره برد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان ؛ فاطمه منصوری، معاون توسعه مدیریت ومنابع استانداری سمنان در دیدار با اعضای کانون بازنشستگان استانداری سمنان گفت: بازنشستگان ، سرمایه‌های کشور و غنی تجربه هستند که ضمن ارتباط و تعامل بیشتر و تکریم این قشر ارزشمند ، باید از تجارب آنان برای بهبود وضعیت سیستم مدیریت بهره برداری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون استاندار سمنان اظهار داشت: بازنشستگان بعنوان سرمایه‌های ارزشمند کشوردر دهه‌های گذشته علی رغم همه تنگناها نظیر جنگ ، دوران بازسازی و تحریم با همدلی و اتحاد و روحیه کار و تلاش توانستند بر مشکلات فایق آیند و مسیر را برای نسل امروز، هموار کنند که جای تقدیر و تشکر دارد.
وی خاطرنشان ساخت: امیدواریم ما نیز که اکنون در حال فعالیت هستیم، بتوانیم با همان روحیه جهادی در تحول و اصلاح نظام اداری در جهت کارآمدی بیشتر موثر باشیم و بی تردید در این راه نیازمند استفاده و بکارگیری نظرات و تجربیات پیشکسوتان می باشیم که پیشنهاد می شود بانک اطلاعاتی بازنشستگان مجرب و علاقه مند به مشارکت در برنامه ها تهیه و از نظرات ایشان در شورای مشورتی کارکنان بهره برد.
منصوری در این نشست با استماع نظرات اعضای کانون و دریافت پیشنهادات ایشان بر برنامه ریزی و توجه در حوزه ی مسائل رفاهی بازنشستگان تاکید و ضمن برشمردن برخی از برنامه ها ، پیشنهاداتی را نیز ارائه نمود .

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۷۸۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌مندی ۲۳۷ روستای آذربایجان‌غربی از نعمت گاز‌طبیعی

جمشید درستکار مدیر مهندسی و اجرای طرح‌های شرکت‌گاز آذربایجان‌غربی گفت: قرار است امسال ۲۳۷ روستای استان از نعمت‌گازطبیعی بهره‌مند شوند که در صورت تحقق این موضوع، تقریبا روستا‌های بالای ۲۰ خانوار قابل گازرسانی را در شرف اتمام خواهیم داشت.

وی افزود: روند گازرسانی در آذربایجان‌غربی تداوم دارد چنان که در حال حاضر، ۱۱۷ طرح به طول ۱۴۰۰ کیلومتر شبکه‌گذاری در مرحله اجرا است.

درستکار با اشاره به طرح گازرسانی شهری، روستایی و صنایع در استان، افزود: پارسال ۳ طرح شهری، ۲۴۳ طرح روستایی و ۶۲ طرح صنایع به اتمام رسیده و مشعل‌گاز در آنها روشن شده است.

مدیر مهندسی و اجرای طرح‌های شرکت‌گاز آذربایجان‌غربی اضافه کرد: مجموع طول شبکه این طرح‌ها ۱۳۱۴ کیلومتر بود که با صرف اعتباری بیش از هزار و ۶۰۵ میلیارد تومان به سرانجام رسیده تا ۱۹ هزار و ۵۰۰ خانوار در آذربایجان‌غربی از نعمت گاز‌طبیعی بهره‌مند شود.

پارسال ۵۷ مورد ایستگاه در سطح استان نصب شد و مجموع ایستگاه‌های موجود آذربایجان‌غربی به هزار و ۱۲۹ عدد برسد.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • بهره‌مندی ۲۳۷ روستای آذربایجان‌غربی از نعمت گاز‌طبیعی
  • ایجاد بخش مدیریت بحران در دستگاه‌های اجرایی ضروری است
  • ضرورت ایجاد بخش مدیریت بحران در دستگاه‌های اجرایی
  • بهره‌مندی ۱۷۷ هزار البرزی از خدمات رایگان روانشناسی مراکز بهداشت
  • ابلاغ برنامه‌ ارتقای بهره‌وری دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی
  • بهره‌مندی ۳۶۰ هزار نفر از خدمات روانشناختی در مازندران ‌
  • ابلاغ برنامه‌های ارتقای بهره‌وری به دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی
  • مشوق‌های سربازان ماهر اجرایی شد/ تشریح جزئیات بهره‌مندی از تسهیلات قرارگاه مهارت‌آموزی
  • دامپزشکان و پیرادامپزشکان سرمایه ارزشمند علمی و اجرایی کشور هستند
  • بهره‌مندی بیش از ۳۶۰ هزار نفر از خدمات مشاوره بهزیستی مازندران