Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، مهدی اصفهانی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در دیدار با نماینده، ولی فقیه در استان سمنان، گفت: با هدف مقابله با گرانی، تنظیم بازار، رضایتمندی مردم وزارت صمت محور‌های چهارگانه‌ای برای فعالیت خود در سال ۹۹، تعریف کرده که انجام می‌شود.

او جهش تولید را دیگر اولویت اساسی وزارت صنعت، معدن و تجارت در سال ۹۹ عنوان کرد و افزود: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز فرمودند، وزارت صمت در راستای تحقق شعار سال در حال مهیا کردن زیرساخت‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر صمت با بیان اینکه راه اندازی طرح‌ها و پروژه‌های نیمه تمام دیگر اولویت وزارتخانه است، بیان کرد: این کار با هدف اشتغالزایی و افزایش تولید داخلی صورت می‌گیرد.

اصفهانی با بیان اینکه توسعه صادرات، مدیریت و کنترل واردات دیگر اولویت این وزارتخانه است، ابراز داشت: در راستای حمایت از واحد‌های صنعتی و تولیدی صادر محور، اقدامات خوبی در دست اجرا است که یکی از آن‌ها تامین مواد مورد نیاز آن‌ها از محل درآمد‌های ارزی صادرات خودشان است.

او تصریح کرد: برای حمایت از تولید داخل و نگاه به بازار‌های داخلی ۱۲۵ نوع کالا شناسایی شده که می‌تواند داخلی سازی شود و کالا‌هایی که ارزبری داشته‌اند شناسایی و برای ساخت داخل تمهیداتی اندیشیده شده است.

انتهای پیام / م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: توسعه صادرات حمایت از تولید کنندگان تعزیرات حکومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۷۸۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشدید گشت‌های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران

نعمت الله حاتمی معاون سیاسی و امنیتی فرماندار دهلران در جلسه ستاد تنظیم بازار اظهار کرد: گشت‌های مشترک بازرسی ستاد تنظیم بازار شهرستان در قالب سه تیم به صورت روزانه برای نظارت بر قیمت‌ها و برخورد با متخلفان در شهرستان فعال شده است.

حاتمی با تأکید بر اینکه نظارت و بازرسی بازار و رصد قیمت‌ها ادامه دارد، افزود: برای حفظ حقوق مصرف کنندگان و ممانعت از افزایش غیرقانونی قیمت‌ها و دیگر تخلفات، انجام گشت‌های مستمر و حضور همیشگی بازرسان در سطح بازار ضروری است.

وی افزود: مسئولان شهرستان باید وضعیت عرضه کالا‌های اساسی را رصد کنند و اجازه سودجویی را به متخلفان ندهند.

حاتمی با اشاره به تقسیم کار صورت گرفته بین دستگاه‌های متولی، تصریح کرد: نظارت در سطح شهرستان باید تقویت شود و مصوبات ستاد تنظیم بازار باید اجرایی شوند

وی به راه اندازی دوشنبه بازار و جمعه بازار برای عرضه برخی محصولات و کالا‌های اساسی مورد نیاز خانواده‌ها با قیمت عمده و پایین‌تر از نرخ بازار در شهرستان خبر داد و گفت: جهاد کشاورزی و شهرداری باید به قید فوریت مکانی برای این بازار جانمایی کنند.

معاون سیاسی فرماندار ویژه شهرستان دهلران گفت: مسئولان باید برابر مسولیت که پذیرفته‌اند پای کار باشند و مطالبات به حق مردم در حوزه‌های مختلف را پیگیری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • شناسایی ۲۸۹ محدوده معدنی راکد و غیرفعال در آذربایجان غربی
  • تشدید گشت‌های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • توسعه فضاهای بهداشتی و درمانی در شهرستان اردبیل در دست اقدام است
  • بررسي قيمت گوشت با قيمت هاي نامتعارف در جلسه تنظيم بازار استان
  • تولید فیلم‌های غیراخلاقی از دختران ۱۵ تا ۲۶ ساله ایرانی برای مردان خارجی | انهدام باند بزرگ قاچاق زنان و دختران ایرانی به ترکیه و گرجستان + جزئیات
  • نهضت آسفالت‌ریزی در کمالشهر راه‌اندازی شد
  • شناسایی بیش از ۳۰۰۰ مادر باردار و دارای کودک شیرخوار زیر دو سال در لرستان
  • شناسایی و پلمپ کارگاه غیرمجاز تولید چیپس سیب زمینی در سامان
  • واردات گوشت گرم به ۶۰۰ تن می‌رسد
  • نسخه آبی گوشی ردمی 13C 5G به زودی عرضه می‌شود