Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@14:33:25 GMT

۲۳۶ خودروی عمومی استان مرکزی گاز سوز شدند

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۷۸۵۸۳

۲۳۶ خودروی عمومی استان مرکزی گاز سوز شدند

«سعید جمشیدی» روز سه‌شنبه در نشست خبری افزود: طرح رایگان دوگانه‌سوز کردن خودروهای عمومی(وانت، تاکسی، نیسان و کامیونت) با هدف مدیریت مصرف بهینه و تلاش در حفظ محیط زیست در این استان از خرداد ماه امسال کلید خورد.

وی ادامه داد: در ۲ ماهه گذشته ۷۱۹ خودرو برای دوگانه‌سوز شدن در سامانه مربوطه نام‌نویسی کردند که از این تعداد ۲۳۶ خودرو گازسوز شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان مرکزی اضافه کرد: تمامی مراحل ثبت‌نام و اجرای طرح دوگانه‌سوز کردن خوردروهای عمومی استان مرکزی رایگان است و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه gcr.niopdc.ir  نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

جمشیدی اضافه کرد: ۶۰تا ۷۰هزار میلیارد ریال در کل کشور برای این طرح پیش‌بینی شده و برای هیچ استانی سهمیه مشخص نشده و اولویت با متقاضیانی است که زودتر در سامانه ثبت نام کنند.  

وی بیان کرد: به طور متوسط گازسوز کردن هر خودرو ۵۰ تا ۶۰ میلیون ریال هزینه دارد که تمامی مراحل این فرآیند به صورت رایگان انجام می‌شود.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان مرکزی بیان کرد: ۲ مرکز در اراک و یک مرکز در خمین برای گازسوز کردن خودروهای عمومی این استان تجهیز شده است.

جمشیدی افزود: بر اساس اطلاعیه روابط عمومی شرکت ملی پالایش و پخش فراورده های نفتی ایران ترویج CNG به‌عنوان یک سوخت ملی مورد تاکید و ابلاغ شورای اقتصاد کشور  قرار دارد که با اجرای طرح گاز سوز کردن خودروهای عمومی به صورت رایگان تحقق خواهد یافت.

وی افزود: متقاضیان با وارد شدن در سامانه و ثبت شماره ملی و تلفن همراه خود در نوبت قرار می‌گیرند و براساس آدرس و محل زندگی مالکان خودرو درخواست آن‌ها مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان مرکزی بیان کرد: با اجرای این طرح بیش از یک میلیون و ۴۶۰هزار خودرو با اعطای تسهیلات رایگان از طرح گازسوز شدن استفاده می‌کنند و این اقدامی برای بهبود شرایط زیست محیطی است.

جمشیدی اظهار داشت: بر اساس آمارهای موجود مصرف سوخت بنزین در چهار ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش داشته است.

بیش از ۸۰۰ نفتکش در شرکت ملی پخش‌فرآورده‌های نفتی منطقه استان مرکزی فعالیت می‌کنند.

روزانه حدود ۲ میلیون ۶۰۰ هزار لیتر گازوئیل و یک میلیون ۷۰۰ هزار لیتر بنزین در جایگاه های سوخت استان مرکزی عرضه می‌شود.

۹۰جایگاه سوخت بنزین و ۶۲ جایگاه سوخت سی ان جی در نقاط مختلف شهری و بین‌راهی در استان مرکزی خدمات ارایه می‌کنند.

برچسب‌ها استان مرکزی خودرو بنزين گاز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان مرکزی خودرو بنزين گاز استان مرکزی خودرو بنزين گاز پخش فرآورده های نفتی استان مرکزی سوز کردن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۷۸۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جت جنگنده ام جی در نمایشگاه خودروی پکن+عکس

شتاب این خودرو ۱.۹۱ثانیه از صفر به ۱۰۰کیلومتر بر ساعت می‌رسد. EX ۱ با الهام از جت‌های جنگنده همراه دو چتر نجات ساخته شده است. - اخبار بازار -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، شرکت ام‌جی موتورز طرح اولیه هایپرخودروی برقی EXE 181 را در نمایشگاه اتومبیل پکن 2024 میلادی معرفی کرد. 

شتاب این خودرو 1.91ثانیه از صفر به 100کیلومتر بر ساعت می‌رسد. EX 1 با الهام از جت‌های جنگنده همراه دو چتر نجات ساخته شده است. 

ام جی موتور حداکثر سرعت خودرو 257 مایل بر ساعت دارد و طرح اولیه این خودرو برقی در راستای محصولات پرسرعت و نوآورانه شرکت است که قبلا تولید شده‌اند.

این خودرو که به یک شیشه بزرگ و یکپارچه در قسمت جلو مجهز شده، از چهار موتور برقی سود می‌برد. 

 برند ام‌جی با معرفی یک خودروی مفهومی برقی، با دست پر به نمایشگاه پکن آمده و از موتوربرقی، شاسی مونوکوک، طراحی شبیه خودروهای گرن‌توریسمو و ظرفیت یک سرنشین سود می‌برد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جزئیات حادثه واژگونی خودروی ایکس ۵۵ پرو
  • یک دستگاه خودروی ون برای حمل و نقل نابینایان و معلولان تجهیز می شود
  • زمان عرضه خودروهای وارداتی و خودروهای برقی اعلام شد + جزئیات
  • (تصاویر) خودروی لوکس چینی که قرار است به جنگ ب‌ام‌و و بنز برود
  • ثبت تصویری از خودروی عجیب یک روحانی در شهر قم
  • یک دستگاه خودروی ون برای حمل و نقل نابینایان تجهیز می شود
  • جت جنگنده ام جی در نمایشگاه خودروی پکن+عکس
  • جابه‌جایی ۱۵ هزار و ۸۳۲ دستگاه خودروی ترانزیتی
  • رای شورای رقابت درباره تغییر خودروی ثبت نامی در سامانه یکپارچه
  • واکنش تند مدیر روابط عمومی بانک مرکزی به انتقاد میرسلیم