Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رشیدی امروز سه شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان کرمانشاه به حاشیه رفتن مدیران شهرستان را یکی از اتفاقات بد کلانشهر کرمانشاه دانست و اظهار داشت: متأسفانه به دلیل اینکه مدیران کل در مرکز استان هستند و ادارات کل در اینجا هستند مدیران شهرستان به حاشیه رفته و هیچ گونه بروز و ظهوری ندارند و حس می‌کنند تصمیم گیرنده نیستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی افزود: ضروری است مدیران شهرستان خود را دریابند چون مدیر شهرستانی هستند که کلانشهر و نهمین شهر بزرگ کشور است و یک میلیون و ۱۰۰ نفر جمعیت دارد یعنی مدیر شهرستان در برخی استان‌ها از مدیر استان بالاتر است.

وی بیان داشت: مدیران شهرستان کرمانشاه در میدان باشند و مدیران کل نیز باید به مدیران شهرستانها تفویض اختیار کنند و به آنها جایگاه بدهند، بدون شک از مدیران شهرستان بحث بودجه شهرستان کرمانشاه را مطالبه خواهم کرد.

رشیدی بودجه کرمانشاه را قابل قبول ندانست و افزود: ضروری است این بودجه توسط سازمان برنامه و بودجه استان بازنگری شود چرا که باید در بودجه توازن و عدالت وجود داشته باشد ضمن اینکه حق دیگر شهرستان‌ها نباید ضایع شود.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس ادامه داد: شهرستان کرمانشاه ۷۰ درصد استان است و به اندازه یک شهرستان کوچک در جای دیگر بودجه ندارد این توزیع بودجه غیرعادلانه است و هیچ توازنی در آن نیست.

به دنبال عزل و نصب و مهره چینی نیستم

ین مسئول خاطر نشان کرد: به دنبال عزل و نصب و مهره چینی نیستم اما در جایی که نیاز به تغییرات باشد به طور استثنایی این کار را انجام خواهیم داد.

وی گفت: مدیران نباید در مقابل انتقادات جبهه گیری کنند بلکه اگر در انجام امورات اختلافاتی وجود داشته باشد به دنبال حل و فصل آن باشیم هیچ اختلافی نباید به تنش تبدیل شود و پیگیری هاست که باید ما را به نتیجه برساند.

رشیدی اظهار داشت: هر دستگاهی که امورات مردم از جمله آب، برق، گاز و … را در اختیار دارد باید کار و تلاش کنند.

ماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی بر لزوم فرهنگسازی و انجام اقدامات فرهنگی تاکید کرد و گفت: باید بر مساله فرهنگ توجه ویژه داشته باشیم، برخی اقدامات از جمله جلوگیری آبرسانی به روستاهای زیر دست توسط روستاییان به دلیل عدم فرهنگسازی است.

وی افزود: بر این اساس تشکیل کارگروه فرهنگی جهت توسعه فرهنگ بخش‌های مختلف شهرستان کرمانشاه یکی از اولویت‌های کاری است که در اسرع وقت نسبت به تشکیل آن باید اقدام شود و لازم است در این راه اداره ارشاد نهایت کمک را به کار بگیرد.

رشیدی بیان داشت: ضروری است در بازدیدهای به عمل آمده مصوبات در اسرع وقت عملیاتی شوند و مدیران به این منظور به طور جد باید پای کار باشند و در خدمت رسانی به مردم از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

این مسئول ادامه داد: مدیری که در روز ۸ ساعت کار کند مدیر نیست باید مدیران در روز حداقل ۱۲ ساعت کار کنند تا امورات مردم بر روی زمین نماند و من نماینده نیز باید ۱۶ تا ۱۸ ساعت برای مردم وقت بگذارم.

از دسترس خارج کردن گوشی توسط برخی از مدیران و نمایندگان کار پسندیده‌ای نیست

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: از دسترس خارج کردن گوشی توسط برخی از مدیران و نمایندگان اصلاً کار پسندیده‌ای نیست و هیچ توجیهی ندارد، نباید مردم رها شوند و حس بدبینی به مسئولین داشته باشند. کار مردم نباید به فردا موکول شود.

رشیدی ادامه داد: یکی از کارهای خوب و جالب رئیس قوه قضائیه سرعت بخشیدن به دادرسی است و این یعنی کار مردم با شجاعت، تعامل نزدیک و ارتباط پیش می‌رود.

