Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@10:49:20 GMT

حضور فرماندار اسلامشهر در منزل جهادگر مدافع سلامت

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۷۹۶۴۸

حضور فرماندار اسلامشهر در منزل جهادگر مدافع سلامت

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی  فرمانداری اسلامشهر مسعود مرسلپور روز سه شنبه ضمن تسلیت درگذشت موسس خیریه جواد الائمه(ع)به خانواده آن مرحوم ادامه داد: علاوه بر فرزندان، این موسسه خیریه مهمترین یادگار مرحوم حبیب پور است و نباید اجازه دهیم چراغ آن خاموش شود.

وی به اقدامات خداپسندانه و مجاهدت های مرحوم حبیب پور در حوزه های مختلف از جمله خدمت به مردم بویژه اقشار ضعیف و آسیب پذیر جامعه اشاره کرد و گفت: فقدان این عزیز خلایی را در عرصه فعالیت موسسات خیریه در شهرستان ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان اسلامشهر ادامه گفت: این انسان‌ ارزشمند در راه دفاع از سلامت مردم نیز ایثارگرانه از جان مایه می گذاشت و خلوص و ایثار او باعث شده بود تا مورد علاقه همه باشد.

مرسلپور خاطر نشان کرد: ایشان از همان روزهای نخست شیوع ویروس کرونا همکاری صمیمانه و صادقانه ای با ستاد مقابله با کرونای شهرستان اسلامشهر داشت و در عرصه های مختلف از جمله در زمینه تولید لوازم و تجهیزات بهداشتی مورد نیاز مردم خدمات شایانی ارائه کرد.

برچسب‌ها ویروس کرونا شهید مسعود مرسلپور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا شهید مسعود مرسلپور ویروس کرونا شهید مسعود مرسلپور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۷۹۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر مرحوم اسکویی با حضور مسئولان ورزشی

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، مراسم تشییع پیکر زنده یاد مسعود اسکویی گوینده و مجری ورزشی و پیشکسوت رادیو، صبح امروز (یکشنبه ۱۶ اردیبهشت) در مسجد بلال سازمان صدا و سیما برگزار شد.

در این مراسم سید مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک، شروین اسبقیان معاون وزیر ورزش و جوانان، تعدادی از رؤسای فدراسیون‌ها و جمعی از مدیران و پیشکسوتان ورزشی و اصحاب رسانه حضور داشتند.

پیکر زنده‌یاد اسکویی ظهر امروز در قطعه نام آوران بهشت زهرا (س) به خاک سپرده می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ممانعت از حضور عضو شورای‌شهر در منطقه ۱۷/ شربیانی: این اتفاق رسوایی تاریخی است
  • اخذ سند مالکیت امامزاده بی‌بی خدیجه خاتون(ع) شهرستان میبد
  • اجرای طرح آبخیزداری موجب مهار سیلاب شد
  • طرح نور با پشتوانه‌ مردمی و با قدرت ادامه دارد
  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم مرحوم اسکویی
  • هیچ صندوقی در انتخابات تهران ابطال نشد
  • مردم از نزدیک شدن به رودخانه‌های دز و کارون اجتناب کنند
  • هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند
  • تشییع پیکر مرحوم اسکویی با حضور مسئولان ورزشی
  • خبرنگار پیشکسوت محلات در حادثه رانندگی جان باخت