Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا علمدار یزدی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با بیان اینکه حمایت از تولید همکاری تمامی دستگاه‌ها را می طلبد افزود: رفع موانع تولید و اشتغال پایدار تضمین کننده و توسعه هر شهرستان است و با توجه به اولویت‌گذاری دولت در خصوص رونق تولید و ایجاد اشتغال، لازم است با تعامل و همکاری همه دستگاه‌ها مشکلات و موانع قانونی موجود را بررسی و مرتفع نماییم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی صنعت، معدن و تجارت استان یزد ،وی با اشاره به اهمیت کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید اظهار داشت: همه باید در راستای تولید و سرمایه گذاری در این بخش تلاش کنیم.

رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان یزد افزود: محور این کارگروه برداشتن رفع موانع تولید و تحقق اهداف نظام در عرصه مهم اشتغال است .

در این جلسه مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان تفت به بیان مسائل و موانع پیش روی فعالیت و توسعه واحد خود پرداختند و هر یک از مسئولان و مدیران حاضر در این جلسه راهکارهایی برای رفع آن را ارائه و تصمیماتی به‌منظور رفع مسائل مطرح‌شده اتخاذ شد.

همچنین در جلسه یاد شده پیرامون مسائل و مشکلات شهرک‌های صنعتی یک و دو تفت و هم‌چنین شهرک سنگ‌ تفت نیز بحث و تبادل‌نظر صورت گرفت و تصمیماتی به‌منظور برگزاری جلسات کارشناسی برای رفع مشکلات این شهرک‌ها نیز گرفته شد.

مرکز شهرستان ۵۰ هزار نفری تفت در ۲۰ کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.

برچسب‌ها وزارت صنعت معدن و تجارت رونق تولید یزد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت صنعت معدن و تجارت رونق تولید یزد وزارت صنعت معدن و تجارت رونق تولید یزد رفع موانع تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۷۹۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل ۱۵۰۰واحد نیمه‌تمام صنایع تبدیلی اولویت وزارت جهاد کشاورزی

به گزارش قدس آنلاین، مجید اسدالهی در خصوص تکمیل واحدهای نیمه‌تمام صنایع تبدیلی و غذایی بخش کشاورزی، افزود: بالغ بر ۱۵۰۰ واحد صنایع تبدیلی و غذایی با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد چشم انتظار حمایت و تخصیص اعتبارات لازم جهت تکمیل و ورود به فرآیند فرآوری محصولات کشاورزی است.

وی اظهار داشت: برای تکمیل این واحدها اعتباری بالغ بر ۳۷ همت مورد نیاز است که با تخصیص این حجم از اعتبار در قالب تسهیلات بالغ بر ۱۴ میلیون تن بر ظرفیت جذب ماده خام و فرآوری محصولات در بخش کشاورزی افزوده می‌شود که کمک شایانی به کاهش ضایعات در این بخش شده و محصولات تولیدی با ارزش افزوده بسیار مناسبی و ماندگاری بالا وارد بازار مصرف خواهد شد.

معاون صنایع تبدیلی وزارت جهاد کشاورزی تصریح کرد: با تکمیل و شروع به کار واحدهای صنایع تبدیلی و غذایی ذکر شده امکان اشتغال‌زایی بالغ بر ۲۶ هزار نفر در این کارخانه‌ها ایجاد می‌شود.

اسدالهی درباره صادرات مواد غذایی در زمان تولید حداکثری محصولات کشاورزی گفت: صادرات می‌تواند کمک موثری به تولیدکنندگان انواع محصولات کشاورزی باشد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • بررسی مسائل و مشکلات تولیدکنندگان شهرستان فیروزکوه
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ  
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی شهرستان چهار باغ  
  • ضرورت تسهیل و رفع موانع تولید در تحقق شعار سال
  • افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل
  • مشکلات ۷ بنگاه اقتصادی استان بوشهر رسیدگی شد
  • تکمیل ۱۵۰۰واحد نیمه‌تمام صنایع تبدیلی اولویت وزارت جهاد کشاورزی
  • اصناف متخلف محلات هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جریمه شدند
  • موانع و مشکلات ۳۰۰ واحد تولیدی در سطح همدان برطرف شد