وی در ادامه با تاکید بر بررسی مشکلات آب و برق بخش سرفیروز آباد کرمانشاه گفت: در بازدیدی که از این بخش به همراه مدیران داشتیم مشکلات احصا شد که تا کنون نیز اقدامات شایسته ای نسبت به مرتفع شدن این مشکلات صورت گرفته است و ضروری است مدیران تا رفع کامل این مشکلات همچنان به تلاش خود ادامه دهند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی برنامه توسعه بخش‌های کرمانشاه را بسیار خوب ارزیابی و خاطر نشان کرد: این برنامه باید عملیاتی شود و فقط در حد حرف نباشد و همانطور که رهبر تاکید داشتند تصمیماتی بگیرید که عملیاتی باشد.

رشیدی گفت: مدیران تا پایان دولت با تمام توان کار خود را انجام دهند و نسبت به عملیاتی کردن کارها نهایت سعی و تلاش را بکار گیرند ضمن اینکه از اسراف در جلسات بپرهیزند چنانچه با ورود آقای قالیباف سه نوع غذای مجلس به یک نوع تبدیل شده است.

اصحاب رسانه برادران نمایندگان مجلس هستند

وی در بخش دیگری ازسخنانش ضمن تقدیر از اصحاب رسانه گفت: اصحاب رسانه برادران نمایندگان مجلس، پشتوانه مردم و مطالبه گر حقوق مردم هستند که لازم است در جلسات حضور داشته باشند اگر از اصحاب رسانه در جلسات دعوت نشود یعنی جلسات پشت درهای بسته برگزار می‌شود و پشت درهای بسته تصمیم گرفتن یعنی ملت را نامحرم دانستن.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: کار روحیه جهادی نیاز دارد و هرکس انگیزه برای کار کردن ندارد باید کار را تحویل دهد و کنار بکشد.

رشیدی همچنین ضمن تسلیت شهادت امام محمد باقر (ع) به بیان حدیثی از این امام همام پرداخت و گفت: اسلام پنج پایه دارد نماز، زکات، روزه، حج و ولایت که هیچکدام از این موارد به اندازه ولایت اهمیت ندارند.

ین مسئول خاطر نشان کرد: ولایت یعنی رهبری امت و جامعه و همچنین صیانت و اطاعت پذیری از عاقل‌ترین وکامل ترین فرد جامعه است و اگر از نصایح و فرامین رهبر اطاعت نشوذد بدون شک گرفتار خواهیم شد. اسلام حرف اول را در مدیریت اجتماع زده است.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز ولایت فقیه را در ایران اسلامی داریم که بهترین الگوی کشور داری در جهان است به شرط اینکه خود ما او را بپذیریم و در مسیر ایشان حرکت کنیم.

کد خبر 4985341

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد رشیدی قوه قضائیه مجلس شورای اسلامی ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا قزوین گرگان شهرکرد اقامه نماز جمعه خطبه های نماز جمعه ستاد مقابله با کرونا ازدواج بیرجند مجلس شورای اسلامی مسکن نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی شهرستان کرمانشاه مدیران شهرستان اصحاب رسانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۷۹۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز در تهران نفس بکشید

براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۸۴ قرار گرفته است و کیفیت هوای تهران قابل قبول است.

به گزارش مهر، همچنین این شاخص در ۲۴ ساعت گذشته میانگین بر روی عدد ۹۰ قرار گرفته بود و وضعیت هوا در شرایط قابل قبول بوده است.

تهران از ابتدای سال ۵ روز هوای پاک و ۳۳ روز هوای قابل قبول داشته است.

این در حالی است که تهران در مدت مشابه سال پیش ۶ روز هوای پاک، ۳۱ روز هوای قابل قبول، ۱ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه داشته است.

دیگر خبرها

  • امروز در تهران نفس بکشید
  • کیفیت هوای تهران قابل قبول است
  • علمداران اجتماعی به‌دنبال گره گشایی مشکلات اجتماعی توسط مردم است
  • معطل‌ماندن مردم خارگ در اسکله‌های دریایی قابل قبول نیست
  • هوای پایتخت در مرز آلودگی ؛ وضعیت کیفیت هوای شهرستان‌های استان تهران + عکس
  • دولت توانسته بخش قابل توجهی از اهداف خود برای رفع ناترازی‌ها و مشکلات اقتصادی را محقق کند
  • تنفس هوای قابل قبول در تهران
  • کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول
  • تقویت ارتباط مدیران با مردم
  • مدیران ارتباط خود با مردم را تقویت کنند