Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-04@07:13:40 GMT

شبیخون پلیس به بازار ارز/دستگیری 51 نفر

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۷۹۸۳۹

شبیخون پلیس به بازار ارز/دستگیری 51 نفر

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا از دستگیری 51 اخلالگر ارزی و کشف بیش از یک میلیون و 300 هزار انواع ارز خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سردار محمدرضا مقیمی اظهار داشت: با توجه به نوسانات اخیر بازار ارز و حضور سوداگران ارزی و اقدامات آنها برای متشنج کردن این بازار، برای مقابله و برخورد قانونی با مجرمان ارزی؛ دومین طرح سراسری مبارزه با اخلال گران بازار ارز به مدت 72 ساعت اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی با اشراف اطلاعاتی افرادی را که با همکاری صرافی های متخلف بصورت سازمان یافته مشغول جمع آوری ارزهای بازار در کشور بودند را شناسایی و دستگیر کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا تصریح کرد: در طرح مذکور 51 سوداگر و اخلالگر ارزی دستگیر و چهار صرافی متخلف پلمب و بیش از یک میلیون و 300 هزار انواع ارز کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه متهمان دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند، گفت: امنیت اقتصادی مردم خط قرمز این پلیس بوده و پلیس با برهم‌زنندگان امنیت اقتصادی به شدت برخورد قانونی می‌کند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا با اشاره به اینکه برخورد پلیس امنیت اقتصادی با قاچاقچیان ارز و کالا جدی و مستمر است، از هموطنان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت اقتصادی غیرمجاز و غیر قانونی موضوع را به فوریت های پلیسی 110 گزارش دهند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ارز دلار پلیس بازار ارز پلیس امنیت اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۷۹۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف شمش‌های قاچاق در ساری

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، سردار حسن مفخمی شهرستانی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق شمش‌های مسی در شهرستان ساری، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی مازندران افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی موفق به شناسایی یکی از متهمان به قاچاق شمش‌های مسی شدند و با هماهنگی قضائی در بازرسی از محل فعالیت این فرد بیش از ۱۸۰ قطعه شمش مسی کشف کردند.

او گفت: برابر اعلام کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی ارزش ریالی شمش‌های مسی که از یکی از کشور‌های همسایه به داخل کشور قاچاق شده ۴۵ میلیارد ریال برآورد شد.

سردار مفخمی از تلاش برای شناسایی و دستگیری متهم دیگر این پرونده خبر داد و افزود: پلیس در راستای مقابله با قاچاق کالا و ارز از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

دیگر خبرها

  • دولت بدون مماشات با سوداگران امنیت اقتصادی کشور مبارزه کند
  • رانت شیرین ۶۹ میلیارد دلاری برای واردکنندگان
  • توقیف شمش‌های قاچاق در ساری
  • توقیف موتورسنگین غیرمجاز در طرح پلیس رفسنجان
  • دستگیری ۲۶ سارق مغازه در خراسان جنوبی
  • دستگیری ۳ قاتل فراری در ۳ عملیات ضربتی | عامل قتل با وینچستر دستگیر شد
  • کامیون تانکر حامل ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در توقیف پلیس
  • دستگیری ۳۰۰ نفر در دانشگاه‌های کلمبیا و نیویورک
  • راهکار پایان دادن به تقاضای کاذب دلار
  • دستگیری عاملان ایجاد رعب وحشت در باقرشهر