Web Analytics Made Easy - Statcounter

قباد مبشری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این اقدام در قالب طرح ملی قربانگاه در کهگیلویه و بویراحمد انجام  خواهد شد. 

وی افزود: قربانی ها و نذورات مردم کهگیلویه و بویراحمد در روز عید قربان امسال بین مددجویان زیر پوشش و نیازمندان این استان توزیع  می شود. 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: عید قربان فرصتی مناسب برای کمک به نیازمندان است که انتظار می رود مردم و نیکوکاران استان استفاده بهینه ای از آن ببرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مبشری عنوان کرد: میزان قربانی ها و نذورات مردم کهگیلویه و بویراحمد در سال گذشته ۱۱ میلیارد ریال بوده که بین مددجویان زیر پوشش  این استان توزیع شد. 

وی ابراز داشت: انتظار می رود که در عید قربان امسال میزان قربانی ها و نذورات مردم کهگیلویه و بویراحمد بیشتر از سال‌ های گذشته  باشد. 

مبشری گفت: ائمه جمعه و جماعات، روحانیان، نهادهای فرهنگی، رسانه‌ ها و خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد می‌ توانند برای فرهنگ ‌سازی، اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در مورد افزایش میزان جمع ‌آوری قربانی ها و نذورات مردم این استان در عید قربان امسال نقش مهمی ایفا  کنند. 

وی اظهار داشت: مردم کهگیلویه و بویراحمد می‌ توانند علاوه بر مراجعه حضوری به پایگاه ‌های ثابت و سیار و دفاتر کمیته امداد امام خمینی  (ره) این استان قربانی ها و نذورات نقدی خود را با شماره ‌گیری کد دستوری #۰۷۴*۸۸۷۷* یا به شماره ‌حساب ۰۱۱۱۵۸۵۳۴۹۰۰۴ نزد بانک  ملی شعبه غدیر یا به شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۵۹۹۰۳۸۹۴۱ واریز کنند.  

مبشری افزود: امکان واریز قربانی ها و نذورات نقدی مردم کهگیلویه و بویراحمد در عید قربان امسال از طریق سایت کمیته امداد امام  خمینی (ره) کشور (بخش کمک ‌های نقدی) به نشانی اینترنتی emdad.ir فراهم است. 

جمعه ۱۰ مردادماه ۱۳۹۹ مصادف با ۱۰ ذیحجه عید قربان است. 

افزون بر ۴۳ هزار خانوار با جمعیتی بیش از ۱۱۰ هزار نفر زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد هستند. 

   

برچسب‌ها عید سعید قربان مستمری مددجویان کهگیلویه وبویراحمد کمیته امداد امام خمینی (ره) یاسوج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: عید سعید قربان مستمری مددجویان کهگیلویه وبویراحمد کمیته امداد امام خمینی ره یاسوج عید سعید قربان مستمری مددجویان کهگیلویه وبویراحمد کمیته امداد امام خمینی ره یاسوج مردم کهگیلویه و بویراحمد قربانی ها و نذورات مردم کمیته امداد امام خمینی قربان امسال عید قربان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۷۸۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان رنج بیش از ۱۰۰ دانش‌آموز عشایر/ حوزه‌های امتحان کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت

سرپرست آموزش و پرورش عشایر کهگیلویه و بویراحمد گفت: مجوز برگزاری امتحان نهایی متوسطه در سه آموزشگاه استان اخذ شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، علی رحیم امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: ۴ درصد جمعیت دانش‌آموزان کهگیلویه و بویراحمد یعنی ۳۷۱۱ دانش‌آموز را، دانش‌آموزان عشایری تشکیل می‌دهند.

وی افزود: مناطق عشایری گچساران، زیلایی، پشت کوه جلیل و عشایر استان‌های بوشهر، فارس، چهارمحال‌وبختیاری و اصفهان زیر پوشش مدارس عشایری استان کهگیلویه و بویراحمد قرار دارند.

رئیس آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیش از ۵۳۰ نفر نیروی آموزشی و اداری کار آموزش ۳۷۱۱ دانش‌آموز عشایر را در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ برعهده دارند.

وی تصریح کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته امتحانات نهایی پایه متوسطه سال جاری برای نخستین‌بار در مدارس عشایری دخترانه سرآبتاوه، شهید اندرخورپوله و سیدالشهدای چهارتخته برگزار می‌شود.

رحیمی خاطرنشان کرد: پیش از این امتحانات پایان سال تحصیلی مقطع متوسطه در مدارس امام «محمد باقر موشمی، امام هادی برد پهن، نخبگان گنجه‌ای و امام علی پهون» برگزار می‌شد.

وی افزود: دانش‌آموزان پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم کهگیلویه و بویراحمد در صورت اخذ نشدن این مجوز باید کیلومترها راه سخت‌گذر را با خودرو یا موتور سیکلت برای شرکت در این آزمون می‌پیمودند.

رئیس آموزش و پرورش عشایر کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۲۰ دانش‌آموز در چهار حوزه امتحانی مذکور، افزون بر خطرات جاده‌ای هزینه‌های زیادی را برای طی مسیرهای سخت گذر می‌پرداختند.

وی تصریح کرد: آزمون نهایی پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم برای دانش‌آموزان استان در هفت حوزه برگزار می‌شود.

رحیمی خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان مقطع ابتدایی عشایر به‌صورت ثابت، نیمه‌ثابت و سیار زیر پوشش آموزش‌های تحصیلی این اداره کل قرار گرفته‌اند.

کد خبر 750721

دیگر خبرها

  • کمک ۱۱ هزار میلیارد تومانی مردم به مراکز نیکوکاری در سال گذشته
  • آبرسانی به ۹۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • کسب مجوز برگزاری امتحانات در مناطق عشایری کهگیلویه و بویراحمد
  • پایان رنج بیش از ۱۰۰ دانش‌آموز عشایر/ حوزه‌های امتحان کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت
  • عزاداری یاسوجی‌ها در سالروز شهادت امام صادق(ع) + فیلم
  • برپایی آیین‌ سوگواری شهادت امام جعفرصادق (ع) در یاسوج
  • سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در کهگیلویه و بویراحمد
  • اشتغال، وام و کمک مالی بیشترین مطالبه ثبت شده مردم کهگیلویه و بویراحمد در سامانه سامد
  • گزیده خطبه های ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد