Web Analytics Made Easy - Statcounter

پورحضرت از تخصیص ۱۱۸میلیارد و ۲۵۱ میلیون ریال اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای به شهرستان ماسال خبر داد و گفت: این اعتبارات در ۱۹ فصل بین دستگاه‌های اجرایی این شهرستان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ماسال، «وحید پورحضرت» ظهر امروز(سه‌شنبه، 7مرداد) در جلسه کمیته برنامه‌ریزی که در محل فرمانداری برگزار شد اظهار کرد: سیاست دولت تکمیل پروژه‌هایی با پیشرفت بالای 80 درصد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار ماسال با بیان اینکه در این راستا کارگروه‌های مختلفی تشکیل و برای پروژه‌های شهرستان برنامه‌ریزی و اولویت‌بندی شد افزود: مبنای توزیع اعتبارات در شهرستان‌ها، شاخص جمعیت و محرومیت است.

 

وی با بیان اینکه در مقایسه با سال مالی 98 شاهد روند کاهشی در اعتبارات سال مالی جدید هستیم گفت: سال گذشته اعتبارات تملک و دارایی و سرمایه‌ای 139 میلیارد ریال بوده که امسال این عدد به 118میلیارد و 251 میلیون ریال کاهش یافته است.

 

پورحضرت با اشاره به کاهش 15.36 درصدی اعتبارات مصوب امسال این شهرستان نسبت به سال گذشته تصریح کرد: اعتبارات امسال در 19 فصل و 98 پروژه توزیع شد.

 

فرماندار ماسال با بیان اینکه در توزیع اعتبارات، فرایند عادلانه‎ای صورت گرفته است خاطرنشان کرد: در برخی از موارد توزیع اعتبارات بر مبنای جذب اعتبارات مالی است که ادارات توانسته‌اند در سال 98 جذب کنند.

 

وی با بیان اینکه مسئولان در سال مالی 99 اهتمام ویژه‌ای نسبت به جذب اعتبارات و تکمیل پروژه‌ها داشته باشند اظهار کرد: منابعی که در استان توزیع می‌شود، 15 درصد اعتبارات عمرانی است و 85 درصد آن در وزارت‌خانه‌هاست.

 

پورحضرت تصریح کرد: مسئولان در اجرای پروژه‌ها از سازمانشان مطالبه‌گری کنند تا از ظرفیت 85 درصد اعتباری که به صورت ملی است برای شهرستان استفاده شود.

 

پایان پیام/526

منبع: شبستان

کلیدواژه: جلسه کمیته برنامه ریزی کمیته برنامه ریزی اعتبارات عمرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۷۹۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردبیل در شاخص بهره وری نیروی کار پنجم کشور است

داود شایقی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: عوامل موثر در شاخص بهره وری نیروی کار آموزش و تخصص گرایی است که هم در استخدام نیروها و هم به کارگیری نیروهای جدید سعی شده تا شرایط بهتری را در استان شاهد باشیم.

وی به نرخ شهرنشینی نیز در اردبیل اشاره و خاطرنشان کرد: نرخ شهرنشینی در اردبیل ۶۸ درصد است و در نقطه مقابل نرخ روستانشینی نیز به کمتر از ۳۲ درصد رسیده است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل ضرورت توجه به عمران و آبادانی روستاها و آبادی ها را برای کاهش جابجایی و مهاجرت روستانشینان به شهرها یادآور شد و بیان کرد: در توزیع اعتبارات سعی شده تا مناق محروم و کمتر توسعه یافته در اولویت اصلی باشند.

شایقی گفت: در توزیع اعتبارات استانی فراتر از شاخص جمعیت شاخص محرومیت، جمعیت بیکار، فاصله از مرکز استان و روستاهای بالای ۲۰۰ نفر ساکن در کانون توجه قرار گرفته تا براساس این شاخصه ها ضریب توزیع اعتبارات را شاهد باشیم

وی تصریح کرد: در سال گذشته ۶۴۵ میلیارد تومان اعتبار استان براساس ۱۴ شاخص توزیع شد تا بخشی از محرومیت ها در مناطق روستایی و محروم استان رفع شود.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل ادامه داد: استان اردبیل در رشد اقتصادی نیز وضعیتی به مراتب بهتر از میانگین کشوری دارد به طوری که رشد اقتصادی کشور ۳.۳ درصد و استان اردبیل ۳.۷ درصد اعلام شده است.

شایقی افزود: نرخ بیکاری در این استان ۱۲.۹ درصد تعیین شده و در فصول مختلف سال نیز این نرخ متغیر است.

وی گفت: در برخی از فصول سال نرخ بیکاری استان تک رقمی شده و قطعا امسال با راه اندازی واحدهای تولیدی جدید و اشتغال ایجاد شده در سال جهش تولید با مشارکت مردم امیدواریم این نرخ تعدیل شود.

کد خبر 6095544

دیگر خبرها

  • اختصاص عوارض آلایندگی به کهگیلویه و بویراحمد
  • اردبیل در شاخص بهره وری نیروی کار پنجم کشور است
  • رشد اقتصادی اردبیل بالاتر از میانگین کشوری است
  • اعتبارات خوبی برای به آموزش و پرورش بوشهر اختصاص یافت
  • روند اجرایی پروژه‌های عمرانی استان خوزستان باید تسریع شود
  • اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی در مارگون و بهمئی
  • کمبود اعتبارات عمرانی عامل پیشرفت نکردن شهرستان فلارد است
  • اعتبارات بازآفرینی محور دلجویی هنوز اختصاص نیافته است
  • اعتبارات طرح‌های آبرسانی دو سال اخیر استان مرکزی با بودجه عمرانی ۱۰ سال استان برابری می‌کند
  • عمران منطقه آزاد اروند عنوان برتر را به خود اختصاص داد/ اجرای20  هزار میلیارد ریال طرح عمرانی در آبادان و خرمشهر