Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@13:09:04 GMT

واردات محصولات کرونایی نداشتیم

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۷۹۲۱۸

واردات محصولات کرونایی نداشتیم

به گزارش خبرنگار مهر، سورنا ستاری امروز در حاشیه رونمایی از نخستین سالنامه مهاجرتی ایران در جمع خبرنگاران گفت: یکی از بحث های جدی که از ابتدا در گیر آن بودیم آمارهای مهاجرت بود که هر دوسال یکبار این آمار را در رابطه با نفرات اول کنکور، المپیادی ها، برترین های بنیاد ملی نخبگان و ... پایش می کنیم.

وی گفت: به دلیل اینکه آمارهای مربوط به این حوزه مغشوش بود و آمار رسمی از مهاجرت دانشجویان اعلام نمی شد در صدد برآمدیم سالنامه مهاجرت را بر اساس آمارهای بین المللی تدوین کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون علمی و فناوری با تاکید بر اینکه این سالنامه آمار دقیق از مهاجرت ها را ارائه می دهد، بیان کرد: بناست که به زبان انگلیسی ترجمه شود و به صورت آنلاین متناسب با تغییرات، اطلاعات درست را ارائه کند.

به گفته ستاری، در این سالنامه مهاجران سایر کشورها در ایران مانند اتباع مختلف و ... مشخص شده است.

وی در خصوص پلتفرم بازگشت متخصصان و کارفرینان ایرانی غیر مقیم به کشور گفت: اکنون ۳۵۰ نفر از افرادی که بازگشته اند عضو هیئت علمی هستند.

واردات محصولات کرونا نداشتیم

معاون علمی و فناوری گفت: بزرگترین دستاوری که در این شرایط کرونایی داشته ایم این بوده که تاکنون وارداتی در زمینه کرونا نداشتیم و چندتا دارویی که دو الی سه هفته گذشته در لیست وارداتی ها بوده در کشور ساخته شده و یک مدل از این داروها نیز به زودی ساخته می شود.

وی با بیان اینکه این هنر شرکتهای دانش بنیان است که وقتی کشور وارد یک تنش می شود وارد عرصه شوند، بیان کرد: ما کشوری مستقل هستیم که زیست بوم نوآوری مخصوص خودمان را داریم و باید راهکار متناسب کشور خودمان را پیاده سازی کنیم.

ستاری در خصوص واکسن کرونا نیز گفت: در حوزه واکسن هم اتفاقات خوبی می افتد ولی نهایی نشده؛ در این خصوص می بایست وزارت بهداشت اعلام کند.

کد خبر 4985242 میترا سعیدی کیا

منبع: مهر

کلیدواژه: سورنا ستاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری مهاجرت واکسن واکسن کرونا ویروس کرونا تحقیقات علمی شرکت دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری فناوری نانو واکسن کرونا فناوری فضایی گوگل ماهواره اینترنت امنیت سایبری امنیت اطلاعات هوش مصنوعی حاکمیت سایبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۷۹۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکانس‌هایی از فیلم های پاور

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 کیفیت 284 بازدید 4 فیلم های پاور به کارگردانی هادی محمدپور و امیر شایان مهر و هادی محمدپور محصول سال 1402 است. شهید ستاری و شهید بابایی حماسه‌ای بزرگ را رقم می‌زنند... . اتابک نادری (شهید ستاری)، سپیده خداوردی، الناز اسماعیلی، مهرداد ضیایی، علیرام نورایی (شهید بابایی)، مجید پتکی، رضوان خدامی، آرمان جوکار و هادی محمدپور در این فیلم مقابل دوربین عارف نامور بازی کردند. بهزاد عبدی موسیقی متن این فیلم را ساخت و احسان شیبانی این اثر را تدوین کرد. سکانس‌هایی از این فیلم سینمایی را در تابناک می‌بینید.

دیگر خبرها

  • ایران اکسپو سکوی صادرات دانش‌بنیان‌ها
  • ماجرای ویدیوی منتشرشده در خصوص تابوت‌های جوبجی چیست؟
  • ویدیوی منتشرشده در خصوص تابوت‌های جوبجی مربوط به سال ۱۳۹۸است
  • چین معافیت تعرفه‌ای واردات محصولات آمریکایی را تمدید می‌کند
  • ربات صنعتی ایران ساخت با هفت درجه آزادی تولید شد
  • سکانس‌هایی از فیلم های پاور
  • وزیر علوم : موضوع جوسازی در خصوص اخراج استادان صحت ندارد
  • ادعای معاون رئیسی درباره مهاجرت ایرانیان | چرا پلیس وارد بحث مهاجرت شد؟
  • وزیر علوم: جوسازی‌های ایجادشده در خصوص اخراج استادان صحت ندارد
  • صادرات محصولات کشاورزی ایران از مرز ۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون دلار فراتر رفت