Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-03@00:17:04 GMT

ماسک بزنید، بخندید، جایزه بگیرید

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۷۹۸۴۶

ماسک بزنید، بخندید، جایزه بگیرید

بانک سامان باهدف ترویج فرهنگ استفاده از ماسک و همچنین تزریق روحیه نشاط به جامعه جشنواره چشم خند را برگزار می‌کند.

 

به گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز هم‌زمان با افزایش شیوع بیماری کرونا و لزوم استفاده از ماسک برای تمامی اقشار، بانک سامان برای ترویج فرهنگ استفاده از ماسک و متعاقب آن تزریق روحیه نشاط به جامعه جشنواره چشم خند را برگزار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این جشنواره بانک سامان از عموم مردم دعوت کرده تا به چالش لبخند زدن از پشت ماسک بپیوندند و عکس خنده چشم‌های خود را با هشتگ #چشم_خند در صفحه شخصی اینستاگرام منتشر کنند. سپس لازم است که پس از انتشار این عکس علاوه بر تگ کردن بانک سامان در تصاویر، سه نفر از دوستان خود را به این چالش دعوت کند. گفتنی است، اگر صفحه مشتریان به‌صورت private است، باید پس از انتشار پست، این عکس را برای صفحه بانک سامان در اینستاگرام به نشانی @samanbank ارسال کنند.

این جشنواره از یکم تا دهم مرداد برگزار و به سه نفر از برگزیدگان مبلغ یک‌میلیون تومان اهدا می‌شود.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بانک سامان پول نیوز ماسک جشنواره عکاسی بانک سامان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۷۹۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش رادیو خراسان جنوبی در سومین جشنواره پژواک

معاون صدای شبکه خاوران گفت: هیات داوران پس از برگزاری نشست نهایی، نامزد دریافت جایزه در موضوعات مختلف بخش ویژه جشنواره را معرفی کردند که صدای خاوران با حضور پر رنگ در این جشنواره موفق شد در ۴ بخش اثر برگزیده داشته باشد. 

کامیابی افزود: در بخش اصلی این جشنواره عقیله پاک با اثر چریک پیر نامزد دریافت جایزه مقاومت و هانیه پیرامی با اثر آوای کار نامزد دریافت جایزه پاسداشت زبان پارسی شدند. 

وی گفت: در بخش ویژه جشنوراه هم مهدی امیر آبادی زاده با اثر گلچین با موضوع شعار سال و فاطمه زهرا روزی با اثر نماینده آقا نامزد دریافت جایزه مشارکت اجتماعی شدند. 

کامیابی گفت: بیش از ۴۰۰ اثر از سراسر کشور به سومین جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک ارسال شد که صدای خاوران بیشترین آثار راه یافته را در بین مراکز استان‌ها دارد.

اختتامیه سومین جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک اواخر اردیبهشت برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • مریل استریپ نخل طلای افتخاری جشنواره کن را دریافت می‌کند
  • ایساتیس پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه
  • تکلیف جایزه بزرگ جشنواره شهرنما چه شد؟
  • حضور بیش از ۵۰۰ دانش‌آموز در «جشنواره ولاگ» فیلیمومدرسه
  • جشنواره طنز و رسانه برگزیدگانش را شناخت
  • انتشار نخستین تصویر از فیلم جدید «کاپولا»
  • معرفی ۴ ماسک معجزه آسا برای مو با تخم مرغ + طرز تهیه
  • «ایساتیس» پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه شد
  • درخشش رادیو خراسان جنوبی در سومین جشنواره پژواک
  • جشنواره فیلم پکن برندگانش را شناخت/تجلیل از چن کایگه با حضور ییمو