Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، خوشبین با بیان این‌که در بحث حفاری در خردادماه با متراژ بیش از 20 هزار متر رکورد داشته‌ایم اظهار داشت: آماده‌ به‌کاری ماشین‌آلات بارگیری با تعمیرات به ‌موقع بیش از 85 درصد و باربری بالای 90 درصد برگ سبزی در تاریخ آریاناران بوده است.

وی در ادامه به مهم‌ترین اقدامات صورت گرفته در سه‌ماهه اول سال 99 اشاره کرد و بیان کرد: نظر به نام‌ گذاری سال 99 به‌عنوان سال جهش تولید، شرکت آریاناران خود را ملزم می‌داند که با وجود همه کمبودهای قطعات، مواد و تحریم‌ها و مستهلک شدن تجهیزات با حفظ ناوگان فعلی، افزایش تولیدی حدود 5 درصدی را رکورد بزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته مدیرعامل شرکت آریاناران همچنین در سه‌ماهه نخست سال جاری ناوگان بارگیری با افزایش دو دستگاه شاول با حجم بارگیری حدودا 15 مترمکعبی تجهیز و ترمیم شد و در آینده نزدیک دو دستگاه حفاری و دو دستگاه راه‌سازی (بولدوزر) نیز با هدف ارتقای ناوگان معدنی، به ناوگان اضافه خواهد شد.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی جهت جلوگیری از کاهش تولید با توجه به دستورالعمل‌های اعلامی از طرف کارفرما و شرایط سخت شیوع بیماری کرونا، ادامه دا: بحث حفظ و حراست از منابع انسانی که ارزشمندترین منابع شرکت هستند را در این ایام با اجرای دقیق و به‌موقع پروتکل‌های اعلامی از طرف کمیته پیشگیری و مبارزه با کرونا ویروس انجام دادیم و مانع از کاهش تولید شدیم.

مدیرعامل شرکت صنعتی و معدنی آریاناران با اشاره به نصب سیستم اطفاء و اعلام حریق روی تجهیزات بارگیری و باربری و سایر تجهیزات ادامه داد: تغییر سیستم سوخت‌رسانی از برقی به مکانیکی در دستگاه‌های بارگیری بیل‌های مکانیکی PC800 که از مصرف سوزن انژکتور و چدنی اگزوز جلوگیری می‌کند و به‌عنوان یک طرح فنی در شرکت ثبت خواهد گردید از دیگر برنامه‌های شرکت است که در حال پیگیری و اجرا است.

وی در پایان افزود: در آخر از زحمات پرسنل خدوم و تلاشگر شرکت صنعتی و معدنی آریاناران سرچشمه که به‌رغم همه فراز و نشیب‌ها و مشکلات شیوع کرونا، همدلی و همراهی نمودند و تولید را رأس همه امور قرار دادند صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنم.

پربیننده ترین جدیدترین نرخ سیمان و فولاد اعلام شد پایبندی دولت نسبت به تمام تعهدات خود/ میزان تولید پتروشیمی دوبرابر شده است واردات کنسانتره چین از آمریکا به بالاترین حد دو سال اخیر رسید روحانی: محصولات ما در زنجیره فولاد دو برابر شده است رشد ۱۰درصدی تولید فولاد ایران در دوران کرونا

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: صنعت فولاد شرکت ملی مس قطعات ناوگان بارگیری قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۷۹۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اضافه شدن ۳۷ دستگاه ون و اتوبوس به ناوگان حمل و نقل بندرعباس

تین نیوز

شهردار بندرعباس با اشاره به اینکه در سال گذشته نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی مورد توجه ویژه قرار داشت، گفت: در این راستا ۲۷ دستگاه ون و ۱۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل شهر افزوده شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، مهدی نوبانی در هرمزگان با اشاره به اهمیت حمل و نقل عمومی در شهر بندرعباس گفت: تغییر در زیرساخت های شهری باید با اولویت دهی به حمل و نقل عمومی انسان محور همراه باشد.

نوبانی ادامه داد: با یکپارچه سازی و ترکیب بسترهای حمل و نقل انسان محور شهروندان به استفاده از حمل و نقل پاک ترغیب می شوند.  

وی با اشاره به شرایط اقلیمی این شهر عنوان کرد: با توجه به شرایط آب و هوایی و همچنین ساختار خطی و طولی شهر، شاید استفاده از دوچرخه و یا محورهای پیاده فقط در فصل معینی از سال امکان پذیر باشد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط اقلیمی، استفاده از حمل و نقل عمومی از محدود گزینه های در دسترس جهت بهبود وضعیت آلودگی هوای شهر است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • تجهیز ماشین‌آلات دهیاری‌های بوشهر به سیستم ردیابی
  • ماشین آلات دهیاری‌های استان بوشهر به ردیاب مجهز می شوند
  • جابه‌جایی ۱۵ هزار و ۸۳۲ دستگاه خودروی ترانزیتی
  • ورود اتوبوس‌های نو­ به ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت
  • اضافه شدن ۳۷ دستگاه ون و اتوبوس به ناوگان حمل و نقل بندرعباس
  • ذوب آهن اصفهان در دوره جدید موفقیت های معدنی خوبی کسب کرد
  • افزایش شاخص راه‌های روستایی بیجار در دستورکار است
  • تسریع و تسهیل انواع تست کمک‌فنر‌ها با تولید مولتی‌تستر ایرانی ممکن شد
  • شرکت‌های دانش‌بنیان صنایع معدنی گرد هم می‌آیند
  • روستاهای زنجان به کارگاه عمرانی تبدیل شده‌اند